فرم پیش بینی بازی ناتینگهام فارست و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 24 آذر 1402»

فرم پیش بینی بازی ناتینگهام فارست و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 24 آذر 1402»

 

فرم پیش بینی بازی ناتینگهام فارست و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 24 آذر 1402» استیو کوپر ؛ سرمربی ناتینگهام فارست ؛ کـه زمان بیشتری را در سیتی گراوند خریده بود، بـه دنبال یک اسکال بزرگ بر سر تاتنهام هاتسپر در بازی روز جمعه لیگ برتر اسـت.تریکی تریز با تساوی 1-1 مقابل ولورهمپتون واندررز در آخرین بازی خود بـه تساوی 1-1 پایان داد، در حالی کـه اسپرز با شکست 4-1 نیوکاسل یونایتد بـه مسیرهای پیروزی بازگشت.

 

پیش نمایش مسابقه

یکی از چندین نامی کـه قبل از امضای آنگه پستکوگلو در خط نقطه چین با تاتنهام مرتبط شده بود ؛ سرمربی فارست، کوپر، انتظار می رفت با نتیجه ناخوشایند در مولینوکس در آخر هفته، بـه دومین مصدوم مدیریتی لیگ برتر در فصل تبدیل شود.

 

اوانجلوس ماریناکیس ؛ مالک Tricky Trees پس از نمایش وحشتناک اواسط هفته خود در برابر فولهام، جایی کـه هواداران جنگل همان‌ گونه نام کوپر را در تخریب 5-0 سر می دادند، تصمیم گرفت کـه ماشه را از دست ندهد، و تصمیم او تا حدی توجیه شد زیرا میزبان هاي‌ جمعه با بازگشت بـه خانه بـه خانه بازگشتند. سهم قابل قبولی از غنایم

 

کوپر با ایجاد تغییرات فراوان از سمتی کـه در کریون کوتیج از بین رفت، شاهد بود کـه هری توفولو با ضربه سر گل ابتدایی را در 14 دقیقه وارد دروازه کرد ودر حالی کـه پاسخ متئوس کانها باعث شد تا میهمان یک پیروزی گرانبها را از بین ببرد، اما پیشرفت انها در اواسط هفته بسیار واضح بود. .

 

کوپر پس از اجتناب از شکست بالفعل کشنده پنجمین شکست متوالی، فارست را در بازی روز جمعه خود با Tricky Trees در جایگاه شانزدهم جدول لیگ برتر ؛ با خیال آسان پنج امتیاز بیشتر از لوتون تاون در رده هجدهم ودر فاصله بسیار کمی با فاصله خارج از زمین، هدایت می کند. کریستال پالاس را مرتب می کند.

فرم پیش بینی بازی ناتینگهام فارست و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 24 آذر 1402»

با این حال، پس از 8 بازی بدون شکست در سیتی گراوند بین آوریل و نوامبر، فارست متحمل شکست هاي‌ متوالی خانگی در لیگ برتر از برایتون اند هوو آلبیون و اورتون شده اسـت. باخت 1-0 بـه تیم دوم، سومین بازی خانگی بدون گل انها از ابتدای فصل گذشته بود.

یکی از ان دو مسابقه دیگر سیتی گراوند کـه در ان فارست بـه تساوی کشیده شد، مقابل تاتنهام در آگوست 2022 بود، جایی کـه لیلی وایت ها توانستند پس از برتری 2-0 بـه پیروزی برسند، کـه در پنج مسابقه لیگ برتر قبل از آخر هفته اینطور نبود. بازدید از نیوکاسل

 

همچنین پستکوگلو کـه در اواسط هفته از وستهام یونایتد رنج می برد، از شکستن رکورد های مناسب در ابتدای فصل بـه تاریخ سازی ناخواسته تبدیل شد، زیرا تاتنهام نخستین تیمی شد کـه در پنج بازی متوالی لیگ برتر نخستین گل را بـه ثمر رساند اما موفق بـه پیروزی نشد. از آن ها

 

با این حال، چنین ضعف‌هایي در جریان درگیری یکشنبه با یک تیم آسیب‌دیده دیگر در نیوکاسل، کـه تسلیم یک دوبنده ریچارلیسون ؛ نخستین گل Destiny Udogie برای اسپرز و دهمین گل سون هیونگ مین در فصل شد، تسلیم نشد. نقطه پنالتی قبل از جولینتون حداقل موفق شد بسته شدن لیلی وایت ها را از بین ببرد.

فرم پیش بینی بازی ناتینگهام فارست و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 24 آذر 1402»

با بازگشت بـه تایپ پس از چند هفته کابوس‌وار، تاتنهام همان‌ گونه در رده پنجم لیگ قهرمانان اروپا باقی می ماند، اما این شانس را دارد کـه با غلبه بر ناتینگهام فارست با منچسترسیتی بـه تساوی برسد، اگر چه تسلی دیرهنگام جولینتون در آخر هفته باعث شد تا هفت بازی بدون کلین شیت شود. بازدید کننده ها.

 

تنها سه بازی از 12 بازی اسپرز در لیگ برتر کـه در روز جمعه برگزار شد نیز با پیروزی بـه اتمام رسیده اسـت، اما لیلی‌وایتز در فصل 2022-2023 لیگ برتر انگلیس مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 5-1 دبل شد، البته در حالی کـه کنار گذاشته شد. جام EFL توسط اتهامات کوپر در دور سوم.

 

اخبار تیم

در حالی کـه 12 دقیقه تا بازی در مولینوکس باقیمانده بود، موریلو ؛ مدافع میانی فارست – یکی از بازیکنان برجسته میزبان دراین فصل – بـه سختی از زمین بازی مقابل وولوز خارج شد و گفته میشود کـه این برزیلی از ناحیه همسترینگ سفت رنج می برد.

 

هواداران فارست با نفس بند آمده منتظر شنیدن آخرین اخبار در مورد وضعیت موریلو هستند، اما هموطن او فیلیپه نماینده جایگزینی مشابه اسـت، در حالی کـه تایوو آوونی «کشاله ران» و مدافع کناری سابق تاتنهام، سرژ اوریر «گوساله» قطعا از دست خواهند داد.

 

کوپر سرمربی فارست پس از یک امتیاز قابل ستایش در مولینوکس، بدون حضور احتمالی فیلیپه در مقابل موریلو آسیب دیده، دلیلی برای برهم زدن هارمونی نمی‌بیند، در نتیجه کریس وود را وادار می کند تا دوباره از روی نیمکت بـه تماشای آنتونی الانگا و مورگان گیبز وایت بنشیند. سوم پایانی

فرم پیش بینی بازی ناتینگهام فارست و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 24 آذر 1402»

در مورد تاتنهام، یک شب تقریبا عالی مقابل نیوکاسل نیز شاهد نبود بازیکن دیگری وارد اتاق درمان نشد، جایی کـه غایبان طولانی مدت آلفی وایتمن «مچ پا»؛ مانور سولومون «زانو»؛ ایوان پریسیچ «زانو»؛ رایان سسنیون «ران» جیمز مدیسون «مچ پا»؛ رودریگو بنتانکور «مچ پا»؛ اشلی فیلیپس «مچ پا» و میکی ون دی ون «همسترینگ» باقی میمانند.

 

اریک دایر باید نخستین نفری باشد کـه روی تسمه نقاله از کادر دکتری خارج می شود، اما ممکن اسـت مصدومیت کشاله ران او هنوز یک یا دوهفته دیگر طول بکشد تا بـه طور کامل التیام یابد، بنابر این بن دیویس باید یک‌بار دیگر درکنار کریستین رومرو ؛ کـه تنها با یک کارت زرد فرار کرد،جای خودرا پر کند.برای یک چالش عجولانه دیگر در روز یکشنبه در مورد کالوم ویلسون .

 

تصمیم پستکوگلو برای انتقال سون بـه سمت چپ و بازگرداندن ریچارلیسون بـه بازی در جلو بـه یک ضربه بزرگ در برابر نیوکاسل منجر شد، و نیوکاسل باید در نقش مرکزی ادامه دهد زیرا در نهایت نخستین گل هایش در لیگ برتر رابا پا برای تاتنهام بـه ثمر رساند.

ترکیب احتمالی ناتینگهام فارست:

ترنر; بولی، نیاکاته، فیلیپه؛ ویلیامز، کویاته، یتس، مانگالا، توفلو؛ گیبز وایت، النگا

 

ترکیب احتمالی تاتنهام هاتسپر:

ویکاریو; پوررو، رومرو، دیویس، اودوگی؛ سار، بیسوما; جانسون، کولوسفسکی، پسر؛ ریچارلیسون

 

می گوییم: ناتینگهام فارست 1-3 تاتنهام هاتسپر

با توجه بـه این کـه پزشکان تاتنهام همان‌ گونه مراقب بسیاری از بازیکنان آسیب دیده هستند، تیم پستکوگلو همان‌ گونه در برابر خطاهای دفاعی آسیب پذیر اسـت و تیم جنگلی کـه بـه ندرت در سیتی گراوند بسته می شود باید حداقل یکی از سکانس هاي‌ حمله خودرا بـه حساب آورد.

 

تیم کوپر هیچ توهمی ندارد کـه برای امنیت سرمربی خود بازی میکند، اما با روشن کردن مجدد کاغذ آبی رنگ مقابل نیوکاسل توسط اسپرز، برتری تهاجمی میهمانان برای درختان حیله‌گر خیلی داغ خواهد بودو آینده کوپر را بـه سمت تازه‌اي سوق میدهد. شک.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل