فرم پیش بینی بازی ناپولی و مونزا «سری آ ایتالیا، 8 دی 1402»

فرم پیش بینی بازی ناپولی و مونزا «سری آ ایتالیا، 8 دی 1402»

 

فرم پیش بینی بازی ناپولی و مونزا «سری آ ایتالیا، 8 دی 1402» ناپولی در 4 بازی از 5 بازی اخیر خانگی خود در لیگ شکست خورده اسـت. مونزا در 4 بازی از 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در سری آ از شکست اجتناب کرده اسـت. مونزا در 4 بازی از 6 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ دقیقا یک گل دریافت کرده اسـت .شاگردان ماتزاری باید مقابل مونزا یک کرنر بزنند.

 

ناپولی وقتی جمعه در سری آ میزبان مونزا میانه جدول اسـت، باید بـه سرعت بـه مسیرهای پیروزی بازگردد. پارتونوپی ها بـه دلیل نتایج متأسفانه بـه رده هفتم جدول رده بندی سقوط کرده اند، اگر چه آن ها بازی هاي‌ سختی را در ماه دسامبر پشت سر گذاشته اند.

 

آن ها ماه رابا شکست 3-0 خانگی مقابل اینتر پیشگام آغاز کردند و پس از ان با شکست 1-0 خارج از خانه مقابل یوونتوس، یوونتوس را شکست دادند. پس از پیروزی 2-1 مقابل کالیاری، شاگردان والتر ماتزاری در شکست 2-0 مقابل رم شکست خوردند کـه می‌تواند پیامد های مهمی برای فصل آن ها داشته باشد.

 

دور دوم ماتزاری بـه عنوان سرمربی در حال حاضر محکوم بـه شکست بـه نظر میرسد و چرخاندن باشگاه بدون تیراندازی محدود بـه AFCON، ویکتور اوسیمن، راحت نخواهد بود.

فرم پیش بینی بازی ناپولی و مونزا «سری آ ایتالیا، 8 دی 1402»

بازدیدکنندگان شانسی را در برابر قهرمانان آسیب دیده احساس خواهند کرد.این بازیکن نیجریه اي می توانست دراین مسابقه بازی کند، اما هم او و هم متئو پولیتانو در المپیکو اخراج شدند و محروم خواهند شد و گزینه هاي‌ هجومی ناپولی را در این جا کاهش خواهند داد. انها همچنین با مجموعه اي از جراحات دست و پنجه نرم می‌کنند.

مونزا یک تیم میانه خارج از خانه اسـت، اما فرصتی برای کسب یک نتیجه مشهور در برابر قهرمانان فعلی احساس خواهد کرد. آن ها در ماه مه گذشته ناپولی را 2-0 در خانه خود در استادیوم U-Power شکست دادند تا انتقام شکست 4-0 خارج از خانه در ناپل را بگیرند، زمانی کـه تیم میزبان در شکوه قهرمانی خود بود.

 

بـه نظر میرسد ارزش این تیم در حمایت از تیم میهمان برای پیش گیری از شکست دراین دیدار باشد، زیرا ناپولی در شرایطی نیست کـه اینکار را راحت جلوه دهد. تساوی 1-1 می‌تواند نتیجه اي باشد با توجه بـه این کـه دو بازی از 6 بازی آخر خارج از خانه مونزا بـه این ترتیب بـه اتمام رسیده اسـت.

 

اخبار تیم ناپولی

بـه دلیل کارت قرمز دور قبل، اوسیمهن و پولیتانو این دیدار را از دست خواهند داد لوبوتکا و سوزا اواسط ژانویه را برای بازگشت بـه میادین هدف گذاری کرده اندالماس می توانست کمی زودتر بـه میادین بازگردد

 

اخبار تیم مونزا

پابلو ماری باید دراین دور بـه میدان بازگردد همان طور کـه مشخص اسـت پاپو گومز بـه دلیل دوپینگ یکسال محروم شد جانلوکا کاپرای بـه دلیل مصدومیت شدید ACL کل فصل را از دست خواهد داد

فرم پیش بینی بازی ناپولی و مونزا «سری آ ایتالیا،8 دی 1402»

حقایق مهم شرط بندی ناپولی و مونزا

  • ناپولی در 4 بازی از 6 بازی اخیر خود شکست خورده اسـت
  • مونزا در 3 بازی از 4 بازی اخیر خود شکست خورده اسـت
  • در آخرین بازی مستقیم ناپولی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات