فرم پیش بینی بازی کادیز و رئال بتیس 9 فوریه 2024

فرم پیش بینی بازی کادیز و رئال بتیس 9 فوریه 2024

 

فرم پیش بینی بازی کادیز و رئال بتیس 9 فوریه 2024 پیش‌بینی کادیز و رئال بتیس، اخبار تیم و پیش‌نمایش ترکیب – IMAGO / ZUMA Wire – فرانسیسکو ایسکو آلارکون از رئال بتیس یک گل را در لیگ اسپانیا، لالیگا EA Sports جشن میگیرد.

 

ما یک پیش‌بینی کادیز و رئال بتیس، اخبار تیم و پیش‌نمایش ترکیب داریم کـه جمعه شب در لالیگا برگزار می شود . این طرف‌ها اغلب سرگرمی‌هاي‌ زیادی را ارائه نمی کنند، اما سه امتیاز دراین مورد بـه خوبی قابل استفاده اسـت.

 

کارشناس ما، تام وینچ ؛ سه انتخاب مورد علاقه خودرا برای این مسابقه انتخاب کرده اسـت. ما اخبار تیم و پیش‌نمایش ترکیب را داریم، بیایید امیدوار باشیم کـه ساعتی لذت بخش برای شروع آخر هفته باشد.

 

پیش‌بینی کادیز و رئال بتیس، اخبار تیم و پیش‌نمایش ترکیب

نکته 1 کادیز مقابل رئال بتیس: نتیجه تمام وقت: تساوی
نکته 2 کادیز مقابل رئال بتیس: ایسکو AGS
نکته 3 کادیز مقابل رئال بتیس: زیر 0.5 گل نیمه دوم کادیز و زیر 1.5 گل نیمه دوم رئال بتی

نحوه تماشای بازی کادیز و رئال بتیس

  • نکته 1 کادیز در مقابل رئال بتیس: مستقیم از وسط
  • اسپانیا، لالیگا، جمعه، 9 فوریه، 20:00 «بریتانیا»

کادیز و بتیس تمایل بـه بن بست دارند، بـه خصوص زمانی کـه بـه ترتیب در خانه و خارج از خانه بازی می‌کنند. این زوج در مجموع 12 مسابقه از 22 بازی را بـه تساوی کشیده اند کـه باعث می شود قیمت پیشنهادی پیشنهادی جذاب باشد.

فرم پیش بینی بازی کادیز و رئال بتیس 9 فوریه 2024

 

میزبان فاقد قدرت شلیک اسـت، آن ها فقط 15 بار در طول رقابت 23/24 گلزنی کرده اند کـه یک آمار افتضاح اسـت. شاگردان مائوریسیو پلگرینو 9 گل کم دراین زمین بـه ثمر رسانده اند ودر حال حاضر 18 بازی بدون برد را پشت سر می گذارند. در حال حاضر شرایط برای کادیز سخت اسـت.

 

بتیس یک تیم دشوار برای پیشبینی اسـت، اما واضح اسـت کـه آن ها تیم سختی برای شکست دادن هستند. شاگردان پلگرینی دراین دوره فقط 4 بار شکست خورده اند. شش مسابقه از هشت بازی قبلی انها تماماً مربع بـه اتمام رسیده اسـت، چهار بازی 1-1 و دو بازی 0-0.

 

قرعه کشی قطعا جذاب اسـت. این یک قیمت بزرگ اسـت. با توجه بـه فقدان کیفیت تهاجمی در بین هر اردو، من نمیبینم کـه هیچ یک از طرف‌ها با امتیاز در این جا فرار کنند. سه دیدار از پنج دیدار اخیر لالیگا بین این باشگاه ها بـه اتمام رسیده اسـت، از جمله تساوی 1-1 در بازی معکوس.

 

نکته 1 کادیز و رئال بتیس: نتیجه تمام وقت: تساوی «شرط پیگیری شده»

بهترین شانس: 3.25
بوک میکر: bet365
سهام: 4/10
نکته 2 کادیز در مقابل رئال بتیس: یک مرد جادویی در فرم
اسپانیا، لالیگا، جمعه، 9 فوریه، 20:00 «بریتانیا»

 

سخت اسـت کـه ببینیم این چیزی جز یک ماجرای بیهوده دراین یکی اسـت. اما اگر بخواهیم جادو کنیم، ان وقت فقط یک مرد برای اینکار وجوددارد. ایسکو عالیه او در سطح بالایی قرار دارد و اخیراً در فرم گلزنی مناسبی بوده اسـت.

 

با تعیین خط گل روی 2.25؛ قیمت AGS نسبتاً بالا اسـت کـه اسپانیایی را جذاب می‌کند. بازیکن سابق رئال مادرید در ضربات پنالتی برای بتیس خواهد بود کـه یک پاداش اسـت.

 

کادیز در 7 بازی از 11 بازی خود دراین فصل گل خورده اسـت. انها همچنین از روی نقطه پنالتی دراین زمین بازی را دریافت کرده اند.

 

ایسکو اکنون در سه بازی از چهار بازی اخیر خود موفق بـه گلزنی شده اسـت. او در پیروزی 1-0 مقابل گرانادا تک گل را بـه ثمر رساند، در مقابل بارسلونا یک گل زد و اخیراً مقابل ختافه از روی نقطه بـه ثمر رساند. این برای مردی کـه یک تهدید محسوب می شود، بهای بزرگی اسـت.

 

کادیز بـه یک نتیجه مثبت نیاز دارد. آن ها نمی‌توانند دست خالی این جا را ترک کنند. دریک مقطع، انتظار دارم کـه تیم میزبان بـه بتیس حمله کند، کـه فضا را خالی میکند، یک سناریوی عالی برای بازیکنی مانند ایسکو کـه باعث آسیب دیدن شود.

 

نکته 2 کادیز و رئال بتیس: ایسکو AGS «شرط ردیابی شده»

بهترین شانس: 4.75
بوک میکر: bet365
سهام: 2/10
نکته 3 کادیز در مقابل رئال بتیس: برای بی طرف نیست
اسپانیا، لالیگا، جمعه، 9 فوریه، 20:00 «بریتانیا»

 

کادیز در خانه بی فایده بوده اسـت، بـه خصوص بعد از استراحت. هر چه مدیر انها در وقت استراحت بـه انها گفته اسـت، مطمئناً فایده اي ندارد. میزبان در هر یک از 7 بازی قبلی خانگی خود پس از استراحت موفق بـه گلزنی شده اسـت. در واقع، آن ها در 11 درگیری خود در این جا تنها دو گل پس از نیمه تمام بـه ثمر رسانده اند.

 

بتیس در طول فصل تنها دو بار در سفر های خارج از خانه خود چندین بار گلزنی کرده اسـت کـه هر دوی انها در دو بازی ابتدایی خارج از خانه بـه میدان رفتند. در 9 بازی قبلی انها 6 گل بـه ثمر رسیده اسـت. آن ها دقیقاً تیم قدرتمندی برای گلزنی آزاد نیستند و من نمی بینم کـه آن ها در جمعه شب شادی زیادی داشته باشند.

 

با توجه بـه این کـه تیم میزبان تنها سه بار پس از تعطیلات در تمام فصل گلزنی کرد، حمایت از انها برای اخراج یک بازیکن دیگر قطعا جذاب اسـت. بتیس کسل کننده اینبخش از انتخاب را در 11 روز خارج از خانه خود اصلاً ندیده اسـت.

 

این انتخاب در بازی معکوس و همچنین دراین دیدار فصل گذشته برنده شد. رفتن در برابر اهداف هرگز جالب نیست، اما در برخی موارد، زاویه معقول اسـت.

 

نکته 3 کادیز مقابل رئال بتیس: گل‌هاي‌ زیر 0.5 نیمه دوم کادیز و گل‌هاي‌ زیر 1.5 نیمه دوم رئال بتیس «شرط ردیابی شده»

بهترین شانس: 1.95
بوک میکر: bet365
سهام: 6/10

 

شانس پیش‌بینی‌هاي‌ کادیز و رئال بتیس از طریق bet365 در ساعت 17:00؛ 4 فوریه 2024. اکنون ممکن اسـت شانس‌ها متفاوت باشد.

 

اخبار تیم کادیز و رئال بتیس و ترکیب احتمالی: چهره های آشنا

کادیز از امتیاز خود در ویارئال در آخر هفته گذشته نکات مثبتی را دریافت خواهد کرد. احتمالاً همان واحد دفاعی یکبار دیگر آغاز خواهد شد. انها برای گلزنی بـه کریستوفر راموس تکیه خواهند کرد. او دراین فصل 5 گل از 15 گل آن ها را بـه ثمر رسانده اسـت.

 

بتیس چند بازیکن برای این دیدار دارد. آیوزه پرز و ازکیل آویلا برای این مسابقه بـه زمان باز نخواهند گشت. گویدو رودریگز از ناحیه مچ پا آسیب دیده اسـت، در حالی کـه مارک روکا ویروس دارد. او باید برای آخر هفته برگردد

 

ترکیب اصلی احتمالی کادیز:

لدسما، کارسلن، مره، چاست، پیرس، آلخو، اسکالانته، فرناندز، ناوارو، سوبرینو، راموس.

 

ترکیب اصلی احتمالی رئال بتیس:

سیلوا، بلرین، پزلا، سوکراتیس، آبنر، جانی، آلتیمیرا، رودری، ایسکو، دیائو، فکیر.

 

جدول رده بندی پیش بینی شده کادیز و رئال بتیس در لالیگا توسط BETSIE

مدل پیش‌بینی داخلی ما، BETSiE، با استفاده از داده‌هاي‌ زیربنایی از فصل 2023/24 تا این لحظه، در پیش‌بینی جدول رده‌بندی لالیگا پیش از بازی کادیز و رئال بتیس، کـه در حال حاضر هجدهمین و هشتم اسـت، پیش‌بینی کرده اسـت.برای محتوای بیشتر لیگ ویژه BETSiE از جمله جدول رده بندی، احتمالات و پیشبینی ها، از صفحه او در این جا دیدن کنید – ارزشش را دارد.

 

آمار بازی: اعداد فوق العاده

کادیز از اول سپتامبر در لالیگا پیروز نشده اسـت. کادیز کمترین تعداد گل را بـه ثمر رسانده اسـت «15» بازی معکوس با نتیجه 1-1 بـه اتمام رسید و بتیس در تعداد ضربات 21-5 پیروز شد. کریس راموس بیشترین گل را برای کادیز بـه ثمر رسانده اسـت «5» کادیز 11 بازی از 23 بازی خود در لالیگا را بـه تساوی کشیده اسـت کـه بیشتر از هر تیمی مشترک اسـت.

 

نحوه تماشا

  • کادیز – رئال بتیس، لالیگا.
  • تاریخ و زمان: جمعه، 9 فوریه، 20:00 «بریتانیا»
  • نحوه تماشا یا پخش جریانی در تلویزیون «بریتانیا»: Viaplay

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل