فرم پیش بینی بازی سلتاویگو و رئال سوسیداد «لالیگا اسپانیا، 30 دی ماه 1402»

فرم پیش بینی بازی سلتاویگو و رئال سوسیداد «لالیگا اسپانیا، 30 دی ماه 1402»

 

فرم پیش بینی بازی سلتاویگو و رئال سوسیداد «لالیگا اسپانیا، 30 دی ماه 1402» سلتاویگو با استقبال از رئال سوسیداد در ورزشگاه مونیسیپال د بالایدوس در لیگ برتر اسپانیا در عصر شنبه،برای ادامه روند قوی خود تلاش خواهد کرد. تیم میزبان در حال حاضر با 17 امتیاز از 20 بازی ابتدایی خود در رده شانزدهم جدول لالیگا قرار دارد، در حالی کـه رئال سوسیداد با 9 امتیاز کمتر از بارسلونا در رده چهارم، در رده ششم قرار دارد.

 

پیش نمایش مسابقه

سلتا دراین دیدار چهار بازی بدون شکست را بـه ارمغان خواهد آورد و انها آخرینبار بـه لطف پیروزی 3-1 مقابل والنسیا در مستایا، جایگاه خودرا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری کسب کردند.

 

آبی هاي‌ آسمانی از دو بازی خود در لالیگا امسال چهار امتیاز را بـه دست آورده اند، در همین حال، پیروزی 2-1 مقابل رئال بتیس را ثبت کردند ودر آخر هفته گذشته مقابل مایورکا بـه تساوی 1-1 دست یافتند.

 

تیم رافائل بنیتز در حال حاضر در رده شانزدهم جدول لالیگا قرار دارد و رکورد سه برد، 8 تساوی و 9 شکست از 20 بازی را بـه خود اختصاص داده اسـت کـه 17 امتیاز را بـه خود اختصاص داده اسـت.

 

سلتا تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، اما عملکرد آن ها درسال 2024 قوی بوده اسـت و آن ها اکنون بازی هاي‌ خانگی پشت سر هم مقابل رئال سوسیداد و خیرونا دارند تا ماه را بـه اتمام برسانند.

فرم پیش بینی بازی سلتاویگو و رئال سوسیداد «لالیگا اسپانیا، 30 دی ماه 1402»

تیم بنیتس در واقع سومین بدترین رکورد خانگی در لالیگا دراین فصل را دارد و تنها 10 امتیاز از 10 بازی خود در مقابل هواداران خود کسب کرده اسـت، اما رئال سوسیداد در سفر های خود تنها در 3 بازی از 10 بازی خود موفق بـه پیروزی شده اسـت. کمپین فعلی لالیگا

در همین حال، رئال سوسیداد در مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری نیز پیروز شد و با پیروزی 2-0 مقابل اوساسونا، جایگاه خودرا دریک هشتم نهایی تثبیت کرد.شاگردان ایمانول آلگواسیل در آخر هفته گذشته در دربی باسک در لالیگا با نتیجه 2-1 مغلوب اتلتیک بیلبائو شدند، اما این نتیجه انها رابا 32 امتیاز از 20 بازی در رده ششم جدول قرار داد.

 

رئال سوسیداد 6 امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید رده پنجمی و 9 امتیاز با بارسلونا در رده چهارم فاصله دارد، بنابر این برای آن ها بـه سختی میتوانند دراین فصل لیگ قهرمانان اروپا را بـه اتمام برسانند، مگر این کـه فرم آن ها بهتر شود، زیرا تساوی هاي‌ زیادی انجام شده اسـت. هشت» در لیگ این دوره.

 

سفید و آبی ها بـه طرز چشمگیری بـه مرحله یک شانزدهم پایانی جام ملت هاي‌ اروپا راه یافتند ودر نخستین بازی ان 14 فوریه در پاریس بـه مصاف پاری سن ژرمن خواهند رفت.رئال سوسیداد در هفت بازی آخر خود در لالیگا مقابل سلتا شکست نخورده اسـت و پنج برد دراین روند بـه ثبت رسانده اسـت، اگر چه دو دیدار اخیر بین دو تیم بـه اتمام رسیده اسـت، از جمله تساوی 1-1 در بازی معکوس در اوت 2023.

 

اخبار تیم

سلتا سه بازیکن را بـه دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و فرانکو سروی ؛ کارل استارفلت و جوزف آیدو روز شنبه برای انتخاب در معرض نیستند.در همین حال، جاناتان بامبا با تیم ساحل عاج در جام ملت‌هاي‌ آفریقا دور اسـت و ایوان ویلار بـه دلیل محرومیت از رقابت خارج اسـت.

 

آناستاسیوس دوویکاس از نظر شروع با دو گل مقابل والنسیا در کوپا دل ری در آخرین بازی خودرا در فکر بنیتز قرار داد، اما او احتمالاً در بین بازیکنان تعویضی سوت اول در این جا قرار خواهد گرفت، زیرا یاگو آسپاس و یورگن استرند لارسن آماده هستند ویژگی بـه عنوان دو جلو.

 

در مورد رئال سوسیداد، مارتین مرکولانز بـه دلیل مصدومیت درکنار زمین اسـت و تاکفوسا کوبو نماینده ژاپن در جام ملت هاي‌ آسیا اسـت.هاماری ترائوره ​​نیز برای انتخاب در معرض نیست، زیرا این مدافع با تیم مالی در جام ملت‌هاي‌ آفریقا حضور دارد.

 

الکس رمیرو یک محرومیت را سپری کرده و بین چماق ها بازخواهد گشت، در حالی کـه میکل اویارزابال قرار اسـت بـه عنوان مهاجم مرکزی ادامه دهد و آندر بارنتشیا ؛ کـه در حال حاضر با آرسنال و تاتنهام هاتسپور لینک شده اسـت، قرار اسـت از سمت چپ بازی کند.

 

براییس مندز پس از شروع روی نیمکت مقابل اوساسونا در کوپا دل ری بـه میادین بازخواهد گشت، در حالی کـه عمر صدیق پس از بازگشت از مصدومیت بـه عنوان بازیکن تعویضی در همان بازی در رقابت اسـت.

ترکیب احتمالی سلتاویگو:

گوایتا; مینگزا، جیلسون، یو نونز، دومینگوئز، سانچز؛ پرز، تاپیا، دوتور; آسپاس، لارسن

 

ترکیب احتمالی رئال سوسیداد:

رمیرو; Odriozola، Zubeldia، Le Normand، Tierney; مندز، زوبیمندی، مرینو؛ زاخاریان، اویارزابال، بارنتکسیا

 

می گوییم: سلتاویگو 1-2 رئال سوسیداد

اعتماد سلتا بـه دلیل عملکرد قوی اخیر آن ها افزایش یافته اسـت و رئال سوسیداد این آخر هفته چند بازیکن مهم را از دست خواهد داد. با این حال، تیم باسک برای بازگشت بـه مسیرهای پیروزی در لیگ آماده خواهد شد، و ما از آن ها حمایت میکنیم تا در این جا رقابت نزدیکی داشته باشند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل