فرم پیش بینی بازی بورنموث و فولام «لیگ برتر انگلیس، 5 دی 1402»

فرم پیش بینی بازی بورنموث و فولام «لیگ برتر انگلیس، 5 دی 1402»

 

فرم پیش بینی بازی بورنموث و فولام «لیگ برتر انگلیس، 5 دی1402» بورنموث در بازی باکسینگ دی میزبان فولام برای پنجمین برد در شش بازی لیگ برتر بود. انها با یک مکان و یک امتیاز کمتر از آن ها، در رده یازدهم جدول قراردارند.

 

شنبه شاهد پیروزی 3-2 گیلاس ها در خارج از خانه در ناتینگهام فارست بودیم. هر سه گل آن ها توسط دومینیک سولانکه بـه ثمر رسید. بورنموث نخستین برد فصل خود در لیگ برتر را تا آخرین بازی خود در اکتبر با شکست 2-1 برنلی کسب نکرد. بازی بعدی آن ها باخت 6-1 مقابل منچسترسیتی بود.

 

اما از ان زمان بـه بعد با 4 پیروزی در لیگ از 5 پیروزی، بـه فرم خوبی دست یافته اند. بورنموث دراین فصل از 8 بازی خانگی خود در لیگ دو برنده شده اسـت. این پیروزی‌ها در ماه‌هاي‌ اخیر با موفقیت‌هایي برابر برنلی و نیوکاسل بـه دست آمد و با تساوی قابل‌اعتماد مقابل استون ویلا همراه شد. آخرین بازی خانگی انها در لیگ خانگی نشان داد کـه انها در نیمه دوم با لوتون تاون تساوی 1-1 کردند و بازی متوقف شد.

فرم پیش بینی بازی بورنموث و فولام «لیگ برتر انگلیس، 5 دی1402»

فولام در هفته گذشته نتایج خوب و بدی داشته اسـت. پیروزی در ضربات پنالتی مقابل اورتون انها را بـه نیمه نهایی جام کارابائو رساند. در لیگ برتر خوب پیش نرفت، اما با شکست مقابل نیوکاسل کـه روز شنبه با شکست در خانه توسط برنلی دنبال شد. انها در رده دوازدهم جدول قراردارند ودر صورت پیروزی دراین دیدار بالاتر از بورنموث خواهند رفت. برای انجام اینکار، کوتاجرز باید رکورد خارج از خانه خودرا التیام بخشد.

 

فولام در بازی هاي‌ خارج از خانه خود در لیگ برتر این فصل با مشکل مواجه بوده اسـت. تنها یکی از 9 بازی انها برنده شده اسـت. سه بازی اخیر آن ها در لیگ برتر خارج از خانه همگی با شکست سنگینی بـه اتمام رسیده اسـت.

 

ده گل در باخت در استون ویلا، لیورپول و نیوکاسل یونایتد دریافت شده اسـت. فقط یک امتیاز از پنج بازی اخیر خارج از خانه آن ها در لیگ برتر کسب کرده اسـت و ما بـه بورنموث امیدواریم کـه در این جا یک برد خانگی کسب کند.

امتیازات کلیدی بورنموث – فولام

بورنموث 4 بازی از 5 بازی اخیر خود در لیگ را برده اسـت. بورنموث در دو بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر پیروز شده اسـت. فولام در دو بازی اخیر خود در لیگ شکست خورده اسـت. فولام در دو بازی اخیر خود در لیگ موفق بـه گلزنی نشده اسـت.فولام 4 بازی از 5 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ را باخته و 13 گل دریافت کرده اسـت.پاداش خوش آمدید

 

پیش بینی بورنموث مقابل اف اولهام

بورنموث در فرم بسیار خوبی قرار دارد و برای سومین برد متوالی خانگی در لیگ تلاش میکند. دومینیک سولانکه در گلزنی عالی اسـت و روز شنبه در ناتینگهام فارست هت تریک کرد. فولام همان‌ گونه برای کسب امتیاز خارج از خانه تلاش می‌کند و روز شنبه نیز در خانه مقابل برنلی شکست خورد. پیشبینی ما بورنموث و فولام یک برد خانگی برای بورنموث اسـت.

 

تا 70٪ پاداش برای انباشته کنندگان در بیش از 80 لیگ انتخابی در bet365. برای جمع‌آوری‌هاي‌ قبل از مسابقه از 2+ انتخاب در بازارهای استاندارد نتیجه تمام وقت یا نتیجه/هردو تیم فقط برای امتیاز دادن اعمال میشود.

 

درصد پاداش بستگی بـه تعداد انتخاب دارد. پاداش بـه 100 هزار پوند محدود شده و برای بازگشت اعمال می شود. محدودیت ها و شرایط شرط بندی اعمال می شود. فقط مشتریان جدید و واجد شرایط

 

Soccer Acca Boost حيرت انگيز bet365 شامل لیگ هاي‌ برتر داخلی اروپا بـه همراه مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان اروپا اسـت. اگر در مسابقات منتخب از جمله لیگ برتر، سری آ، لیگ برتر، بوندسلیگا 1 و لیگ 1 فرانسه، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا قرار دهید، می توانید تا 70 درصد پاداش دریافت کنید.

فرم پیش بینی بازی بورنموث و فولام «لیگ برتر انگلیس، 5 دی1402»

یک انباشته کننده قبل از مسابقه با bet365 از 2 یا بیشتر انتخاب را روی نتایج استاندارد تمام وقت، هردو تیم برای گل یا نتیجه/هردو تیم برای گلزنی بازارهایی قرار دهید کـه تیم ها را در هر یک از این رقابت ها ترکیب میکند ودر صورت موفقیت، پاداش مربوطه اضافه می شود. بـه بازگشت هاي‌ شـما

در مواردی کـه سهام بـه طور کامل نقد شده باشد، پاداش اعمال نخواهد شد. در صورتی کـه یک سهام تا حدی نقد شده باشد، پاداش بر اساس سهام فعال باقیمانده ارزیابی می شود. در جایی کـه تمام انتخاب‌هاي‌ موجود در شرط بـه‌عنوان برنده علامت‌گذاری شده‌اند و این مبلغ برای ارزش بازگشتی کامل نقد شده اسـت.

فرم پیش بینی بازی بورنموث و فولام «لیگ برتر انگلیس، 5 دی1402»

پاداش اعمال میشود و حداکثر پاداشی کـه می توانید دریافت کنید 100000 پوند یا معادل ارز اسـت. اگر یک شرط واجد شرایط با استفاده از ویژگی Edit Bet ویرایش شود، پاداش بر اساس شرط جدید ارزیابی می شود. در صورتی کـه یک شرط برای گنجاندن یا اصلاح یک انتخاب برای رویدادی در بازی ویرایش شده باشد، پاداش دیگر اعمال نخواهد شد.

 

شرط‌هایي کـه با اعتبار شرط، شرط‌هاي‌ دو شانس یا شرط‌هاي‌ ترکیبی با پاداش‌هایي مانند Lucky 15 یا Lucky 31 انجام می شوند، برای این پیشنهاد اعمال نمی شوند.شرایط و قوانین اعمال می شود. فقط برای مشتریان جدید و واجد شرایط موجود اسـت. ثبت نام الزامی اسـت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل