فرم پیش بینی بازی کریستال پالاس و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 5 آبان»

فرم پیش بینی بازی کریستال پالاس و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 5 آبان»

 

فرم پیش بینی بازی کریستال پالاس و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 5 آبان» تاتنهام جمعه شب بـه مصاف کریستال پالاس می رود ؛ زیرا می داند کـه یک برد دیگر باعث می شود با پنج امتیاز در صدر لیگ برتر فاصله داشته باشد .شروع قابل توجه آنگه پستکوگلو باعث شد تا اسپرز شکست ناپذیر باقی بماند و از 9 بازی 23 امتیاز کسب کند. پیروزی خانگی 2-0 دوشنبه مقابل فولام، رکورد پستکوگلو را بـه عنوان بهترین شروع تاریخ لیگ برتر در بین مربیان دیگر تایید کرد.

 

این یکیدیگر از دربی هاي‌ لندن اسـت کـه تنها چهار روزبعد برگزار می شود زیرا پالاس از حریف همشهری خود در سلهرست پارک استقبال می‌کند و بـه دنبال دومین برد از اوایل سپتامبر اسـت. عقاب‌ها تا اینجای فصل بسیار بی‌جان بوده‌اند و با چکش 4-0 مقابل نیوکاسل بـه رده یازدهم جدول سقوط کردند.

 

تاریخ، زمان شروع و محل برگزاری

بازی کریستال پالاس و تاتنهام برای شروع ساعت 20 BST در روز جمعه 27 اکتبر 2023 برنامه ریزی شده اسـت.این دیدار در شهر سلهرست پارک برگزار می شود.

بازی کریستال پالاس و تاتنهام را کجا تماشا کنیم

کانال تلویزیونی: در انگلستان، این بازی بـه صورت زنده در لیگ برتر Sky Sports و رویداد اصلی پخش خواهد شد و پوشش فوتبال جمعه شب از ساعت 7 بعد از ظهر آغاز می شود.

 

پخش زنده: مشترکین همچنین میتوانند مسابقه را بـه صورت آنلاین از طریق برنامه و وبسایت Sky Go مشاهده کنند.

 

وبلاگ زنده: می توانید تمام فعالیت‌هاي‌ روز مسابقه را از طریق وبلاگ زنده استاندارد اسپورت، با تجزیه و تحلیل تخصصی از Dan Kilpatrick در زمین دنبال نمایید.

 

اخبار بازی کریستال پالاس و تاتنهام

کریستال پالاس امیدوار اسـت پس از غلبه بر مصدومیت ران، جفری شلوپ را در اختیار داشته باشد، در حالی کـه ماتئوس فرانکا قصد دارد پس از دوری زیر 21 ساله‌ها در اوایل هفته، بـه اندازه کافی برای نیمکت‌نشینی آماده باشد.

 

در جاهای دیگر، هم مایکل اولیس و هم ابرچی ازه هنوز بیش از یک هفته دور هستند، بنابر این، بـه همراه دین هندرسون، جیمز تامپکینز و ناتان فرگوسن، بازی را از دست خواهند داد.

 

برای اسپرز، Destiny Odogie و Pape Matar Sarr باید در جریان پیروزی روز دوشنبه برابر فولام تعویض می شدند، اما آنج پستکوگلو ترس از مصدومیت را برطرف کرد و هردو باید برای روز جمعه آماده باشند.ایو بیسوما پس از گذراندن یک بازی محرومیت در معرض اسـت، اما با توجه بـه این کـه او یک کارت زرد تا محرومیت دیگر باقی میماند و چلسی در بازی بعدی خواهد آمد، ممکن اسـت خطری برای او وجود نداشته باشد

 

شروع کردن:ساعت 20:00تاریخ:جمعه، 27-اکتبر-23

مقایسه آماری ترکیب‌های احتمالی

لوگوی کریستال پالاس
کریستال پالاس
«7»6 اهداف 17«18»
«6»6 کمک میکند 13«16»
«6.6» 6.8 میانگین امتیازات 7.2 «6.8»
26.5 میانگین سن 24.7
184.4 ارتفاع متوسط ​​«سانتی متر» 184.3
«1.1» 1 عکسها صفحه 1.7 «1.3»
«51%» 49% موفقیت دوئل هوایی 45% «46%»
«0.8» 0.9 دریبل ها pg 0.9 «1»
«1.8» 1.5 تکل هاي‌ pg 1.4 «1.8»

 

اخبار تیم

روی هاجسون برای استقبال روز جمعه از تاتنهام بدون کمتر از 5 بازیکن باقی می ماند و مایکل اولیس و ابرهی ایزه در بین غایبان هستند.ماتئوس فرانکا نخستین بازی خودرا از روی نیمکت در مقابل نیوکاسل انجام داد و ممکن اسـت شروع کند.جفری شلاپ محاسبه خواهد شد.

 

ایو بیسوما پس از محرومیت بازمی گردد و باید جای پیر-امیل هوجبژرگ را در وسط پارک بگیرد، اگر چه بیسوما یک رزرو با تعلیق دیگر فاصله دارد.شاید این تنها تغییر تیمی باشد کـه پیروزی 2-0 دوشنبه مقابل فولام را آغاز کرد.پاپ ماتار سار در نیمه دوم مقابل کوتاجرز اخراج شد، اما آنگه پستکوگلو ان را بـه بیماری سپرد و او باید برای شروع این جا خوب باشد.

 

بوندسلیگا

تاتنهام در 3 بازی اخیر خود مقابل کریستال پالاس در تمامی رقابت ها دروازه خودرا بسته نگه داشته اسـت .

 

تاتنهام برد یا مساوی کرد

کریستال پالاس دفعه قبل توسط نیوکاسل از هم پاشیده شد زیرا آن ها بـه پایتخت بازگشتند بدون این کـه چیزی برای تلاش خود نشان دهند. باخت 4-0 شنبه بـه این معنی اسـت کـه آن ها از 5 بازی اخیر خود در لیگ فقط یک برد کسب کرده اند ودر 3 بازی از 4 بازی خانگی موفق بـه گلزنی نشده اند.

 

اسپرز دوشنبه شب با برتری حرفه اي 2-0 مقابل فولام بـه صدر جدول لیگ برتر بازگشت و جمعه شب می‌تواند برتری خودرا در قله افزایش دهد. تیم شمال لندن در آخرین سفر خود بـه پارک سلهرست پیروز شد، هر چند کـه این بازی چهار بازی بدون برد را در پالاس بـه اتمام رساند.

 

با این اوصاف، اسپرز در حال حاضر در تمام زمینه‌هاي‌ زمین محکم بـه نظر میرسد و برای شروع هفته دهم باید با اختلاف 5 امتیازی در صدر جدول باشد.

فرم پیش بینی بازی کریستال پالاس و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 5 آبان»

0کریستال پالاس
2تاتنهام

 

این را می‌توان نخستین آزمون اعتبار فرضی تاتنهام درنظر گرفت. زیر نور در سلهرست پارک هنوز جای نگرانی وجوددارد – فقط از آرسنال و منچستریونایتد درسال هاي‌ اخیر و خود اسپرز بپرسید – و یک برد آن ها رابا پنج امتیاز اختلاف خواهد برد، بنابر این فشار وجوددارد.اما این تیم اسپرز هم باید ترسید و این تیم پالاس دراین زمینه کمبود دارد. این یک بازی نزدیک خواهد بود، اما میهمانان باید آخر هفته رابا یک برد آغاز کنند.

 

اسپرز بـه پیروزی، 2-0.

 

تاریخچه سر به سر «h2h» و نتایج

برد کریستال پالاس: 13

تساوی: 15

برد تاتنهام: 35

 

شانس بازی کریستال پالاس و تاتنهام

کریستال پالاس: 11/4

تساوی: 2/1

تاتنهام: 8/11

شانس از طریق Betfair «مشروط بـه تغییر».

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات