فرم پیش بینی بازی بنفیکا و فامالیسائو «لیگ برتر پرتغال، 8 دی 1402»

فرم پیش بینی بازی بنفیکا و فامالیسائو «لیگ برتر پرتغال، 8 دی 1402»

 

فرم پیش بینی بازی بنفیکا و فامالیسائو «لیگ برتر پرتغال، 8 دی 1402» در بازی پانزدهم لیگ برتر پرتغال، بنفیکای رده دومی بـه دنبال افزایش روند شکست ناپذیری خود با میزبانی از فامالیکائو در رده هفتم اسـت. بنفیکا از زمان شکست در بازی ابتدایی فصل 2022/23 در لیگ شکست نخورده اسـت. تعداد آن ها در حال حاضر بـه 13 بازی بدون باخت رسیده اسـت کـه 10 بازی ان بـه پیروزی منجر شده اسـت.

 

در تمام رقابت‌ها، ایگلز در هشت مسابقه بدون شکست و همچنین سه بازی پیروز شده اسـت. آخرین بازی انها منجر بـه پیروزی 4-1 خانگی مقابل AVS در تاکا د لیگا در پنجشنبه گذشته شد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ تنها با یک امتیاز از اسپورتینگ عقب افتاده ودر صدر جدول قرار دارد. تنها شکست خانگی بنفیکا دراین فصل در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورده اسـت. در لیگ برتر، میزبان از 6 بازی خود 6 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اسـت.

 

فامالیکائو اگر بخواهد شکست ناپذیری بنفیکا را پشت سر بگذارد، کارشان را تمام خواهد کرد. تیم میهمان در حال حاضر با دو شکست و دو تساوی در چهار بازی اخیر در شرایط سختی قرار گرفته اسـت کـه آخرین آن ها نزدیک بـه دوهفته پیش با استوریل 1-1 بن بست بود. فامالیکائو دراین فصل خودرا برای شکست دادن تیم سخت کرده اسـت زیرا آن ها بـه دنبال پیشرفت در جایگاه هشتمی سال گذشته هستند.

 

فامالیسنس ها از 14 بازی خود در لیگ تا کنون فقط 4 بازی را باخته اند، اگر چه آن ها فقط 4 برد را بـه ثبت رسانده اند کـه 6 بازی دیگر با تساوی بـه اتمام رسیده اسـت. فامالیکائو در هشت بازی اخیر خود در لیگ داخلی، تنها یک برد کسب کرده اسـت.

 

کـه نشانه خوبی در آستانه سخت ترین بازی در فهرست بازی ها نیست. ان‌ها برای بـه دست آوردن نتایج بـه گارد عقب محکم تکیه کرده‌اند، زیرا میانگین کل گل‌هاي‌ 2.00 آن ها در هر مسابقه بـه عنوان پایین‌ترین گل دربخش رتبه بندی میشود.

بنفیکا لیسبون – فام آلکائو نکات کلیدی

بنفیکا در 7 بازی از 14 بازی خود در لیگ و 3 بازی از 6 بازی خانگی خود دروازه خودرا بسته نگه داشته اسـت.میزبان در 6 بازی از 14 بازی خود در لیگ برتر، “بـه صفر” برده اسـت.فامالیکائو در سه مورد از چهار بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها موفق بـه گلزنی نشده اسـت.

 

این دو تیم تنها یک ماه پیش در تاکا دو پرتغال بـه مصاف هم رفتند کـه بنفیکا با نتیجه 2-0 پیروز شد.میهمان با 13 «متوسط ​​0.93 در هر بازی» کمترین گل را در اینبخش بـه ثمر رسانده اسـت.

 

پیش بینی ما بنفیکا لیسبون و فامالیکائو

بنفیکا در ورزشگاه دالوز بـه میدان بازگشته اسـت، جایی کـه رکورد شکست ناپذیری در لیگ را بـه ثبت رسانده اسـت. علاوه بر این، میزبان دربخش دفاعی تاثیر گذار بوده ودر شش بازی خانگی تنها سه گل دریافت کرده اسـت.

 

با توجه بـه این کـه فامالیکائو دراین فصل برای گلزنی تلاش میکند «کمترین گل زده در 13»؛ سخت اسـت تصور کنیم کـه انها بـه طور ناگهانی مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ در جاده شکست بخورند. بـه نظر میرسد پیروزی 1-0 یا 2-0 خانگی محتمل ترین نتایج در این جا باشد. پیشبینی ما بنفیکا و فامالیکائو این اسـت کـه بنفیکا بـه صفر برنده شود.

 

تا 70٪ پاداش برای انباشته کنندگان در بیش از 80 لیگ انتخابی در bet365. برای جمع‌آوری‌هاي‌ قبل از مسابقه از 2+ انتخاب در بازارهای استاندارد نتیجه تمام وقت یا نتیجه/هردو تیم فقط برای امتیاز دادن اعمال میشود. درصد پاداش بستگی بـه تعداد انتخاب دارد. پاداش بـه 100 هزار پوند محدود شده و برای بازگشت اعمال می شود. محدودیت ها و شرایط شرط بندی اعمال می شود. 

 

لیگ هاي‌ برتر داخلی اروپا بـه همراه مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان اروپا اسـت. اگر در مسابقات منتخب از جمله لیگ برتر، سری آ، لیگ برتر، بوندسلیگا 1 و لیگ 1 فرانسه، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا قرار دهید، می توانید تا 70 درصد پاداش دریافت کنید.

یک انباشته کننده قبل از مسابقه با bet365 از 2 یا بیشتر انتخاب را روی نتایج استاندارد تمام وقت، هردو تیم برای گل یا نتیجه/هردو تیم برای گلزنی بازارهایی قرار دهید کـه تیم ها را در هر یک از این رقابت ها ترکیب می‌کند ودر صورت موفقیت، پاداش مربوطه اضافه می شود. بـه بازگشت هاي‌ شـما

فرم پیش بینی بازی بنفیکا و فامالیسائو «لیگ برتر پرتغال، 8 دی1402 »

در مواردی کـه سهام بـه طور کامل نقد شده باشد، پاداش اعمال نخواهد شد. در صورتی کـه یک سهام تا حدی نقد شده باشد، پاداش بر اساس سهام فعال باقیمانده ارزیابی می شود. در جایی کـه تمام انتخاب‌هاي‌ موجود در شرط بـه‌عنوان برنده علامت‌گذاری شده‌اند و این مبلغ برای ارزش بازگشتی کامل نقد شده اسـت.

 

پاداش اعمال میشود و حداکثر پاداشی کـه می توانید دریافت کنید 100000 پوند یا معادل ارز اسـت. اگر یک شرط واجد شرایط با استفاده از ویژگی Edit Bet ویرایش شود، پاداش بر اساس شرط جدید ارزیابی می شود. در صورتی کـه یک شرط برای گنجاندن یا اصلاح یک انتخاب برای رویدادی در بازی ویرایش شده باشد، پاداش دیگر اعمال نخواهد شد.

 

شرط‌هایي کـه با اعتبار شرط، شرط‌هاي‌ دو شانس یا شرط‌هاي‌ ترکیبی با پاداش‌هایي مانند Lucky 15 یا Lucky 31 انجام میشوند، برای این پیشنهاد اعمال نمیشوند.شرایط و قوانین اعمال می شود. فقط برای مشتریان جدید و واجد شرایط موجود اسـت. ثبت نام الزامی اسـت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل