فرم پیش بینی بازی نیوکاسل و ناتینگهام فارست «لیگ برتر انگلیس، 5 دی 1402»

فرم پیش بینی بازی نیوکاسل و ناتینگهام فارست «لیگ برتر انگلیس، 5 دی 1402»

 

فرم پیش بینی بازی نیوکاسل و ناتینگهام فارست «لیگ برتر انگلیس، 5 دی 1402» ،ناتینگهام فارست کـه در دسترس خطر سقوط قرار دارد جمعه شب میزبان نیوکاسل یونایتد تعقیب کننده لیگ قهرمانان اروپا اسـت. آیا سرخابی‌ها در ارتفاعات پرواز خواهند کرد یا سرخ‌ها برای بدست آوردن عده اي از نقاط ضروری در استادیوم سیتی گراوند سنگر میشوند؟ پیش‌نمایش بازی ناتینگهام فارست و نیوکاسل را مشاهده میکنیم و پیش‌بینی Opta قبل از بازی خودرا فاش می کنیم.

 

با توجه بـه ابررایانه Opta «43.2٪» نیوکاسل بهترین گزینه برای پیروزی خارج از خانه اسـت.نیوکاسل هرگز در دیدار لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست شکست نخورده اسـت «6 برد 3 برد» و این روند بـه این جا ختم نمی‌شود.9 بازی بدون شکست ناتینگهام فارست در خانه بـه اتمام میرسد.

 

پیش نمایش مسابقه

نیوکاسل در تمام 9 بازی خود در لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست شکست نخورده اسـت «6 برد 3 برد»؛ کـه هم بیشترین دیدار انها با رقیب بدون باخت اسـت و هم بیشترین تعداد بازی هاي‌ فارست با یک تیم بدون پیروزی در رقابت ها.

 

امید برای هواداران فارست، چه دراین بازی و چه در مبارزه انها برای طولانی کردن وضعیت خود در لیگ برتر، در رکورد خانگی باورنکردنی آن ها نهفته اسـت. انها در 9 بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده اند «4 برد 5 تساوی»؛ از زمان باخت سه شکست متوالی در ماه آگوست/سپتامبر. تنها منچستریونایتد در حال حاضر طولانی تری بدون شکست در خانه دربخش «12» اسـت.

 

سیتی زمین دراین فصل تا حدودی مانند یک قلعه شهر بوده اسـت. 20 امتیاز از 26 امتیاز ناتینگهام فارست در لیگ برتر دراین رقابت در بازی هاي‌ خانگی بـه دست آمده اسـت کـه بالاترین درصد در رقابت ها «77 درصد» اسـت. انها 14 امتیاز بیشتر در خانه نسبت بـه خارج از خانه کسب کرده اند «20 امتیاز در خانه، 6 امتیاز خارج از خانه» کـه تنها لیورپول دارای چنین اختلافی بیشتر اسـت «18 – 30 در خانه، 12 امتیاز خارج از خانه».

فرم پیش بینی بازی نیوکاسل و ناتینگهام فارست «لیگ برتر انگلیس، 5 دی1402»

تفاوت بین فرم آن ها در خانه و خارج از خانه اینقدر اسـت کـه اگر جدول لیگ را بـه دو قسمت تقسیم کنید – یکی برای نتایج خانگی و دیگری فقط خارج از خانه – فارست تنها با درنظر گرفتن بازی‌هاي‌ خانگی در رده یازدهم قرار می گیرد و تنها در رتبه‌هاي‌ خارج از خانه قرار می گیرد. رتبه بندی

نیوکاسل در رده چهارم دو بازی کمتر از تاتنهام دارد و بـه این بازی بـه عنوان یک شانس بزرگ برای کاهش فاصله نگاه خواهد کرد. سرخابی ها فقط 4 امتیاز از اسپرز عقب تر هستند، بنابر این 6 امتیاز از دو بازی قبلی آن ها باعث میشود کـه انها از لندنی ها بـه مقام قهرمانی لیگ قهرمانان بپرند. نیوکاسل در 13 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل تیم هاي‌ صعود کننده شکست نخورده اسـت «6 برد 7 برد»؛ اما هر چیزی کمتر از یک برد در این جا ضربه واقعی خواهد بود.

 

اما فارست توانایی خودرا در گرفتن امتیاز از هر تیمی در خانه نشان داده اسـت، با کسب یک امتیاز مهم در برابر منچسترسیتی «1-1» در ماه گذشته، اما همچنین چلسی را در روز سال نو بـه تساوی 1-1 نگه داشت و لیورپول را 1 شکست داد. -0 در ماه اکتبر .

 

علیرغم نتایج مثبت اخیر در خانه، از دست دادن بالفعل بازیکن کلیدی ناتینگهام فارست، برنان جانسون، ضربه بزرگی خواهد بود. شش گل از هفت گل جانسون در لیگ برتر برای ناتینگهام فارست دراین فصل در بازی هاي‌ خانگی بـه ثمر رسیده اسـت و او در چهار گل اخیر خود در سیتی گراوند پنج گل زده اسـت.

 

این مهاجم در شکست 3-1 مقابل تاتنهام از ناحیه کشاله ران آسیب دید و پس از 67 دقیقه از زمین خارج شد و حضورش در اوج از دست خواهد رفت. جانسون از نظر گل «هفت»؛ گل هاي‌ مورد انتظار «6.6» از فارست پیشتاز اسـت و تا بـه اینجای فصل هیچ بازی را از دست نداده اسـت.

 

نیوکاسل یونایتد 2-0 ناتینگهام فارست – 6 اوت 2022

هفته اول این فصل شاهد پیروزی 2-0 نیوکاسل مقابل ناتینگهام فارست بودیم.56 دقیقه طول کشید تا سرخابی ها خط دفاعی جنگل را شکستند، و انجام اینکار با ضربه زدن فابیان شر از بیرون محوطه جریمه بـه کار خاصی نیاز داشت. این دهمین گل شار در لیگ برتر بود. با توجه بـه این‌که پنج نفر از این 10 تیم مقابل تیم‌هایي کـه بـه تازگی صعود کرده‌اند، هیچ بازیکنی با حداقل 10 گل دراین رقابت‌ها درصد بالاتری را در برابر تیم‌هاي‌ صعود کرده بـه ثمر رسانده اسـت.

 

کالوم ویلسون 20 دقیقه بعد با ضربه چاقو روی دین هندرسون بازی را بـه رخت خواب برد.این نخستین بازی ناتینگهام فارست در لیگ برتر از ماه می 1999 برابر لستر بود، با فاصله 23 سال و 82 روز بین دو بازی لیگ برتر کـه طولانی ترین بازی در تاریخ این رقابت ها بود.

 

در حقیقت، در ان روز شکافی در کلاس وجود داشت. نیوکاسل 23 شوت دراین مسابقه انجام داد کـه 10 شوت را روی دروازه قرار داد و بر توپ «61.4 درصد» مسلط شد.

 

نیوکاسل ناتینگهام فارست 6 اوت 2022

ترکیب بازسازی شده Forest دارای شش بازیکن جدید بود کـه نخستین بازی حرفه اي خودرا برای این تیم انجام دادند، از جمله جسی لینگارد و دین هندرسون. در ان زمان شاید تعجب آور نبود کـه آن ها فقط 5 شوت را در تمام بازی با 0.3 xG انجام دادند.

 

فرم اخیر

نیوکاسل هفته گذشته با گل هاي‌ الکساندر ایسک و میگل آلمیرون ولوز را 2-1 شکست داد. پیروزی باعث شد تا فرم واقعاً سختی بـه اتمام برسد، با این‌که سرخابی ها پنج بازی قبل از ان را بدون برد «3 شکست 2 تساوی» پشت سر گذاشتند، با شکست مقابل من سیتی و لیورپول.

 

ادی هاو امیدوار اسـت کـه پیروزی مقابل ولوز باعث تجدید فصل نیوکاسل شود. انها درسال 2023 دو بازی متوالی لیگ برتر را نبرده اند و فرم ناهماهنگ انها باعث شده اسـت کـه بـه آرامی از جایگاه چهار تیم برتر فاصله بگیرند. لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ «بـه نوعی» تنها دو امتیاز کمتر از آن ها در رده ششم قرار دارد ودر حالی کـه نیوکاسل یک بازی در مقابل قرمزها پیش رو دارد، لیورپول اکنون از اروپا خارج شده و بـه دنبال پایان قدرتمندی اسـت.

فرم پیش بینی بازی نیوکاسل و ناتینگهام فارست «لیگ برتر انگلیس، 5 دی1402»

این فرم ناسازگار اخیرا باعث شده اسـت کـه نیوکاسل در جاده ها عملکرد بسیار ضعیفی داشته باشد. سرخابی ها در چهار بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر بدون برد بوده اند «3 تساوی 1» و چهار بازی از پنج بازی قبلی خودرا برده اند «1 تساوی». این طولانی‌ترین دوره بدون برد آن ها در زمین تحت هدایت ادی هاو اسـت، کـه نشان می دهد سرخابی‌ها در چهار بازی اخیر تنها یک گل بـه ثمر رسانده‌اند.

 

همانگونه کـه گفته شد، ناتینگهام فارست در 9 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده اسـت «4 برد 5 برد» کـه طولانی ترین برد انها از 20 بازی متوالی بین فوریه 1995 تا ژانویه 1996 اسـت. پنج بازی «2 تساوی 3» با آخرین پیروزی انها در لیگ برتر در 5 فوریه مقابل لیدز.

 

آخرین بازی فورست باعث شد کـه انها 3-1 مقابل تاتنهام شکست بخورند. هری کین قبل از این‌که سون هیونگ مین کار رابا یک ضربه در دقیقه 62 بـه اتمام برساند، یک گل زد. جو ورال یک گل تسلی بخش بـه ثمر رساند، قبل از این‌که آندره آیو در دقیقه 95 یک پنالتی را از دست داد کـه می توانست در مراحل پایانی بازی همه ی چیز را واقعاً جالب کند.

 

بازیکنان اصلی

نیوکاسل:برونو گیماراس

برونو گیمارش امسال 19 بازی لیگ برتر را برای نیوکاسل آغاز کرده اسـت. از این بازی ها، سرخابی ها فقط یک بازی را باخته اند، 58 درصد از انها را برده اند و میانگین 2.1 امتیاز در هر بازی را کسب کرده اند. خیلی خوب.

 

برونو گیمارش دراین فصل شش بازی را برای نیوکاسل شروع نکرده اسـت. سرخابی ها در هیچ یک از ان بازی ها پیروز نشدند و تنها 4 گل بـه ثمر رساندند در حالی کـه میانگین 0.7 امتیاز در هر بازی داشتند.برونو گیمارش همه ی چیز دراین تیم اسـت.

برونو گیماراس نیوکاسل
ناتینگهام فارست:مورگان گیبز وایت

با غیبت احتمالی برنان جانسون، مسئولیت زیادی بر دوش مورگان گیبز وایت 23 ساله اسـت. او یک نیروی خلاق برای ناتینگهام فارست بوده و تیمش را برای موقعیت‌هاي‌ ایجاد شده «45» و پاس‌هایي کـه در محوطه جریمه بازی می کنند «157» هدایت می کند. او همچنین از همه ی بازیکنان فارست برای پاس‌هاي‌ مورد انتظار «4.4» رهبری می کند و نشان می دهد کـه چقدر برای تیمش خلاقیت داشته اسـت.

 

این مهاجم 23 ساله توسط مدیر استیو کوپر بـه عنوان “پر جنب و جوش” و “طبیعی” روی توپ توصیف شده اسـت و حضور او روی توپ برای فارست برای بـه دست آوردن جای پایی دراین بازی بسیار مهم اسـت.

 

ناتینگهام فارست در مقابل نیوکاسل پیش بینی

پیش بینی ناتینگهام فارست و نیوکاسل

ابرکامپیوتر Opta پیش‌بینی میکند کـه سرخابی‌ها دراین مسابقه سه امتیاز را کسب کنند و شانس 43.2 درصدی برای پیروزی خارج از خانه را بـه آن ها بدهد.رکورد نیوکاسل در برابر تیم هاي‌ تازه صعود کرده و بـه ویژه ناتینگهام فارست عالی اسـت.

 

با توجه بـه این‌که فارست درگیر یک نبرد سقوط اسـت، آن ها ناامید خواهند شد کـه امتیازات را در این جا کسب کنند. ابرکامپیوتر بـه آن ها 56.8 درصد شانس می دهد تا حداقل از شهر زمین با چیزی برای نشان دادن تلاش خود خارج شوند.

 

ناتینگهام فارست قصد دارد برای نخستین بار از مارس 1978؛ سه بازی متوالی خانگی در لیگ خانگی مقابل نیوکاسل رابا دو برد آخرش از چمپیونشیپ بـه پیروزی برساند. پیشبینی فصل ما بـه آن ها 40.4 درصد از سقوط بـه دسته را می دهد کـه پنجمین بالاترین نرخ در میان هر تیم در لیگ اسـت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل