فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و منچستریونایتد 1 فوریه 2024

فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و منچستریونایتد 1 فوریه 2024

 

فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و منچستریونایتد 1 فوریه 2024 ولورهمپتون واندررز درصورت کسب حداکثر امتیاز در مسابقه روز پنجشنبه در مولینوکسمی تواند منچستریونایتد را در جدول لیگ برتر شکست دهد.میزبان پس از شکست بحث برانگیز 1-0 در بازی معکوس در اولدترافورد در آگوست سال گذشته، بـه دنبال انتقام از شیاطین سرخ خواهند بود.

 

پیش نمایش مسابقه

ولوز با پیروزی 2-0 مقابل حریف وست برومویچ آلبیون در دور چهارم جام حذفی در روز یکشنبه، روند شکست ناپذیری خودرا در تمامی رقابت‌ها بـه 7 مسابقه افزایش داد، اما دربی بلک کانتی با مشکل تماشاگران در هاثورنز همراه بود.

 

بازی اول نیمه اول پدرو نتو با ضربه دقیقه 78 ماتئوس کونا دنبال شد ؛ اما صحنه هاي‌ ناخوشایند در گوشه اي از زمین شکل گرفت کـه باعث شد مسابقه حدود 38 دقیقه بـه تعویق بیفتد. بازیکنان از زمین خارج شدند، از جمله مدافع وست بروم، کایل بارتلی کـه مداخله کرد تا دخترش را از جایگاه خارج کند.

 

اتحادیه فوتبال انگلیس از ان زمان اعلام کرده اسـت کـه در مورد خشونت “غیر قابل توجیه” تحقیق خواهد کرد کـه منجر بـه دستگیری شش نفر شد، در حالی کـه چندین هوادار و افسر پلیس زخمی شدند – یکی از هواداران توسط امدادگران برروی برانکارد برده شد و دیگری با خونی کـه روی او ریخته شده بود مشاهده شد. صورت.

 

گری اونیل صحنه‌هاي‌ خشونت‌آمیز بیرون از زمین را محکوم کرد، اما او بـه خاطر نحوه عملکرد تیمش در زمین، کـه باید بـه سرعت تمرکز خودرا بـه لیگ برتر برگرداند، مملو از ستایش بود. بر روی فرم قوی خود کار کنند و از جایگاه یازدهم بـه نیمه بالای جدول صعود کنند.

 

وولوز کـه از 5 دسامبر دومین امتیاز «14» را در لیگ برتر بـه دست آورده اسـت، از بازگشت بـه مولینوکس استقبال خواهد کرد، جایی کـه در هشت بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده اسـت و منچسترسیتی، تاتنهام هاتسپر و تاتنهام را شکست داده اسـت. چلسی دراین دوره

فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و منچستریونایتد 1 فوریه 2024

با این حال، تیم وست میدلندز در شش مسابقه از هفت بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل حریفان روز پنجشنبه، منچستریونایتد، شکست خورده اسـت و هر سه بازی آخر خودرا بدون پاسخ شکست داده اسـت.

دوهفته پس از تساوی 2-2 خانگی مقابل اسپرز در لیگ برتر، منچستریونایتد با پیروزی 4-2 خارج از خانه مقابل تیم پرشور نیوپورت کانتی در روز یکشنبه، جایگاه خودرا در دور پنجم جام حذفی بـه دست آورد.

 

بیشتر بخوانید : شرط بندی بازی منچستریونایتد و ولورهمپتون ضرایب بالا و بونوس هدیه

 

پس از گلزنی برونو فرناندز و کوبی ماینو در 13 دقیقه ابتدایی، شیاطین سرخ بـه نظر می‌رسیدند کـه بازرسی کروز را در اختیار داشتند تا زمانی کـه همتایان لیگ دو انها برابری رابا یک گل در هردو نیمه بازی بـه دست آوردند. با این حال، نخستین گل آنتونی در فصل در هر رقابتی با گل دیرهنگام راسموس هوجلوند دنبال شد تا امیدهای ضعیف منچستریونایتد برای بالا بردن ظروف نقره دراین فصل زنده بماند.

 

اگر چه منچستریونایتد در حال حاضر دو بازی از سه بازی اخیر خودرا برده اسـت، هردو در جام حذفی مقابل تیم‌هایي کـه حداقل دو دسته پایینتر از ان‌ها قراردارند، هیئت داوران همان‌ گونه در مورد اریک تن هاگ حضور ندارند ؛ زیرا فرم ناهماهنگ تیمش تعداد زیادی از طرفداران باشگاه را ناامید کرده اسـت. شیاطین سرخ از 12 بازی اخیر خود در تمام تورنمنت ها از پایان نوامبر تا کنون فقط 4 برد، سه تساوی و 5 شکست داشته اند.

 

تن هاگ در بین پرداختن بـه “موضوع انضباطی خارج از زمین” مارکوس راشفورد ؛ وظیفه پیدا کردن فرمول مناسب برای بـه دست آوردن بهترین نتیجه را از تیم خود پیدا کرده ودر تلاش برای صعود از رده هشتم، نتایج مثبت بسیار مورد نیاز را ایجاد کند. در جدول لیگ برتر بـه سمت صعود بـه اروپا.

 

منچستریونایتد کـه در زمان نگارش این مقاله تنها 3 امتیاز کمتر از وستهام یونایتد در رده ششم قرار دارد، وارد رقابت پنجشنبه میشود و وولوز در 3 بازی از 4 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست خورده اسـت و تنها یک گل دراین روند بـه ثمر رسانده اسـت، اما انها هر کدام را برده اند. از سه دیدار آخر انها در مولینوکس با نتیجه مجموع 4-1.

 

اخبار تیم

گرگ ها همان‌ گونه باید بدون هوانگ هی چان مهاجم کره جنوبی و بوباکار ترائوره ​​هافبک مالیایی کـه بـه ترتیب در بازی هاي‌ بین المللی در جام ملت هاي‌ آسیا و آفریقا حضور دارند کنار بیایند، در حالی کـه ژائو گومز بـه دلیل محرومیت از بازی خارج می‌شود.

 

پابلو سارابیا بـه دلیل مصدومیت ساق پا بـه عنوان مشکوک ظاهر شد و قبل از شروع بازی مورد محاسبه قرار خواهد گرفت، اما رایان آیت نوری پس از خروج زودهنگام الجزایر از AFCON برای انتخاب در معرض اسـت.

 

بعید اسـت اونیل در تیمی کـه دفعه قبل وست بروم را شکست داده بود، تغییرات زیادی ایجاد کند، بنابر این تامی دویل ؛ بازیکن قرضی منچسترسیتی ؛ قرار اسـت یکبار دیگر با ماریو لمینا در خط هافبک بازی کند و ژان ریکن بلگارد بـه این تیم ملحق شود . نتو و کونا در حمله.

فرم پیش بینی بازی ولورهمپتون و منچستریونایتد 1 فوریه 2024

در مورد منچستر یونایتد، تن هگ پس از غیبت مهاجم برای پیروزی در نیوپورت بـه دلیل بیماری پس از یک شب در بلفاست، دیرهنگام در مورد انتخاب رشفورد در ترکیب روز مسابقه خود صحبت خواهد کرد – بیانیه باشگاه تایید کرده اسـت کـه “داخلی” موضوع انضباطی» از ان زمان «بسته» شده اسـت.

 

آرون وان بیساکا «نامشخص» نیز مشکوک اسـت، در حالی کـه میسون مانت «گوساله»؛ آنتونی مارسیال ؛ ویکتور لیندلوف «هردو کشاله ران»؛ تایرل مالاسیا «زانو» و سوفیان امرابات «وظیفه بین‌ المللی» همگی برای انتخاب در معرض نیستند.

 

آلتای بایندیر نخستین بازی خودرا برای شیاطین سرخ در دروازه مقابل نیوپورت انجام داد، اما دروازه بان ترکیه اي قرار اسـت با ضربه گیر اول، آندره اونانا ؛ جای گزین دروازه بان ترک شود، کـه پس از یک کمپین ناامیدکننده AFCON با کامرون در معرض اسـت.

ترکیب احتمالی ولورهمپتون واندررز:

Sa; کیلمن، داوسون، توتی؛ سمدو، لمینا، دویل، دوهرتی. بلگارد، نتو؛ کونا

 

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

اونانا; دالوت، واران، مارتینز، شاو؛ ماینو، کازمیرو؛ آنتونی، فرناندز، گارناچو؛ هجلوند

 

می گوییم: ولورهمپتون واندررز 1-1 منچستریونایتد

13 دیدار از 14 دیدار اخیر دو تیم یا با تساوی بـه اتمام رسیده اسـت یا با اختلاف یک گل قطعی شده اسـت و یک ماجرای تنگاتنگ دیگر ممکن اسـت در روز پنجشنبه در بین باشد.

 

ولوز در مناسبت هاي‌ بزرگ این فصل حضور پیدا کرده اسـت و رکورد قابل توجهی در خانه دارد، اما منچستریونایتد توانایی کسب نتایج مثبت مقابل باشگاه وست میدلندز را دارد و ممکن اسـت در آخرین دیدار خود از مولینوکس سهمی از غنایم را بـه دست آورد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل