فرم پیش بینی بازی والنسیا و ویارئال «لالیگا اسپانیا، 13 دی 1402»

فرم پیش بینی بازی والنسیا و ویارئال «لالیگا اسپانیا، 13 دی 1402»

 

فرم پیش بینی بازی والنسیا و ویارئال «لالیگا اسپانیا، 13 دی 1402» والنسیا روز سه شنبه 2 ژانویه در ورزشگاه مستایا در لالیگا بـه مصاف ویارئال می‌رود . والنسیا و ویارئال در آستانه جدال این هفته در اسپانیا تنها با چهار امتیاز در جدول فاصله دارند. پیش‌بینی‌هاي‌ لالیگا و نکات شرط‌بندی را بـه همراه آخرین شانس‌ها برای بازی در زیر در پیش‌نمایش دقیق مسابقه بخوانید .

 

نکته داغ – هر دو تیم به گل می رسند «21/20»

هر یک از دو دیدار اخیر بین این باشگاه ها گل هایي را در هردو انتها ایجاد کرد. 100% از 4 تست اخیر خارج از خانه ویارئال در لالیگا نیز از هردو طرف گل زده شده اسـت.

 

والنسیا و ویارئال تنها با سه مکان و چهار امتیاز در لالیگا فاصله دارند و تقابل آن ها در روز سه شنبه باید یک جدال رقابتی باشد. BTTS در هر یک از دو دیدار آخر بین طرفین فرود آمد و نکات پیش‌بینی اولیه والنسیا و ویارئال برای ادامه ان الگو بود.

 

احتمال برد

خانه: 13/10 «2.30» – 43.5٪
تساوی: 23/10 «3.30» – 30.3٪
خارج از خانه: 2/1 «3.00» 33.3%

 

والنسیا بـه‌عنوان برنده مورد انتظار روز سه‌شنبه با توجه بـه بوکی‌ها انتخاب شده اسـت و احتمال برد خانگی در حال حاضر 43.5 درصد اسـت . در عین حال ؛ بیش از 2.5 گل ؛ بـه نظر می‌رسد گزینه اي با پتانسیل در بازار در 5/6 «1.83-54.5٪» باشد. بیشتر پیشبینی هاي‌ والنسیا و ویارئال را در زیر مشاهده کنید.

فرم پیش بینی بازی والنسیا و ویارئال

پیش بینی والنسیا و ویارئال – نکات دیگر

والنسیا 2-1 ویارئال: امتیاز صحیح «15/2»

 

والنسیا در هر چهار تقابل اخیر خود با ویارئال در ورزشگاه مستایا دو گل بـه ثمر رساند. ویارئال در هر سه بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ دقیقاً یک گل بـه ثمر رسانده اسـت.

تساوی بدون شرط والنسیا «4/6»

 

والنسیا در میانه 4 بازی بدون شکست در زمین خود در لالیگا قرار دارد. ویارئال در 6 بازی از 7 بازی اخیر خارج از خانه خود در لالیگا شکست خورد.

 

اخبار تیم والنسیا و ویارئال

والنسیا

خوزه گایا مصدوم اسـت و بازی سه شنبه را از دست خواهد داد در حالی کـه آندره آلمیدا مشکوک بـه مشکل کمر اسـت. تیری کوریا و موکتار دیاخابی هردو دراین مدت محروم هستند و هردو مدافع این هفته مقابل ویارئال غایب خواهند بود.

 

ترکیب پیشبینی شده برای والنسیا: مامارداشویلی – فولکیر، پائولیستا، مسکورا، واسکز – لوپز، گیامون، پپلو، کانوس – دورو، اماالله

 

ویارئال

جرارد مورنو، ماتئو گابیا، خوان فویت و یرمی پینو مصدوم هستند در حالی کـه فرانسیس کوکلین و دنیس سوارز در حال حرکت هستند و باید نزدیکتر بـه شروع بازی ارزیابی شوند. آلخاندرو بائنا و سانتی کومسانا هردو محروم هستند ودر بازی روز سه شنبه حضور خواهند داشت.

 

ترکیب پیشبینی شده برای ویارئال: یورگنسن – آلتی، آلبیول، ماندی، پدرازا – آخوماخ، کاپوئه، پارخو، مورنو – تریگوئروس، سورلوث

 

ترکیب هاي‌ تایید شده حدود 60 دقیقه قبل از شروع بازی در این جا ظاهر می شوند.

 

برای یافتن پیش‌بینی‌ها و انتخاب‌هاي‌ رایگان بیشتر، صفحه نکات شرط‌بندی فوتبال ما را بررسی کنید .

آمار پیش بینی بازی والنسیا و ویارئال «لالیگا اسپانیا، 13 دی 1402»

پیش بینی ها و نکات چند هدفی و دامنه هدف چیست؟

پیش‌بینی‌ها و نکات چند هدفی و محدوده گل، پیش‌بینی تعداد کل گل‌هایي هستند کـه در طول یک مسابقه فوتبال یا در محدوده خاصی بـه ثمر می رسند. بـه عنوان مثال، یک پیش‌بینی چند هدفی از “بیش از 2.5 گل» بـه این معنی کـه ما پیشبینی می‌کنیم کـه سه یا بیشتر گل در طول مسابقه بـه ثمر برسد، در حالی کـه پیشبینی محدوده گل “1-2 گل” اسـت. یعنی پیشبینی می‌کنیم کـه در طول مسابقه یکی دو گل زده شود.

 

پیش‌بینی‌های محدوده هدف چگونه محاسبه می‌شوند؟

پیش‌بینی‌هاي‌ محدوده هدف بر اساس عوامل مختلفی از جمله فرم و عملکرد تیم، رکورد رودررو، مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها و سایر آمارهای مرتبط ارزیابی می شوند. پیشبینی ها همچنین ممکن اسـت تحت تأثیر عواملی مانند شرایط آب و هوایی، محل برگزاری و روحیه تیم قرار بگیرند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات