فرم پیش بینی بازی لیورپول و سن ژیلواز «لیگ اروپا»

فرم پیش بینی بازی لیورپول و سن ژیلواز «لیگ اروپا»

 

فرم پیش بینی بازی لیورپول و سن ژیلواز «لیگ اروپا» لیورپول بـه دنبال بازگشت از شکست بحث برانگیز هفته گذشته خود در لیگ برتر، از یونیون اس جی در آنفیلد استقبال می کند تا پنجشنبه شب در مرحله گروهی لیگ اروپا بازی کند.قرمزها در حال حاضر پس از شکست 3-1 LASK Linz در هفته اول در صدر گروه E قراردارند، در حالی کـه همتایان بلژیکی آن ها در نخستین بازی گروهی خود با تولوز تساوی 1-1 انجام دادند.

 

پیش نمایش مسابقه

روند شکست ناپذیری 17 بازی لیورپول در لیگ برتر در شرایط دراماتیک و بحث برانگیز با شکست 2-1 مقابل تاتنهام در روز شنبه پایان یافت – نخستین شکست آن ها در هر رقابتی از 1 آوریل.

 

تنها 10 دقیقه پس از این کـه کورتیس جونز بـه دلیل یک تکل دیرهنگام پس از بررسی VAR اخراج شد، یک گل نیمه اول بـه اشتباه بـه دلیل “خطای انسانی قابل توجه” توسط VAR مردود اعلامشد . قرمزها سپس در اواسط نیمه دوم بـه 9 بازیکن تقلیل یافتند کـه دیوگو جوتا بـه سرعت دو کارت زرد گرفت، قبل از این کـه جوئل ماتیپ در دقیقه 96 یک پاس پدرو پوررو را بـه دروازه خودی تبدیل کرد، نمک بـه زخم هاي‌ لیورپول ریخته شد.

 

یورگن کلوپ پس از بازی ناراحتی خودرا بـه رخ مسئولان رساند و لیورپول – کـه بـه رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کرده اسـت- از ان زمان بیانیه اي قوی منتشر کرده و مدعی شده اسـت کـه “یکپارچگی ورزشی تضعیف شده اسـت” و آن ها قصد “کاوش در مورد” را دارند. طیف وسیعی از گزینه ها” در تلاش برای حل موضوع.

 

در بین جنجال هاي‌ مداوم VAR در لیگ برتر، لیورپول بـه دنبال این اسـت کـه با از سرگیری رقابت هاي‌ مرحله گروهی لیگ اروپا در روز پنجشنبه با نخستین دیدار تاریخ خود مقابل یونیون اس جی، اخم هاي‌ خودرا زیر و رو کند و مطمئناً از بازگشت در اواسط هفته استقبال خواهد کرد. آنفیلد

 

در واقع، قرمزها در 15 بازی از 21 بازی خانگی اخیر خود در لیگ اروپا پیروز شده اند و هر یک از 7 بازی آخر مرحله گروهی خود در رقابت هاي‌ یوفا را برده اند، در حالی کـه انها همچنین تنها یکی از 15 بازی قبلی خودرا با تیم هاي‌ بلژیکی شکست داده اند – 3-. 1 شکست مقابل اندرلخت در سوپرجام اروپا 1978.

 

یونیون اس جی کـه برای دومین فصل متوالی در مرحله گروهی لیگ اروپا شرکت می کند، موفق شد دوهفته پیش در بازی افتتاحیه خود در گروه E مقابل تولوز، یک امتیاز را در زمین خود حفظ کند.

فرم پیش بینی بازی لیورپول و سن ژیلواز «لیگ اروپا، 12 مهر»

Thijs Dallinga در وقت استراحت، میهمان فرانسوی را جلو انداخت، اما Union SG در دقیقه 69 بـه لطف مهاجم خوش فرم محمد آمورا ؛ کـه از روی نیمکت تعویض ها بیرون آمد و چهارمین گل خودرا در سه بازی بـه ثمر رساند، برابری را بـه دست آورد.

از ان زمان، تیم الکساندر بلسین در سه بازی متوالی لیگ برتر بلژیک پیروز شده اسـت، از جمله پیروزی خانگی 3-1 هفته گذشته مقابل شارلوا برای کمک بـه باشگاه مستقر در سن ژیل برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول، هرچند تفاضل گل. پس از شش بازی

 

یونیون اس جی در نخستین رقابت خود در لیگ اروپا در فصل 2022-2023 پس از صدرنشینی در گروه خود بـه مرحله یک چهارم نهایی رسید، اما بـه اتمام رساندن بالاتر از لیورپول در قله گروه E دراین دوره، کار دشواری بـه نظر می‌رسد، بنابر این کسب مقام دوم پیش از تولوز و LASK لینز. یک هدف واقعی برای Blessin and co.

 

Les Unionistes برای تبدیل شدن بـه نخستین باشگاه بلژیکی کـه از شکست در لیورپول اجتناب میکند، وارد رقابت‌هاي‌ روز پنجشنبه می شوند و با توجه بـه این کـه هیچ یک از پنج بازی خارج از خانه خود در فصل گذشته لیگ اروپا را نباختند، می توانند با خوش‌بینی در آنفیلد ترک کنند.تنها دیدار قبلی یونیون اس‌جی با حریفان انگلیسی در جام نمایشگاه بین‌شهری 1958-1960 زمانی کـه آن ها هردو بازی را مقابل بیرمنگام سیتی شکست دادند، بازمی‌گردد.

 

اخبار تیم

کودی گاکپو ؛ مهاجم لیورپول ؛ چند هفته‌اي بـه دلیل مصدومیت از ناحیه زانو پس از گل تساوی نیمه اول مقابل اسپرز در هفته گذشته، مواجه اسـت ؛ در حالی کـه تیاگو آلکانتارا «ران» و استفان باجستیک «ساق پا» هردو در اتاق درمان هستند.

 

انتظار می رود کلوپ ترکیب اصلی خودرا تازه کند و کائویمهین کلهر جای گزین آلیسون بکر در دروازه شود، در حالی کـه جو گومز و کوستاس تسیمیکاس ممکن اسـت در پست دفاع کناری قرار بگیرند و ترنت الکساندر-آرنولد بـه عنوان بازیکن تعویضی کـه اخیراً التیام یافته اسـت، شروع می‌شود. یک مشکل همسترینگ

 

داروین نونز – کـه مستقیماً در هشت گل «شش گل و دو پاس گل» در همین تعداد بازی لیگ اروپا نقش داشته اسـت – محتمل ترین نامزد برای جایگزینی گاکپو مصدوم در خط حمله اسـت، در حالی کـه بازیکنانی مانند جوتا، رایان گراونبرچ، واتارو اندو و … هاروی الیوت همگی امیدوارند پس از شروع بـه عنوان بازیکن تعویضی در آخر هفته گذشته، بـه نخستین یازدهم راه پیدا کنند.

 

در مورد یونیون اس جی، تنها نگرانی آن ها مربوط بـه مصدومیت مهاجم ستاره دنیس اکرت آینسا اسـت، کـه 4 بازی اخیر رابا ضربه از دست داده اسـت و قبل از بازی روز پنجشنبه محاسبه خواهد شد – این بازیکن اسپانیایی در 8 بازی تاکنون دراین فصل 7 گل بـه ثمر رسانده اسـت.

 

غیبت بالفعل آینسا باعث می‌شود گوستاف نیلسون در خط مقدم باشد و آمورا، کامرون پوئرتاس و لازار امانی همگی بـه دنبال کسب یک نقطه شروع دریک سوم پایانی هستند.

 

انتظار می رود کوین مک آلیستر ؛ بازیکن قرضی بوکا جونیورز – برادر الکسیس مک آلیستر، هافبک لیورپول – در سه خط دفاعی با کریستین برگس ؛ مدافع سابق پورتسموث و فده لیسن شروع کند ؛ در حالی کـه آلسیو کاسترو مونتس و لویک لاپوسین ممکن اسـت برای شروع از کناره‌ها فراخوانده شوند. .

 

 

ترکیب اصلی احتمالی لیورپول:

کلهر; گومز، کوناته، ون دایک، تسیمیکاس؛ الیوت، اندو، گراونبرچ؛ صلاح، نونز، جوتا

 

ترکیب احتمالی اتحادیه اس جی:

موریس; مک آلیستر، برگس، لیسن؛ کاسترو-مونتس، سادیکی، ونهوت، لاپوسین؛ امانی، نیلسون، پورتاس

می گوییم: لیورپول 3-1 یونیون اس جی

فرم چشمگیر یونیون اس جی در خارج از خانه نویدبخش پیشروی خوبی بـه آنفیلد اسـت و با توجه بـه این کـه لیورپول در 10 بازی از 11 بازی اخیر خود در همه ی رقابت ها گل خورده اسـت، انها شانس خودرا برای گلزنی درنظر می‌گیرند.

 

با این حال، لیورپول در نهایت باید کیفیت زیادی برای میهمانان بلژیکی داشته باشد، حتی اگر کلوپ تصمیم بگیرد بـه چند بازیکن کلیدی خود استراحت دهد، و قرمزها باید برای حفظ شروع عالی خود در گروه E، مشکلات کمی برای ادعای حداکثر امتیاز داشته باشند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات