فرم پیش بینی بازی اورتون و استون ویلا «24 دی ماه 1402»

فرم پیش بینی بازی اورتون و استون ویلا «24 دی ماه 1402»

 

فرم پیش بینی بازی اورتون و استون ویلا «24 دی ماه 1402» برای جلوگیري از ششمین بازی بدون برد در همه ی رقابت ها، نبرد زیرزمینی اورتون میزبان قهرمانی آستون ویلا در بازی یکشنبه لیگ برتر در گودیسون پارک.شیرها سال تقویمی رابا شکست 1-0 میدلزبورو در دور سوم جام حذفی آغاز کردند، در حالی کـه تافی ها توسط کریستال پالاس بـه بازی مجدد کشیده شدند.

 

پیش نمایش مسابقه

با عملکرد اندک دروازه‌بانی برای گزارش در جریان تساوی 0-0 اورتون مقابل کریستال پالاس در بازی پنج‌شنبه گذشته جام حذفی، مسئولان بار دیگر بـه دلایل اشتباه در سلهرست پارک تیتر یک روزنامه شدند. تافی ها بـه دلیل کارت قرمز غیر قابل توضیح دومینیک کالورت-لوین، 15 دقیقه پایانی رابا 10 مرد پشت سر گذاشتند.

 

در حالی کـه گل میخ هاي‌ مهاجم هنگام بـه چالش کشیدن ناتانیل کلاین خودرا نشان می داد، او بـه سختی مدافع کاخ را می چرید، اما داور کریس کاوانا صلاح دید کـه کالورت-لوین را پس از بررسی مختصری از مانیتور از زمین مسابقه اخراج کند کـه در بین اورتون ناباور بود.

 

با این حال، شان دایچ با احساس عدالت انجام شده اسـت – کالورت-لوین’ کارت قرمز ; و محرومیت متعاقب ان اکنون در دادگاه تجدید نظر لغو شده اسـت – اما یک مسابقه دیگر در تقویم با آغوش باز در بحبوحه مشکلات زمستانی آن ها مورد استقبال قرار نگرفت.

 

بن بست در سلهرست پارک حداقل باعث شد تا اورتون در چهار بازی شکست خورده شکست بخورد، اورتون کـه در سه بازی پایانی خود درسال 2023 توسط تمام تاتنهام هاتسپر، منچسترسیتی و ولورهمپتون واندررز مغلوب شد و انها را تنها گذاشت با انجام یک بازی بیش از لوتون تاون در رده هجدهم.یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط

فرم پیش بینی بازی اورتون و استون ویلا «24 دی ماه 1402»

پیش از این هرگز تحت سرپرستی دایچه، اورتون 4 شکست متوالی در لیگ برتر را متحمل نشده بود، اما انها 9 بازی را بدون پیروزی مقابل تیم‌هایي کـه روز خودرا در رده ششم بالای جدول لیگ برتر آغاز کرده‌اند، پشت سر گذاشته‌اند و هر 7 مسابقه اخیر خودرا از دست داده‌اند.

فرم پیش بینی بازی اورتون و استون ویلا «24 دی ماه 1402»

هنگامی کـه استون ویلا بـه تیم ویران شده میدلزبرو رفت، کـه با یونای امری، فقط با یک بدبختی بزرگ در اخگرهای در حال مرگ برطرف شد.

 

شیرها بـه مدت 87 دقیقه بدون موفقیت هق هق و پف کرده بودند، اما با توجه بـه این کـه میدلزبرو در آستانه تکرار اجباری بود، یک متی کش گمانه زنی کرد. ضربه از طریق انحراف بد از امانوئل لاته لت بـه گوشه پایینی نفوذ کرد تا ویلا را بـه مرحله چهارم برساند، جایی کـه چلسی چند هفته دیگر در انتظار اسـت. 39; زمان.

 

هواداران ویلا پارک مطمئناً میتوانند در رویای برتری ومبلی با امری متخصص ناک اوت در بازرسی نظارت باشند و بازدیدکنندگان این هفته از گودیسون پارک در آخر هفته با کسب مدال نقره در جدول لیگ برتر و تنها سه امتیاز کمتر از صدرنشینان وارد پایان هفته می‌شوند. لیورپول و دو تیم بالاتر از منچسترسیتی یک بازی بیشتر انجام داده اند.

فرم پیش بینی بازی اورتون و استون ویلا «24 دی ماه 1402»

با توجه بـه قرمزها’ استون ویلا در غیاب این آخر هفته در لیگ برتر، از نظر ریاضی میتواند در صدر جدول رده بندی این آخر هفته قرار گیرد، اما با توجه بـه تفاضل گل بسیار پایین آن ها، انها باید حداقل با اختلاف 9 گل اورتون را از بین ببرند تا غصب کنند یورگن کلوپ’

 

با توجه بـه این کـه رکورد فعلی ویلا در لیگ برتر شکست 7-1 ویمبلدون درسال 1995 اسـت، اگر می‌خواهند بـه قله شوت بزنند باید صفحه جدیدی از فولکلور باشگاه نوشته شود و پیروزی پنج بازی آن ها مقابل اورتون بـه دست آمد. تا پایان مسابقات جام EFL سپتامبر در سپتامبر، جایی کـه دایچ مغز متفکر پیروزی 2-1 در وست میدلندز بود.

 

اخبار تیم

ده دقیقه پس از اخراج جنجالی کالورت-لوین در برابر پالاس، هم تیمی او در تافی ها دوایت مک نیل بـه دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از زمین خارج شد. اگر چه دایچ فاش کرده اسـت کـه وینگر از مصدومیت جدی اجتناب کرده و “بسیار خوش شانس” بوده اسـت. برای انجام اینکار.

 

با این حال، دایچ پذیرفته اسـت کـه مک نیل بعید اسـت دراین آخر هفته موفق بـه بازی شود، در حالی کـه اشلی یانگ «کوبش»؛ جام ملت هاي‌ آفریقا -رقابت با ادریسا گوئی و دله آلی کـه دراین زمینه دچار شکست شده اسـت بهبودی او، هردو از صفوف نیز غایب هستند.

 

یک خبر مثبت از تناسب اندام دراین هفته رسید، اما، زیرا عبدالله دوکور «ران» با تیم تمرین کرده بودو در تلاش اسـت تا برای بازی یکشنبه در معرض خواهد بود، در حالی کـه شایعه خروج Arnaut Danjuma بـه نظر نمی‌رسد اگر مک نیل برای مدت طولانی از بازی خارج شود. زمان.

 

بـه همین ترتیب، ویلا همچنین تنها یک بازیکن را بـه دعوت AFCON بـه شکل برتراند ترائوره از دست داده اسـت، در حالی کـه زانو طولانی مدت قربانیان Emiliano Buendia و Tyrone Mings نیز درکنار «ران».لوکاس دیگن

 

دروازه بان پشتیبان رابین اولسن نیز احتمالا کمی بیشتر طول میکشد تا پس از ضربه خود التیام یابد، اما امری تایید کرده اسـت کـه پائو تورس «مچ پا» و Youri Tielemans «گوساله» هردو در تمرینات تیمی شرکت کرده‌اند. هفته ودر حال آماده شدن هستند.

 

بعد از ایجاد چند تغییر پیشبینی شده در برابر میدلزبرو، امری افرادی مانند داگلاس لوئیز، موسی دیابی و اولی واتکینز – کـه در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل اورتون گل یا پاس گل داده اسـت – بـه نخستین یازدهم در روز یکشنبه.

فرم پیش بینی اورتون مقابل استون ویلا - پیش بینی، اخبار تیم، ترکیب

ترکیب اولیه احتمالی اورتون:

پیکفورد؛ کلمن، تارکوفسکی، برانتویت، میکولنکو؛ هریسون، دوکور، اونانا، گارنر، دانجوما. کالورت-لوین

 

ترکیب احتمالی استون ویلا:

مارتینز؛ نقدی، کونسا، تورس، مورنو؛ مک گین، لوئیز، کامارا، بیلی؛ دیابی، واتکینز

 

می گوییم: اورتون 1-2 استون ویلا

هر یک از چهار بازی اخیر خارج از خانه ویلا در لیگ برتر، دو بار تیم امری را بـه ثمر رسانده اسـت، ودر حالی کـه نمایش تهاجمی انها در برابر بورو چیزی برای نوشتن نبود، بازیکنان بزرگی کـه بـه خوبی استراحت کرده بودند، درخشندگی خوبی خواهند داشت. چشمان انها بـه یک واحد رنگارنگ اورتون.

 

پیروزی 9 گلی کـه ویلا برای صعود بـه جایگاه اول نیاز دارد، مطمئناً فقط یک رویا اسـت، اما ما همان‌ گونه انتظار داریم کـه شیرها اشتباهات شکست در جام EFL در سپتامبر بـه تافی ها را جبران کنند تا رتبه ششم را بـه خود اختصاص دهند. بردهای لیگ برتر در بازی رفت در مقابل مبارزان دایچه برای سقوط.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات