فرم پیش بینی بازی فاینورد و ولندام «لیگ هلند، 16 آذر 1402»

فرم پیش بینی بازی فاینورد و ولندام «لیگ هلند، 16 آذر 1402»

 

فرم پیش بینی بازی فاینورد و ولندام «لیگ هلند، 16 آذر 1402» فاینورد در روز پنجشنبه با استقبال از اف سی ولندام در دی کویپ بـه دنبال بهبودی از شکست مضر در آخر هفته خواهد بود. باخت بـه پی اس وی آیندهوون در روز یکشنبه، تیم آرنه اسلات رابا 10 امتیاز اختلاف نسبت بـه رهبران رکوردشکنی لیگ، با دفاع از عنوان قهرمانی در حال حاضر در تردید جدی قرار داده اسـت.

 

پیش نمایش مسابقه

تنها سومین شکست خانگی خانگی دراین فصل، چالش قهرمانی فاینورد را باوجود این کـه تازه وارد دسامبر شده اسـت، با شکست مواجه کرده اسـت.شکست مقابل PSV یک هفته مخرب را برای باشگاه روتردام تشدید کرد، پس از شکست مقابل اتلتیکو مادرید در اواسط هفته گذشته همچنین آن ها را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد.

 

برای تیمی کـه اینقدر بـه بردهای منظم عادت کرده اسـت، چهار شکست در هفت بازی شوک بزرگی برای فاینورد خواهد بود.این امر بـه ویژه در خانه صدق می‌کند، چرا کـه دی کویپ اغلب بـه عنوان یک قلعه شناخته میشود، اما پس از هفت برد متوالی در این جا، فاینورد بازی هاي‌ خانگی پشت سر هم را باخته اسـت.

 

با این حال، بـه لطف التیام عملکرد باشگاه‌هاي‌ هلندی در اروپا، رتبه دوم در Eredivisie اکنون بـه طور خودکار بـه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می رسد، بنابر این باوجود این کـه این عنوان بـه سرعت از دست میرود، هنوز چیزهای زیادی برای تیم اسلات وجوددارد کـه باید هدفشان قرار گیرد.

 

فاینورد نیز بسیار ضعیف بوده اسـت و میانگین 3 گل در هر بازی بـه ثمر رسانده و از 14 بازی 32 امتیاز کسب کرده اسـت، زیرا درخشندگی PSV همان چیزی اسـت کـه همه ی را رها کرده اسـت. بعید بـه نظر می رسد کـه ولندام تهدیدی برای سه امتیاز مستقیم برای میزبان باشد، با توجه بـه این کـه آن ها از سال 1989 در هر سفری بـه این جا شکست خورده اند.

فرم پیش بینی بازی فاینورد و ولندام «لیگ هلند، 16 آذر »

چهار بار از هفت دیدار اخیر ولندام، پنج گل نیز بـه ثمر رسانده اسـت، اما انها در فصل گذشته در بازگشت بـه لیگ برتر بدشانسی آوردند و بـه لطف گل بـه خودی دیرهنگام دیمون می‌رانی پس از برتری در فواصل، 2-1 شکست خوردند.

با این حال، این کمپین، آن ها در مشکلات بسیار عمیق تری بـه نظر می‌رسند، بـه خصوص پس از شکست 5-0 در خانه توسط زوله در آخر هفته، کـه شغل ماتیاس کوهلر را در دسترس خطر جدی قرار داد.

 

ولندام کـه با ویتسه در رده دوم جدول قرار دارد، پنج امتیاز از ایمنی فاصله دارد و بدترین رکورد دفاعی را در اینبخش دارد و اکنون چهار بازی متوالی از جمله یک شکست در جام حذفی بـه تیم آماتور اکسلسیور ماسلویس دارد.

 

فرم خارج از خانه عامل بزرگی در مبارزات انها بوده اسـت، زیرا انها از نخستین بازی خود درسال 2023 در کامبور در 8 ژانویه، تیمی کـه در ادامه بـه دسته پایین می رود، پیروز نشده‌اند.در 18 بازی خارج از خانه کـه از ان زمان گذشته و رفته اند، ولندام هیچ بردی نداشته و 15 بازی را باخته اسـت و این امر تقریبا غیرممکن بـه نظر می رسد.

 

اخبار تیم

فاینورد ممکن اسـت کویلیندشی هارتمن را بـه دلیل ضربه مغزی پس از تعویض او در نیمه اول مقابل PSV پس از درگیری ترسناک با سر با جردن تز، بدون ضربه مغزی در اختیار نداشته باشد . میزبان در حال حاضر بـه دلیل مصدومیت‌هاي‌ زیادی آسیب دیده اسـت، وینگرهای علیرضا جهانبخش و یانکوبا منته هردو در حال حاضر بـه همراه آیاسه اوئدا و بارت نیوکوپ غایب هستند .

 

سانتیاگو خیمنز ؛ بهترین گلزن، پس از چند شانس متفاوت در بازی هاي‌ اخیر، امیدوار بـه شبی مثبت تر خواهد بود. مهاجم مکزیکی قبل از بـه ثمر رساندن گل بـه خودی مقابل اتلتیکو در اکسلسیور هت تریک کرد و پس از ان علیرغم ثبت گل در مقابل PSV، فاینورد نتوانست بـه بازی برگشت.

 

لوک لو روکس ؛ هافبک ولندام از زمان ورود از واربرگ در سوئد در تابستان، هنوز نخستین بازی خودرا برای این باشگاه انجام نداده اسـت، زیرا مصدومیت وی را از بازی باز داشته اسـت. کوئن بلومستین نیز در تمام فصل تاکنون غایب بوده اسـت، در حالی کـه جوی آنتونیولی نوجوان اکنون دو ماه را بـه دلیل مصدومیت خود از دست داده اسـت.

 

خاویر امبویمبا در آخر هفته پس از غیبت شش هفته اي از روی نیمکت بازگشت و می‌تواند در این جا بـه ترکیب اصلی بازگردد.

فرم پیش بینی بازی فاینورد و ولندام «لیگ هلند، 16 آذر »

ترکیب احتمالی فاینورد:

بیژلو; Geertruida، Trauner، Hancko، Hartman; ویفر، الوار، زروکی; استنگس، گیمنز، ایوانوسک

 

ترکیب احتمالی FC Volendam:

Backhaus; Buur، Mbuyamba، Flint، Cox; د هان، می‌رانی، توئیگت; اولدچیخ، محرن، غرفه

 

می گوییم: فاینورد 5-0 اف سی ولندام

علیرغم شکست روحی‌آمیز مقابل PSV در آخر هفته، فاینورد برای بازگشت بـه مسیرهای پیروزی مقابل تیمی کـه در عمق نبرد سقوط قرار دارد، مشکل کمی دارد.ولندام دراین فصل متحمل شکست هاي‌ کبودی شده اسـت، با 36 گل دریافتی کـه بدترین گل هاي‌ لیگ بوده اسـت، و بعد از باخت 15 بازی از 18 بازی اخیر خارج از خانه خود، بعید اسـت کـه این رکورد را در این جا التیام بخشند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات