فرم پیش بینی بازی پاری سن ژرمن و نیوکاسل «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

فرم پیش بینی بازی پاری سن ژرمن و نیوکاسل «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

 

فرم پیش بینی بازی پاری سن ژرمن و نیوکاسل «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر» هردو درگیر نبردی سخت برای رسیدن بـه مرحله حذفی لیگ قهرمانان’؛ پاری سن ژرمن و نیوکاسل یونایتد عصر سه‌شنبه در پارک دو پرنس دوباره گرد هم می آیند، در حالی کـه هیچ‌کدام نمی توانند شکست دیگری را تحمل کنند. .

 

این زوج آخرینبار در گروه F شکست خوردند، بنابر این پاری سن ژرمن با شش امتیاز در رده دوم قرار گرفت و نیوکاسل تنها دو امتیاز از آن ها عقب بود. بنابر این تکرار پیروزی 4-1 اکتبر در تاین ساید، سرخابی ها را بالاتر از میزبان برجسته خود در جدول قرار می‌دهد.

 

پیش نمایش مسابقه

مناسب برای “گروه مرگ” امسال، یک تیم چهارگانه متشکل از پاری سن ژرمن، نیوکاسل، آث میلان و بوروسیا دورتموند، بـه نظر میرسد کـه برای یک پایان جذاب بـه نظر می‌رسد، و جواز حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی بـه طور بالفعل بـه اتمام میرسد. سیم.

 

هر چهار نفر تنها با سه امتیاز فاصله دارند تا بـه دور ماقبل آخر بازی بروند، بنابر این هر کدام هنوز سرنوشت خودرا در دستان خود دارند: بنابر این پاری سن ژرمن میداند کـه دو برد از دو، آن ها را از خط خارج می‌کند.

 

چنین شرایطی می‌توانست مطلوب‌تر باشد، اما قهرمان فرانسه در اوایل ماه جاری با گل‌هاي‌ اولیویه ژیرو 2-1 بـه میلان شکست خورد. 2> و رافائل لئو واژگون شدند میلان اسکرینیار’ افتتاحیه در سن سیرو

 

در نتیجه، پاری سن ژرمن نه تنها در دو بازی از سه بازی اخیر خود در گروه لیگ قهرمانان اروپا – بـه اندازه 18 بازی قبلی – شکست خورده اسـت، بلکه برای نخستین بار از سال 2018؛ سه شکست متوالی را در رقابت هاي‌ نخبگان اروپا متحمل شده اسـت.

فرم پیش بینی بازی پاری سن ژرمن و نیوکاسل «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

پیش از بازی مجدد مورد انتظار با نیوکاسل در پارک مملو از پرنس، رهبران لیگ 1 در 6 دیدار از 8 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا با باشگاه هاي‌ انگلیسی شکست خورده اند، از جمله هردو دیدار آخر – کـه مهم‌ترین آن ها 4-1 معکوس هستند. در سنت جیمز’ اوایل این فصل پارک کنید.

 

یک شکست دیگر باعث میشود مردان لوئیس انریکه با مشکلاتی روبه‌رو شوند، تا جایی کـه رتبه دوم را در گروه کسب کنند. F نگران اسـت، اما آن ها با عملکرد خوب در صحنه داخلی خودرا برای درگیری روز سه شنبه آماده کرده اند.

 

پس از تعطیلات بین‌ المللی، پاری سن ژرمن برنامه خودرا در عصر جمعه از سر گرفت، زمانی کـه آن ها در پایتخت فرانسه از موناکو استقبال کردند و قبل از شروع بازی تنها سه امتیاز از باشگاه اصلی پیش افتادند.

 

کاپیتان کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی در هدف قرار گرفت و با نتیجه 5-2 موفقیت آمیز بود کـه باعث شد تا انریکه بـه خوبی گام برداشت. در اجلاس لیگ 1؛ و تیم او اکنون در 7 بازی از 8 بازی اخیر خود پیروز شده ودر هر هفت پیروزی حداقل سه گل بـه ثمر رسانده اسـت.

فرم پیش بینی بازی پاری سن ژرمن و نیوکاسل «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

نیوکاسل نتوانسته اسـت با چنین روندی در لیگ برتر برابری کند، جایی کـه ترکیبی از آسیب‌دیدگی و عملکرد پایینتر باعث می شود کـه باشگاه شمال شرق دور از پنج تیم برتر قرار بگیرد.علاوه بر شکست‌هاي‌ پیاپی مقابل بوروسیا دورتموند، سرخابی‌ها پیش از میزبانی آخر هفته از چلسی دریک ماه فقط یک بازی را بردند – البته این موفقیت تنها در برابر آرسنال قهرمان قهرمانی بود.

 

الکساندر ایساک قبل از این کـه میهمان در نیمه اول بازی را بـه تساوی برسانند، گلزنی را در Tyneside باز کرد، سپس گل هاي‌ بیشتری از Jamaal Lascelles؛ جولینتون و آنتونی گوردون یک 4- عالی را امضا کردند. 1 پیروزی برای مردان ادی هاو’ کـه اکنون با اعتماد بـه نفس بـه وظیفه خود در لیگ قهرمانان بازگشته اند.

نیوکاسل علیرغم شکست 2-0 در کشور آلمان در بازی قبلی خود تنها سه امتیاز کمتر از دورتموند صدرنشین گروه F دارد، اما این احتمال وجوددارد کـه انها برای رسیدن بـه مرحله یک شانزدهم نهایی باید در هردو بازی باقیمانده پیروز شوند.

 

با این حال، برای گلزنی خارج از خانه در اروپا دراین فصل – با تساوی بدون گل مقابل میلان در بازی افتتاحیه – آن ها تنها با دو برد از 9 سفر جاده اي در فصل جاری راهی فرانسه می‌شوند.وقتی این هفته تیم آسیب دیده هاو در زمین پاریس با قدرت PSG روبه‌رو شود، وزن تاریخ نیز برابر آن ها خواهد بود، زیرا نیوکاسل در گذشته تنها یک برد از هفت بازی خارج از خانه مقابل باشگاه هاي‌ لیگ 1 را برده اسـت. و از نوامبر 2004 هیچ کدام.

 

اخبار تیم

در حالی کـه تعداد بازیکنان مقابل او بـه دلیل غیبت هاي‌ زیادی محدود شده اسـت، لوئیز انریکه اخیراً شاهد اسـت کـه تیم گرانقیمت خود بـه دلیل مصدومیت ها ضعیف شده اسـت، با احساس نوجوانی وارن زایر-امری جدید ترین بازیکن پاری سن ژرمن کـه از میادین دور شد.

 

این هافبک 17 ساله کـه اخیراً در نخستین بازی ملی بزرگسالانش اخراج شد، بـه مارکو آسنسیو «پا»؛ می پیوندد. a>نونو مندس «همسترینگ»؛ پرسنل کیمپمبه «آشیل»؛ دانیلو پریرا و مارکینیوس «هردو همسترینگ» از جمله افرادی هستند کـه در حال حاضر بـه اتاق درمان فرستاده شده‌اند.

 

بنابر این، میزبانان’ ترکیب اولیه باید تا حد زیادی نسبت بـه انچه کـه موناکو را در روز جمعه برچیده کرد و خط مقدم وحشتناک عثمان دمبله، بدون تغییر باقی بماند. گونکالو راموس و کیلیان امباپه قرار اسـت تیم موقت نیوکاسل را بـه چهار بار آزمایش کنند. این دومی تا بـه امروز در 7 گل از 12 بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل باشگاه هاي‌ انگلیسی نقش داشته اسـت، پنج بار گلزنی کرده و دو پاس گل داده اسـت.

فرم پیش بینی بازی پاری سن ژرمن و نیوکاسل «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

در همین حال، فهرست طولانی مصدومیت ادی هاو همان‌ گونه شامل سون باتمن «زانو»؛ دن برن و الیوت اندرسون «هردو برگشته»؛ هاروی بارنزجاکوب مورفی «هردو همسترینگ». مت تارگت و کالوم ویلسون «شانه»؛ بـه علاوه «آشیل»؛ جو ویلاک «پا»؛

 

البته، ساندرو تونالی نیز محروم اسـت، اما مدافع چپ قرضی لوئیس هال پس از عدم واجد شرایط بودن برای رویارویی با باشگاه مادرش چلسی، بـه تیم باز میگردد و شان لانگستاف امیدوار اسـت بر مشکل مچ پا غلبه کند. .

 

در غیاب ویلسون، الکساندر ایساک رهبری سرخابی ها را برعهده دارد’ حمله، با آنتونی گوردون و میگل آلمیرون – کـه گل اول را در پیروزی 4-1 اکتبر مقابل PSG بـه ثمر رساند – حمایت از پشت.

 

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن:

دوناروما; حکیمی، اسکرینیار، هرناندز، موکیله; روئیز، اوگارته، ویتینها؛ دمبله، راموس، امباپه

 

ترکیب احتمالی نیوکاسل یونایتد:

پاپ؛ Trippier، Lascelles، Schar، Hall; Longstaff، Guimaraes، Joelinton; آلمیرون، ایساک، گوردون

 

می گوییم: پاری سن ژرمن 2-1 نیوکاسل یونایتد

بـه دلیل اپیدمی مصدومیت کـه بـه نظر میرسد فوتبال سطح نخبگان را فراگرفته اسـت، هیچ یک از دو طرف در قدرت کامل نیستند، اما یک مسابقه سرگرم کننده هنوز در پاریس بسیار مورد توجه اسـت.

 

پاری سن ژرمن برای انتقام گرفتن از باخت خود در انگلیس، باید نیوکاسل را در زمین خود بـه شمشیر بکشد، زیرا سرخابی ها تمایلی بـه سفر بـه این خوبی ندارند و میزبان آن ها بـه اوج خود نزدیک می شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات