فرم پیش بینی بازی دورتموند و هوفنهایم

فرم پیش بینی بازی دورتموند و هوفنهایم

فرم پیش بینی بازی دورتموند و هوفنهایم «جام حذفی کشور آلمان» دو تیم از تیم هاي‌ با فرم کشور آلمان در دیدار روز چهارشنبه بوروسیا دورتموند در DFB-Pokal بـه مصاف هم خواهند رفت .هوفنهایم پس از شکست مقابل دورتموند در فصل 15-2014 نتوانسته اسـت بـه جمع هشت تیم پایانی صعود کند، در حالی کـه دورتموند آخرینبار درسال 2021 قهرمان این رقابت ها شد.

 

پیش نمایش مسابقه

در واقع، پنجمین پیروزی دورتموند در DFB-Pokal تحت آموزش ادین ترزیچ بود کـه بـه عنوان سرمربی موقت تیمش را بـه پیروزی استثنایی 4-1 مقابل RB لایپزیگ در فینال در می 2021 هدایت می‌کرد.البته، ترزیچ مدت‌هاست کـه بـه عنوان سرمربی دائمی بـه باشگاه بازگشته اسـت و تقریبا بـه BVB کمک کرده اسـت.

 

تا نخستین قهرمانی خود در بوندسلیگا را در بیش از یک دهه قبل از ان در آخرین روز فصل گذشته کسب کند. باوجود این کـه دورتموند روز یکشنبه با اینتراخت فرانکفورت 3-3 برگزار شد، بـه نظر می‌رسد دورتموند بتواند یکبار دیگر برای کسب افتخارات برتر بـه چالش بکشد.

 

این مطمئناً در مورد جام داخلی کشور آلمان صدق می‌کند، جامی کـه لایپزیگ در هر یک از دو سال گذشته از زمانی کـه Die Roten Bullen توسط تیم ترزیچ در ان فینال فوق الذکر شکست خورده بود، قهرمان شده اسـت. در واقع، لایپزیگ بـه چهار فینال از پنج فینال اخیر رسیده اسـت و این نشان میدهد کـه دلیلی وجود ندارد کـه دورتموند بتواند با کمی شانس بـه سطح مشابهی از ثبات برسد.

 

ترزیچ و بازیکنانش پس از 6 برد متوالی مقابل هوفنهایم، چندان ناامید نمی‌شدند کـه نام خودرا از روی کلاه مقابل خود بیرون بیاورند – مخصوصاً با برتری خانگی در وستفالن اشتادیون – اما آن ها همچنین فرم رو بـه التیام را تشخیص میدهند. از حریفان خود در هفته هاي‌ اخیر.

بـه هرحال، علیرغم این کـه هوفنهایم در پایان فصل گذشته در رده دوازدهم قرار گرفت، تقریبا در کل دوره فصل گذشته در برابر سقوط بود. با این حال، پلگرینو ماتارازو در نهایت پس از بـه عهده گرفتن هدایت در فوریه، انها را بـه سمت امن هدایت کرد و مدت اقامت 15 ساله Die Kraichgauer در بوندسلیگا را دراین روند تمدید کرد.

 

از زمانی کـه برای نخستین بار در تاریخ باشگاه بـه طور متوالی بـه لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و بـه ترتیب در فصل‌هاي‌ 17-2016 و 2017-2017 در رده‌هاي‌ چهارم و سوم قرار گرفت، سال‌هاي‌ اخیر بـه اندازه هوفنهایم مهربان نبوده اسـت. نهم یا کمتر در چهار تا از پنج کمپین بعدی.

 

با این حال، پیروزی چشمگیر 3-2 انها در خارج از خانه مقابل اشتوتگارت بلند پرواز – کـه ماتارازو قبلا مدیریت می‌کرد – در روز شنبه بـه آن ها کمک کرد تا فاصله چهار امتیازی خودرا در رده ششم بالاتر از فرانکفورت باز کنند، و نشان می دهد کـه انها باید دریک موقعیت مقدماتی اروپا بـه اتمام برسند. بـه ظاهر اوضاع را تغییر داده اسـت.

 

علیرغم رقابت در بوندسلیگا از سال 2007؛ هوفنهایم هرگز فراتر از مرحله یک چهارم نهایی DFB-Pokal صعود نکرده اسـت ودر ان مرحله در هفت بار در تاریخ خود شکست خورده اسـت. بـه این ترتیب، اگر ماتارازو و بازیکنانش بتوانند در روز چهارشنبه در دورتموند بـه یک نتیجه غیر محتمل دست یابند، رویای یک قهرمانی تاریخی در جام را خواهند دید.

 

اخبار تیم

با حضور دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا و تلاش برای حفظ سرعت خود در صدر بوندس لیگا، ترزیچ تقریبا مطمئناً تغییراتی را برای این جام ایجاد خواهد کرد، زیرا انتظار میرود بازیکنانی مانند یوسوفا موکوکو ؛ یولیان برانت ؛ نیکلاس سوله و کریم آدیمی پس از ان شروع کنند. از روی نیمکت مقابل فرانکفورت ظاهر شد.

 

بـه همین ترتیب، سباستین هالر ؛ توماس مونیر ؛ جولیان رایرسون و جیمی باینو-گیتنز همگی در جریان تساوی 3-3 تیم خود از تعویض استفاده نکردند و بنابر این نیاز بـه کسب آمادگی در مسابقه دارند.

 

متس هوملز و گرگور کوبل بـه ترتیب بـه دلیل آسیب دیدگی ساق پا و صورت در برابر فرانکفورت در خطر تعویض قرار نخواهند داشت، در حالی کـه فلیکس نمچا ؛ امره کان ؛ جولین دورانویل و ماتو موری همگی برای میزبان دور از میادین باقی می‌مانند.

 

عدم حضور هوفنهایم در رقابت هاي‌ اروپایی دراین فصل ممکن اسـت بـه ماتارازو اجازه دهد تا تیم قویتری را معرفی کند، زیرا درسال هاي‌ اخیر تلاش میکند رکورد پوسیده خودرا در DFB-Pokal اصلاح کند.

 

با این حال، هوفنهایم نه چندان متفاوت با حریفان آتی خود، در حال حاضر مشکلات زیادی برای مصدومیت دارد، بـه طوری کـه انتظار میرود پاول کادرابیک ؛ فلوریان گریلیچ ؛ مارکو جان ؛ اوزان کاباک ؛ آندری کراماریچ ؛ استانلی نسوکی ؛ بامباس کونته و دنیس گایگر از دست بروند. سفر در وسط هفته

 

آتیلا زالای تقریبا مطمئناً فرصتی برای تحت تأثیر قرار دادن در دفاع میهمان خواهد داشت کـه از زمان انتقالش از فنرباغچه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با مشکل مواجه شد، در حالی کـه ایهلاس ببو میتواند درکنار ووت وگهورست در خط حمله بازی کند.

ترکیب احتمالی بوروسیا دورتموند:

مایر; Meunier، Sule، Schlotterbeck، Ryerson; اوزجان، برانت؛ باینو-گیتنز، آدیمی؛ هالر، موکوکو

 

ترکیب اصلی احتمالی هوفنهایم:باومن; آکپوگوما، آدامز سالای؛ ببو، استاچ، ساماسکو، بکر، بولتر؛ وگهورست، بریشا

 

می گوییم: بوروسیا دورتموند 2-1 هوفنهایم

هردو طرف با توجه بـه این کـه عملکرد قوی در بوندس لیگا دارند، احتمالاً تغییرات زیادی ایجاد خواهند کرد و هردو مربی در حال حاضر با مصدومیت هاي‌ قابل توجهی دست و پنجه نرم میکنند.دورتموند بـه وضوح دارای عمق بیشتری برای دعوت کردن اسـت، و ما انتظار داریم کـه این بـه انها کمک کند تا بـه رکورد عالی خود در برابر هوفنهایم درسال‌هاي‌ اخیر ادامه دهند، و مشکلات مهمان در DFB-Pokal ادامه یابد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات