فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای «لیگ قهرمانان اروپا، ۱۷ آبان»

فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای «لیگ قهرمانان اروپا، ۱۷ آبان»

 

فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای «لیگ قهرمانان اروپا، ۱۷ آبان» منچسترسیتی «32.4 درصد» همان‌ گونه محبوب ترین سوپرکامپیوتر برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان امسال اسـت. تقریبا یک سوم از 10000 شبیه‌سازی مسابقاتی کـه این مدل انجام داد بـه دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته سیتی ختم شد. شاگردان پپ گواردیولا تا کنون هر سه بازی مرحله گروهی خودرا برده اند و با توجه بـه این کـه در 27 بازی خانگی اخیر خود دراین رقابت ها شکست نخورده اند «25 برد 2 برد»؛ دیدار سه شنبه شب یانگ بویز باید کار سبکی باشد.

 

رئال مادرید و لیگ قهرمانان چیست ؟ این تیم فقط برای بردن ان ساخته شده اسـت. 14 بار قهرمان جام اروپا/لیگ قهرمانان اروپا در 13.1 درصد از کل شبیه سازی هاي‌ ابر رایانه اي موفق بودند. مادرید نیز مانند سیتی با حداکثر 9 امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد و میتواند هر شخصی را در مرحله حذفی بـه خانه بفرستد.

 

بایرن مونیخ «12.9٪» پس از شروع عالی در گروه A، سومین محبوب ما اسـت. هری کین نیز در جستجوی شخصی خود اسـت، تنها با وین رونی «30»؛ رحیم استرلینگ «27» و پل اسکولز. «24» بـه ثمر رساندن گل هاي‌ بیشتری در میان بازیکنان انگلیسی از 23 گل خود. اگر بایرن بـه عمق برسد – و ابررایانه بـه ان ها 44.5 درصد شانس دستکم رسیدن بـه نیمه نهایی را داده اسـت – کین می‌تواند بـه این رکورد نزدیک شود.

 

آرسنال «7.5%» یک برد بسیار مورد نیاز در سویا را در روز 3 بـه ثبت رساند تا دوباره بـه موقعیت اصلی صعود کند تا صدرنشین گروه B شود. طبق گفته این ابرکامپیوتر، آن ها در 82.9٪ سناریوها در صدر قرار میگیرند و شانس بسیار خوبی دارند. 61.9 درصد از رسیدن بـه مرحله یک چهارم نهایی. انها چهارمین مورد علاقه این ابررایانه برای شکوه در ماه مه هستند، کـه یک دستاورد قابل توجه برای مردان میکل آرتتا در نخستین کمپین آن ها در هفت فصل گذشته خواهد بود.

 

در مورد سوال ما در مقدمه در مورد این کـه چه کسی از بین اینتر و رئال سوسیداد در گروه D قرار میگیرد ؛ این ابر رایانه از غول هاي‌ ایتالیایی حمایت می‌کند. آن ها در 62.9٪ شبیه سازی ها در صدر ان گروه قرار میگیرند و با احتمال 6.9٪ برنده شدن در کل مسابقه، پنجمین مورد علاقه ما هستند. شاگردان سیمونه اینزاگی 15.3 درصد شانس تکرار موفقیت سال گذشته خود و صعود بـه فینال را دارند.

 

بارسلونا هم در لیگ قهرمانان امسال رکورد صددرصدی دارد. انها بـه هامبورگ سفر می‌کنند تا بـه مصاف شاختار دونتسک بروند و با این هدف کـه در چهار بازی اول گروهی خود برای سومین بار پیروز شوند، پس از انجام اینکار در فصل هاي‌ 03-2002 و 2020-21. با 6.4 درصد، آن ها یک شانس بیرونی برای پیروزی در کل بازی هستند، اما شـما گمان می‌کنید کـه این فصل هنوز برای تیم جوان ژاوی زود اسـت.

 

گروه F، خوب، یک کابوس برای پیشبینی اسـت. با این حال، ابرکامپیوتر کار بزرگی انجام داده اسـت. این مدل با توجه بـه برتری دو امتیازی خود در صدر، برگزیدگان پاری سن ژرمن برای راهیابی بـه مرحله یک شانزدهم نهایی «80.7%» و پاریسی ها نیز برای صدرنشینی گروه «50.4%» هستند. از آنجا، تقریبا بین نیوکاسل «54.4٪» و بوروسیا دورتموند «49.1٪» سکه پرتاب می‌شود و این کـه چه کسی انها را در مراحل حذفی دنبال می‌کند.

هر اتفاقی کـه بیفتد، بعید اسـت کـه شاهد ظهور برنده نهایی لیگ قهرمانان از گروه F باشیم – PSG بیشترین احتمال را دارد کـه اینکار را انجام دهد، اما این شانس تنها 2.7 درصد اسـت.

 

بزرگترین تغییرات از شروع فصل

ما بـه محض انجام قرعه کشی، پیشبینی هاي‌ اولیه سوپرکامپیوترمان در لیگ قهرمانان را منتشر کردیم . اکنون، با سه بازی داده‌اي کـه در معرض ماست، میتوانیم ببینیم شانس کدام تیم‌ها برای برنده شدن در مسابقات بیشتر تغییر کرده اسـت.

 

با سه برد از سه در گروه C، از جمله شکست دادن ناپولی، دومین تیم نیرومند دربخش خود، شانس رئال مادرید برای کسب پانزدهمین تاج اروپایی 6.5 درصد افزایش یافته اسـت، کـه بیش از هر تیم دیگری دراین رقابت هاست. بر اساس رتبه بندی Opta Power ؛ گروه C پس از قرعه کشی دومین گروه چالش برانگیز بود، بنابر این مادرید کـه رکورد بی نقصی را تا کنون حفظ کرده، چشمگیر بوده اسـت.

 

بارسلونا، دومین تیم از دو تیم بزرگ لالیگا، با 3.4 درصد، دومین صعودکننده اسـت. مردان ژاوی بـه طور مشابه در 9 امتیاز قراردارند و اگر چه با تساوی نسبتاً خوبی بـه آن ها داده شد، اما این سه برد تضمین می‌کند کـه انها در گروه H قرار خواهند گرفت، جایی کـه احتمالاً بـه عنوان برنده واجد شرایط خواهند بود.

 

کمپین دشوار منچستریونایتد تا بـه امروز شاهد کاهش ان ها از 4.4 درصد در ابتدا بـه 0.7 درصد اسـت. این افت مشترک بزرگ‌ترین افت در میان تیم‌هاي‌ حاضر در رقابت اسـت. شاگردان اریک ده هاگ پس از شکست هاي‌ متوالی مقابل بایرن مونیخ و گالاتاسرای، در روز سوم بـه پیروزی گرانبهایی مقابل اف سی کپنهاگ دست یافتند. با این حال، با داشتن سه امتیاز از 9 امتیاز احتمالی، انها در موقعیتی نامطمئن هستند و سفر این هفته بـه دانمارک را بـه عنوان فرصتی عالی برای کسب یک برد دیگر درنظر خواهند گرفت.

 

منچستر سیتی «-3.7٪» نیز سقوط کنندگان کنجکاو هستند. این واقعاً ربطی بـه انها ندارد، اما تیم پپ گواردیولا در سه بازی اول خود بدون سر و صدا همانگونه کـه انتظار می رفت پیروز شد. در عوض، کاهش شانس کلی انها برای برنده شدن ناشی از رقبای اصلی آن ها، مانند رئال مادرید و بایرن اسـت کـه شروعی عالی در گروه هاي‌ مربوط بـه خود داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل