فرم پیش بینی بازی بولیوی و پرو «انتخابی جام جهانی – آمریکای جنوبی، 25 آبان»

فرم پیش بینی بازی بولیوی و پرو «انتخابی جام جهانی – آمریکای جنوبی، 25 آبان»

 

فرم پیش بینی بازی بولیوی و پرو «انتخابی جام جهانی – آمریکای جنوبی، 25 آبان» پرو در روز سیزدهم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 کونمبول در ورزشگاه ناسیونال لیما با نتیجه 3-0 بولیوی را شکست داد. در این جا نکات برجسته و اهداف بازی را خواهید دید.

 

جانی کاردوسو از USMNT بازی هاي‌ مقابل ترینیداد و توباگو رابا نزدیک شدن بـه لالیگا از دست میدهد. ویکتور اوسیمن، بازیکن ناپولی، سکوت خودرا در مورد انتقال بـه عربستان سعودی شکست

 

جیانلوکا لاپادولا از پرو

پرو همان‌ گونه در رقابت برای حضور در جام جهانی فوتبال 2022 اسـت زیرا موفق شد برای سیزدهمین دوره مسابقات مقدماتی جام جهانی کونمبول در ورزشگاه ناسیونال لیما با نتیجه 3-0 مقابل بولیوی بـه پیروزی برسدنکات مهم و اهداف این بازی هیجان انگیز را ببینید.

 

جیانلوکا لاپادولا، کریستین کووا و سرجیو پنیا برای تیم ملی با مربیگری ریکاردو گارکا گلزنی کردند. با این پیروزی، پرو بـه رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد و بولیوی بـه رده نهم سقوط کرد.

 

پرو و ​​بولیوی: پیش نمایش مسابقه

تعطیلات بین المللی نوامبر یک بازی دوگانه هیجان انگیز از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 آمریکای جنوبی را برای ما بـه ارمغان خواهد آورد . امروز 11 نوامبر، پرو و ​​بولیوی در ورزشگاه ناسیونال لیما در روز 13 مسابقه جاده قطر بـه مصاف یک دیگر می‌روند .

 

تیم ملی با مربیگری ریکاردو گارکا تلاش خواهد کرد تا بـه روند منفی دو شکست متوالی پایان دهد، در حالی کـه میهمان میـــخواهد با یک برد جدید در لیما امید خودرا برای صعود بـه جام جهانی زنده نگه دارد.

 

در این جا، همه ی چیزهایی را کـه در مورد این بازی Conmebol WCQ باید بدانید، مانند پیش نمایش، اطلاعات، داستان ها، پیشبینی ها، شانس ها و نحوه تماشای بازی در ایالات متحده بررسی کنید.

این یک برد برای میزبانان ضروری اسـت کـه نمیتوانند امتیاز بیشتری در باقیمانده رقابت از دست بدهند. از این بـه بعد، La Blanquirroja اگر میـــخواهد برای دومین بار متوالی بـه جام جهانی برسد، باید مرتباً پیروز شود .

 

اما رقبای آتی آن ها آخرین باری کـه ملاقات کردند بهترین آن ها را کسب کرده اند . در ماه اکتبر، مردان سزار فاریاس پرو را در لاپاز با کسب یک پیروزی سخت شوکه کردند، کـه با یک پیروزی بزرگ دیگر در خانه دنبال شد. آیا انها در سفر خود بـه لیما سه پیروزی متوالی خواهند داشت ؟

 

پرو و ​​بولیوی: اطلاعات مسابقه

تاریخ : پنجشنبه، 11 نوامبر 2021
زمان : 9 بعد از ظهر «ET»
مکان : Estadio Nacional، لیما

 

پرو در مقابل بولیوی: زمان به ایالت در ایالات متحده

ET : 9 PM
CT : 8 PM
MT : 7 PM
PT : 6 PM

 

پرو در مقابل بولیوی: داستان ها و رودررو

فشارها روی پرو کـه در ابتدای رقابت هاي‌ مقدماتی جام جهانی با مشکل مواجه شده اسـت، در حال افزایش اسـت. شاگردان ریکاردو گارکا از شکست 1-0 مقابل آرژانتین می‌آیند کـه دومین باخت متوالی آن ها بود.

 

از سوی دیگر، بولیوی می‌خواهد بر پیروزی 4-0 خود مقابل پاراگوئه کـه دومین پیروزی متوالی ان ها بود، ادامه دهد. حتی باوجود این کـه شانس انها برای سفر بـه جام جهانی کم بـه نظر می‌رسد، انها با آخرین دوره خود بـه این گفت‌وگو ملحق شده اند تا در جمع پنج تیم برتر قرار گیرند . اما اگر میخواهند مدعی واقعی باشند باید بتوانند ان را تمدید کنند .

 

پرو – بولیوی: تاریخ، زمان و کانال تلویزیونی در ایالات متحده برای تماشای مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2022 آمریکای جنوبیاین نوزدهمین دیدار دو تیم در مقدماتی جام جهانی خواهد بود. هیچ یک از آن ها با هفت پیروزی برتری نسبت بـه دیگری ندارند، در حالی کـه چهار بار بـه تساوی رسیدند.

 

پرو – بولیوی: جدول رده بندی مقدماتی جام جهانی 2022 آمریکای جنوبی

پیش از آغاز بازی سیزدهم، پرو با 11 امتیاز در رده نهم قرار دارد ؛ در حالی کـه بولیوی با تنها یک امتیاز بیشتر در رده هفتم قرار دارد . بازنده این بازی با نزدیک شدن بـه جام جهانی در شرایط بسیار حساسی قرار میگیرد.

نحوه تماشا یا پخش زنده پرو در مقابل بولیوی در ایالات متحده

بازی کـه در ورزشگاه ناسیونال لیما بین پرو و ​​بولیوی در روز سیزدهم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 Conmebol برگزار میشود، در ایالات متحده از شبکه ورزشی فوبو پخش خواهد شد .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل