فرم پیش بینی بازی مایورکا و رئال سوسیداد «18 بهمن 1402»

فرم پیش بینی بازی مایورکا و رئال سوسیداد «18 بهمن 1402»

 

فرم پیش بینی بازی مایورکا و رئال سوسیداد (18 بهمن 1402) در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی برگزار خواهد شد. بیایید آخرین نتایج تیم ها را درنظر بگیریم و بهترین شانس ها را برای این رویارویی انتخاب کنیم.

 

رقبا بـه این مرحله دیر رسیده اند و دو قدم با جام فاصله دارند. مایورکا مدت زیادی اسـت کـه بـه چنین موفقیتی دست نیافته اسـت، بنابر این تمام نیروها دراین مسابقات پرتاب می‌شوند. برای حریف هم جام مهم اسـت اما هیچ کس چرخش را لغو نکرد. شایان ذکر اسـت کـه دیدار پیش رو نخستین دیدار دراین دیدار خواهد بود. بازی برگشت تنها اواخر فوریه در سن سباستین برگزار میشود.

 

آمار H2H و نتایج قبلی

رئال سوسیداد در 10 بازی رودررو با 8 برد، یک تساوی و یک شکست برتری دارد. رقبا قبلاً دراین فصل بـه مصاف هم رفته اند. در ماه اکتبر، باسک ها در خانه بـه لطف گل بریز مندز در نیمه دوم، 1-0 برنده شدند.

 

بررسی مایورکا

مایورکا در پنج دور متوالی در لالیگا پیروز نشده اسـت. انها در دو بازی اخیر خود حتی یک گل هم بـه ثمر نرسانده اند و هفته گذشته 0-4 مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خوردند. بدیهی اسـت کـه تیم بـه جام پادشاهی رفته اسـت، جایی کـه با خاطرجمعی تمام مراحل را پشت سر گذاشته اسـت.

 

با این حال، تا مرحله یک چهارم نهایی حریفانی منحصراً از لیگ هاي‌ پایین تر وجود داشت. شگفت آورتر این کـه در دور آخر مایورکا خیرونا را کـه امسال یکی از مدعیان قهرمانی در اسپانیا اسـت، حذف کرد. و با اختلاف سه گل تا نیمه پیش رفت، اما بـه حریف اجازه داد تا اختلاف امتیاز را بـه حداقل – 2:3 کاهش دهد. عبدون پراتس بـه ویژه خودرا متمایز کرد. «سبیل» دو بار بـه دروازه حریف برخورد کرد.

نقد رئال سوسیداد

رئال سوسیداد اخیراً بـه یک تیم بسیار سطح بالا تبدیل شده اسـت. در واقع، چهار بازی از هفت بازی اخیر انها در لالیگا با همان امتیاز 0-0 بـه اتمام رسیده اسـت. آخر هفته گذشته، حتی در بازی مقابل خیرونا، گلی بـه ثمر نرسید، حداقل گل نشد. این تا حد زیادی بـه این دلیل اسـت کـه عده اي از بازیکنان بـه دلایل مختلف از بازی خارج شده یا در معرض نیستند.

 

مسابقات جام حذفی کمی پربارتر بوده اسـت. حداقل رئال سوسیداد در هر یک از انها گل زد و تنها گل خورده در مرحله یک چهارم نهایی از سلتا – 2:1. لازم بـه ذکر اسـت کـه پیروزی باسکی ها را شرالدو بکر بـه ارمغان آورد کـه در ژانویه بـه ترکیب اضافه شد و باید حریف تاکفوسا کوبو شود. ژاپنی عملکرد خود در جام ملت هاي‌ آسیا را بـه اتمام رساند تا از نظر تئوری میتواند در دیدار آتی شرکت کند.

 

بهترین شانس

این بلوک این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا آمار تیم ها رابا جزئیات بر اساس نتایج 10 مسابقه آخر هر تیم مشاهده و مقایسه کند. کاربر میتواند با آمار دقیقی مانند برد، باخت و میانگین کل و غیره آشنا شود.

 

پیش بینی مایورکا رئال سوسیداد

رئال سوسیداد دراین دیدار محبوبیت دارد و ان ها در ماه فوریه تقویم بسیار سختی را بـه دلیل تعداد بازی هاي‌ زیاد پیش رو دارند. این تیم مطمئناً تلاش خواهد کرد تا دفاعی محکم بازی کند و حداقل شکست نخورد. اما نجات رهبران منطقی اسـت.

 

زیرا دیدار با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان خیلی زود اسـت. مایورکا چنین مشکلی ندارد. این تیم قویترین تیم را برای کسب حداقل برتری قبل از بازی برگشت پرتاب می‌کند. حتی اگر آن ها بتوانند خودرا متمایز کنند، تعداد کل گل ها کم خواهد بود.

شرط بندی در مسابقه: مایورکا – رئال سوسیداد

شرط : مجموع گل هاي‌ زیر «2.5»
شانس : 1.48 *

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل