فرم پیش بینی بازی کادیز و رئال مادرید «لالیگا اسپانیا» بونوس هدیه

فرم پیش بینی بازی کادیز و رئال مادرید «لالیگا اسپانیا» بونوس هدیه

 

فرم پیش بینی بازی کادیز و رئال مادرید «لالیگا اسپانیا» بونوس هدیه رئال مادریدی کـه آسیب دیده اسـت ؛ میـــخواهد یازدهمین پیروزی خود در لالیگا در فصل 2023-2024 را در غروب یکشنبه در نووو میراندیلا مقابل کادیز ثبت کند.

 

میهمانان در حال حاضر در رده دوم جدول قراردارند، دو امتیاز کمتر از خیرونا، صدرنشین غافلگیرکننده، در حالی کـه کادیز خارج از فرم، جایگاه شانزدهم را بـه خود اختصاص داده اسـت، سه امتیاز خارج از منطقه سقوط.

 

پیش نمایش مسابقه

کادیز دراین فصل حضور در لالیگا را دشوار دانسته اسـت و رکورد دو برد، چهار تساوی و شش شکست از 12 بازی خودرا بـه خود اختصاص داده اسـت کـه انها رابا 10 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار داده اسـت.

 

گلزنی دراین فصل یک مشکل واقعی برای تیم بوده اسـت، در 12 بازی خود فقط 10 بازی را مدیریت کردند کـه بدترین رکورد حمله دربخش اسـت، اما آن ها از نظر دفاعی نسبتاً قوی بوده اند و فقط 17 گل دریافت کرده اند کـه دراین مرحله فاجعه آمیز نیست. از کمپین.

 

شاگردان سرخیو گونزالس در ابتدای این ماه در کوپا دل ری بر بادالونا غلبه کردند، اما پس از باخت 1-0 مقابل ختافه در لالیگا وارد مرحله استراحت ملی شدند و آخرین پیروزی انها در لیگ برتر اسپانیا در لیگ برتر اسپانیا رقم خورد. شروع ماه سپتامبر مقابل ویارئال.

 

از ان زمان، کادیز از هشت بازی خود در لیگ، سه تساوی و پنج باخت داشته اسـت، و آن ها تنها سه امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارند، البته با یک بازی کمتر در اکثر تیم هاي‌ لیگ دسته.

فرم پیش بینی بازی کادیز و رئال مادرید «لالیگا اسپانیا» بونوس هدیه

ال سابمارینو آماریلو، کـه فصل گذشته لالیگا در رده چهاردهم قرار گرفت، در اکتبر 2020 رئال مادرید را در برنابئو شکست داد، اما آن ها دو بار بـه لوس بلانکوس در فصل 2023-24 شکست خوردند، از جمله شکست 2-0 در مسابقه مشابه در نووو میراندیلا.

تعطیلات ملی از نظر مصدومیت برای رئال مادرید خوشایند نبود، با دو بازیکن حیاتی وینیسیوس جونیور و ادواردو کاماویگا مشکلاتی را حل کردند کـه آن ها را تا اوایل سال آینده دور نگه خواهد داشت.

 

لوس بلانکوس در حال حاضر بـه مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رسیده اسـت و 12 امتیاز از 12 امتیاز موجود در گروه C کسب کرده اسـت، بنابر این هیچ فشاری روی آن ها پیش از دو بازی پایانی خود مقابل ناپولی و یونیون برلین در مرحله گروهی وجود ندارد. رقابت.

 

 

رئال مادرید در لالیگا بازی میکند، اما در حال حاضر با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد کـه با 10 برد و دو تساوی از 13 بازی خود کسب کرده اسـت.تیم کارلو آنچلوتی دو امتیاز کمتر از خیرونا، صدرنشین لیگ و تنها دو امتیاز از بارسلونا در رده سوم فاصله دارد، در حالی کـه اتلتیکو مادرید در رده چهارم با یک بازی در دستان تنها چهار امتیاز با آن ها فاصله دارد، بنابر این ممکن اسـت دریک بازه زمانی کوتاه خیلی چیزها تغییر کند. بـه سمت تعطیلات زمستانی

 

رئال مادرید در آخرین بازی خود در لالیگا تاثیر گذار بودو در برنابئو 5-1 بر والنسیا پیروز شد، در حالی کـه در سفر های خود هفت امتیاز از سه بازی اخیر خود در لیگ از جمله پیروزی 2-1 مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو کسب کرده اسـت. در پایان ماه اکتبر

 

اخبار تیم

کادیز قطعا رومینیگ کوامه ؛ فالی و برایان اوکامپو را این آخر هفته بـه دلیل مصدومیت از دست خواهد داد ؛ در حالی کـه لوئیس هرناندز و فده سن امتریو همان‌ گونه در مورد آمادگی جسمانی خود تردید دارند.

 

تیم میزبان با بازگشت ایوان آلخو و روبن سوبرینو تقویت خواهد شد ؛ هر چند، هردو بازیکن از محرومیت هایي کـه دفعه قبل انها را از بازی با ختافه محروم کرد، بازگشته اند.داروین ماچیس می‌تواند بـه یک منطقه مرکزی هل داده شود تا آلخو بـه بیرون برود، در حالی کـه گونزالو اسکالانته ممکن اسـت بـه دلیل غیبت کوآمه بـه خط میانی معرفی شود.

فرم پیش بینی بازی کادیز و رئال مادرید «لالیگا اسپانیا» بونوس هدیه

همانگونه کـه گفته شد رئال مادرید در طول تعطیلات بین‌ المللی دو ضربه آسیب دیدگی متحمل شد و وینیسیوس و کاماویگا اکنون حداقل تا ژانویه بـه دلیل مشکلات ران و زانو در معرض نیستند.

 

آردا گولر ؛ اورلین چوآمنی ؛ کپا آریزابالاگا ؛ ادر میلیتائو و تیبو کورتوا همگی غایب هستند، اما انتظار میرود رودریگو از یک مشکل جزئی زانو کـه در بازی‌هاي‌ بین‌ المللی از ان رنج میبرد، التیام یابد و خوسلو نیز دریک سوم پایانی میدان حضور داشت.

 

جود بلینگهام بـه دلیل مشکل شانه بـه تمرینات بازگشته اسـت و انتظار میرود کـه بعد از غیبت اخیر شروع بـه تمرین کند، در حالی کـه دنی سبایوس پس از غلبه بر یک مشکل عضلانی در ترکیب اسـت.غیبت کپا بـه این معنی اسـت کـه آندری لونین در میان چوب ها ادامه می‌دهد، در حالی کـه لوکا مودریچ نیز میتواند در میانه میدان بازی کند.

ترکیب اصلی احتمالی کادیز:

لدسما; کارسلن، چاست، جی هرناندز، پیرس؛ سوبرینو، اسکالانته، آلکاراز، آلخو; ماچیس، راجر

 

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

لونین; کارواخال، رودیگر، آلابا، مندی؛ والورده، کروس، مودریچ؛ بلینگهام; رودریگو، ژوزلو

 

می گوییم: کادیز 1-2 رئال مادرید

مشکلات آمادگی جسمانی رئال مادرید در حال افزایش اسـت و کادیز شانس این را دارد کـه این دیدار را برای تیم آنچلوتی سخت کند. با این حال، لوس بلانکوس هنوز کیفیت کافی برای کسب هر سه امتیاز را دارد و ما انتظار داریم کـه آن ها دریک مسابقه نزدیک در عصر یکشنبه بـه مصاف هم بروند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل