فرم پیش بینی بازی رئال سوسیداد و سالزبورگ «لیگ اروپا، 8 آذر 1402»

فرم پیش بینی بازی رئال سوسیداد و سالزبورگ «لیگ اروپا، 8 آذر 1402»

 

فرم پیش بینی بازی رئال سوسیداد و سالزبورگ «لیگ اروپا، 8 آذر 1402» رئال سوسیداد با استقبال از ردبول سالزبورگ در آنوئتا در روز چهارشنبهبه دنبال تقویت شانس خود برای قهرمانی در گروه D در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. تیم اسپانیایی قبلاً بـه دور حذفی صعود کرده اسـت، اما آن ها بـه دنبال شکست دادن اینترمیلان بـه مقام اول هستند تا در قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کنند.

 

پیش نمایش مسابقه

مهم نیست این جا چه اتفاقی می‌افتد، اگر رئال سوسیداد بتواند اینتر را در روز ششم شکست دهد، مطمئناً در گروه پیروز میشود، بـه لطف آنچه کـه دراین صورت رکورد بهتری رودررو خواهد بود.با این حال، نتیجه اینتر یا بهتر از ان را در این جا بازی کنید، و انها با توجه بـه تفاضل گل برتر خود، در صدر صعود خواهند بود، زیرا هردو تیم پس از سه برد بر روی 10 امتیاز ودر روز اول یک تساوی مقابل یک دیگر قراردارند.

 

یکی از این سه برد در روز دوم بازی در اتریش برعکس شد، قبل از پیروزی پیاپی مقابل بنفیکا، یک چهارم نهایی فصل گذشته. شاگردان ایمانول آلگواسیل در روز چهارم بازی در سن سباستین فوق‌العاده بودند زیرا در نیمه اول بنفیکا را تکه تکه کردند ودر وقت استراحت با نتیجه 3-0 پیش رفتند، همچنین یک پنالتی را از دست دادند و یک گل توسط VAR بـه ثمر رسید.

دلداری رافا سیلوا کمک چندانی بـه کاهش اوضاع نکرد، و این تنها دومین گلی بود کـه لا رئال در مرحله گروهی بـه ثمر رساند، بهترین رکورد مشترک در رقابت ها.فرم خانگی در تمامی رقابت‌ها بـه آن ها اعتماد بـه نفس سه امتیازی دیگر را میدهد، زیرا انها در تمام فصل فقط یکبار در آنوئتا شکست خورده‌اند – در برابر بارسلونا – و پنج تا از شش امتیاز اخیر خودرا برده‌اند.

 

علیرغم پیروزی 2-1 مقابل سویا در آخر هفته، تا حدی بـه لطف گل شگفت‌انگیز عمر صدیق ؛ رسیدن بـه 4 تیم برتر برای لا رئال کـه دوباره بـه جایگاه چهارم خواهد رسید، دشوار بـه نظر می رسد، اما شروع فوق‌العاده خیرونا باعث میشود آن ها بـه عنوان قهرمانی دست یابند. افراد مورد علاقه برای پیوستن بـه سه تیم بزرگ معمولی در مکان هاي‌ لیگ قهرمانان.

فرم پیش بینی بازی رئال سوسیداد و سالزبورگ «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

فرم داخلی نیز در بیشتر این فصل از سالزبورگ فرار کرده اسـت، زیرا انها بـه ارتفاعات معمولی خود در بوندسلیگا اتریش نرسیده اند.سالزبورگ در حال حاضر با استورم گراتس از نظر امتیاز در صدر قرار دارد، زیرا امتیاز 33 از 45 احتمالی کمتر از چیزی اسـت کـه در دهه گذشته بـه ان عادت کرده بودند.

 

برد 3-2 آخر هفته در هارتبرگ تنها سومین برد این تیم در 90 دقیقه در 8 بازی گذشته بودو این در اروپا نشان داده شده اسـت.امید زیادی وجود داشت کـه سالزبورگ بتواند دریک گروه دشوار شگفتی ساز شود و پس از پیروزی خارج از خانه مقابل بنفیکا در روز اول، پیشرفت کند.

 

با این حال، سه بازی بعدی آن ها در گروه با شکست تمام شده اسـت، از جمله در خانه مقابل رقیب آینده خود، ودر دیدارهای متوالی با اینتر، بـه این معنی کـه رتبه سوم بهترین چیزی اسـت کـه می‌توانند بـه ان امیدوار باشند.دو تساوی در دو بازی پایانی آن ها حضور در لیگ اروپا را تضمین می کند، در حالی کـه اگر انها بتوانند بـه سادگی نتیجه بنفیکا را در این جا بهتر کنند، برای تیم گرهارد استروبر نیز کافی خواهد بود.

 

اخبار تیم

رئال سوسیداد یک تیم کاملاً آماده برای انتخاب دارد، و انها پس از غیبت کوتاهی کـه باعث شد او در اوایل این ماه در اسکاتلند حضور نداشته باشد، از کایران تیرنی بـه تیم روز مسابقه در آخر هفته استقبال کردند.

 

بـه نظر می رسد کـه دوره ناامید کننده در باشگاه برای آندره سیلوا ؛ کـه تنها 31 دقیقه از زمان انتقال بـه سن سباستین بازی کرده، ادامه خواهد داشت و او بـه کارلوس فرناندز و مارتین مرکولانز در کناره ها خواهد پیوست.

فرم پیش بینی بازی رئال سوسیداد و سالزبورگ «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

آرسن زاخاریان، بازیکن جوان روس ؛ نقش برجسته‌تری در تیم، عمدتاً بـه‌عنوان بازیکن تعویضی، بازی می کند، در حالی کـه در پیروزی اخیر لیگ مقابل آلمریا شروع کرد، اما همان‌ گونه رقابت بزرگی برای جانشینی با تاکفوسا کوبو ؛ بریس مندز و آندر بارنتشیا دارد . بـه شکل فوق العاده

 

سالزبورگ دراین مسابقه تعداد مصدومان غیر قابل باوری دارد کـه در حال حاضر 10 بازیکن تیم اصلی از میادین دور هستند. بی شک دفاع بدترین منطقه تیم اسـت کـه مدافعان میانی لوکاس والنر ؛ برایان اوکوه ؛ عمر سولت و سامسون بایدو غایب هستند.

 

لئاندرو مورگالا از تیم جوانان برای پوشش جدا شده اسـت، در حالی کـه مصدومیت آندریاس اولمر و الکسا ترزیچ در دفاع چپ بـه این معناست کـه دائودا گوئیندو در تیم اصلی فرصت پیدا کرده اسـت.سکو کویتا و فرناندو نیز در خط حمله غایب هستند و دیژون کامری و موریتس کیارگارد فهرست طولانی مصدومیت ها را برای استروبر تکمیل می‌کنند.

ترکیب اصلی احتمالی رئال سوسیداد:

الکس ریمیرو; Elustondo، Zubeldia، Le Normand، Munoz; بریس مندز، زوبیمندی، مرینو؛ Kubo، Oyarzabal، Barrenetxea

 

ترکیب احتمالی ردبول سالزبورگ:

شلاگر; ددیچ، مورگالا، پاولوویچ، گوئیندو؛ گلوخ، بیدستراپ، کاپالدو، سوچیچ; کوناته، راتکوف

 

می گوییم: رئال سوسیداد 3-1 ردبول سالزبورگ

رئال سوسیداد مسلماً افشاگر این دوره از رقابت‌هاي‌ لیگ قهرمانان اروپا بوده اسـت، و تنها پس از چهار بازی پیشرفت را قطعی کرده اسـت و امیدوار اسـت کـه بنفیکا بـه لطف او شانس خودرا برای قهرمانی در گروه در دیدار روز ششم با اینتر افزایش دهد.

 

سقوط سالزبورگ بـه لیگ اروپا بـه انها شانس زیادی برای رقابت می دهد، اما بـه احتمال زیاد بـه آخرین بازی خواهد رفت، زیرا با توجه بـه فرم رئال، تقاضای بزرگی برای انها خواهد بود کـه در این جا نتیجه بگیرند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل