فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای  + نکات پیش بینی بازی گالاتاسرای و بایرن مونیخ

فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای 

در این پست، راهنمای فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای را مرور می کنیم. هنگامی که گروه های لیگ قهرمانان اروپا در 31 آگوست قرعه کشی شدند، تقریباً هیچ کس باور نمی کرد که گالاتاسرای فرصت رقابت برای دو مقام برتر با بایرن مونیخ و منچستریونایتد را داشته باشد. با این حال ترک های قدرتمند، منچستریونایتد را شکست داده و حالا به مبارزه با آلمانی ها می روند.

 

گالاتاسرای و بایرن مونیخ در دیداری که عصر سه شنبه در رامز پارک در صدر جدول گروه A برگزار شد، رکوردهای شکست ناپذیری خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثبت رساندند. میزبان در روز دوم بازی، ورزشگاه اولدترافورد منچستریونایتد را با پیروزی خیره کننده 3-2 ترک کرد. در حالی که تیم توماس توخل نیز از دوباره به میدان رفت تا کپنهاگ را 2-1 شکست دهد.

 

بیشتر بخوانید: سایت پیش بینی سیگاری بت با بهترین ضرایب و واریز آنی جوایز

 

نکات پیش بینی بازی گالاتاسرای و بایرن مونیخ

گالاتاسرای با استفاده از نقاط قوت بازگشت خود در هر دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا تا اینجای فصل، رکورد خوبی را ثبت کرده است. این تیم همچنین، بشیکتاش 10 نفره را با نتیجه 2-1 شکست داد. تیم گالاتاسرای با این وجود که از آغاز دوره جدید فقط یک شکست را متحمل شده است، 23 بازی بدون شکست دارد. این تیم حالا آمادگی دارد تا در برابر بایرن مونیخ هم از رکورد خودش دفاع کند.

پیش بینی بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای 

تیم بایرن که تاکنون در هر دو بازی خود در لیگ قهرمانان جان سالم به در برده است، از رویارویی با ترک ها کمی می ترسد. آنها می دانند که روحیه ترک ها بسیار خوب است و این روحیه می تواند این تیم آلمانی را در هم بشکند. این روزها بایرن مونیخ عملکرد جالبی ندارد و روی نوار افت چند سال اخیر خودش است. باید بگوییم که بایرن برای صدرنشین ماندن در گروه A باید روحیه خود حفظ کند.

 

بیشتر بخوانید: 6 عامل که هنگام انتخاب سایت پیش بینی باید در نظر گرفت

 

برای پیش بینی نتیجه بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای می توانید به لینک های ورود به سایت که در پایین صفحه ارائه داده ایم، مراجعه کنید.

 

آمارهای بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای

گالاتاسرای در 13 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها گل زده است. هر دو تیم در 7 بازی از 10 بازی اخیر بایرن مونیخ گلزنی کرده اند. مائورو ایکاردی در 13 بازی اخیر خود 14 گل به ثمر رسانده است. همچنین، بایرن مونیخ در 11 بازی در تمام رقابت ها شکست نخورده است. دو تیم رکوردهای نزدیکی داشته و بازی های آنها دیدنی خواهد بود.

آنها پس از پیروزی در دو بازی ابتدایی خود مقابل منچستریونایتد و کپنهاگ و زدن 6 گل در صدر گروه A لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند. باواریایی‌ها پس از پیروزی 3-1 روز شنبه مقابل ماینس، بهترین گلزنان بوندسلیگا هستند. اما آنها در خط دفاعی بسیار ضعیف عمل کرده‌اند. زیرا در 7 بازی از 10 بازی اخیر خود، هم گل خورده اند و هم گل زده‌اند.

 

این باعث می شود که گالاتاسرای میزبان حداقل به گلزنی برسد. غول های ترکیه پس از کسب چهار امتیاز از دو بازی ابتدایی خود در رده دوم گروه قرار دارند، سکانسی که شامل پیروزی 3-2 مقابل منچستریونایتد هم می باشد. آنها حتی می توانند از سد بایرن مونیخ گذشته و در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شگفتی ساز باشند.

 

بیشتر بخوانید: ترفند کسب درآمد از پیش بینی فوتبال

 

نکات شرط بندی بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای

گالا در 17 بازی خود در تمام رقابت های این فصل شکست نخورده است. این تیم در 6 بازی قبلی پیروز شده است، اگرچه این جدال با بایرن یک گام بزرگ در کیفیت برای تیم اوکان بوروک خواهد بود. بوروک در هر 13 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها گلزنی را دیده است و یکی از خوش فرم ترین مهاجمان اروپا در مائورو ایکاردی را در اختیار دارند.

 

ایکاردی بازیکن سابق اینترمیلان در تابستان به طور قرضی از پاری سن ژرمن به گالا پیوست. این بازیکن از آن زمان دست از گلزنی برنداشته و در 13 بازی تا به امروز در این فصل 14 گل به ثمر رسانده است. این سکانس شامل یک گل در پیروزی 2-1 شنبه مقابل بشیکتاش در سوپر لیگ ترکیه است. او انتظار دارد که به این روند داغ مقابل بایرن ادامه دهد، حتی اگر روند تاثیرگذار گالا به پایان برسد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل