فرم پیش بینی بازی کریستال پالاس و چلسی 12 فوریه 2024

فرم پیش بینی بازی کریستال پالاس و چلسی 12 فوریه 2024

 

فرم پیش بینی بازی کریستال پالاس و چلسی 12 فوریه 2024 ،با یک بهار در گام خود، چلسی عصر دوشنبه بـه سلهرست پارک می‌رسد و آماده دیدار دربی لیگ برتر لندن با کریستال پالاس اسـت .در حالی کـه آبی‌ها در بازی تکراری دور چهارم جام حذفی چهارشنبه با نتیجه 3-1 استون ویلا را شکست دادند ؛ وضعیت اسفبار عقاب‌ها با شکست 4-1 در آخر هفته گذشته بـه دست رقبای دیرینه برایتون اند هوو آلبیون ادامه یافت.

 

نبرد پرندگان بین مرغ‌هاي‌ دریایی و ایگلز باعث شد تا میزبان اوج بگیرد در حالی کـه بال‌هاي‌ میهمان در ورزشگاه آمکس آخر هفته گذشته بسته شده بود، جایی کـه لوئیس دانک ؛ جک هین‌شلوود و فاکوندو بوونانوت در عرض 34 دقیقه، برایتون را بـه برتری 3-0 رساندند. .

 

ضربه سر خوب ژان فیلیپ ماتتا در 20 دقیقه پایانی کار را جالب کرد، اما هر هوادار پالاس کـه درخشندگی خوشبینی خودرا حفظ کرده بود، زمانی کـه ژائو پدرو در بعدازظهر کم هوای دیگر برایتون برتری 4 گل برایتون را بازگرداند، این امیدها را از بین برد. روی هاجسون و همکارانش

 

در حالی کـه نتیجه بـه اندازه کافی ناامید کننده بود، تصمیم هاجسون برای بـه خدمت گرفتن مایکل اولیس نامناسب – کـه کمی بیش از 10 دقیقه دوام آورد قبل از این کـه دوباره آسیب ببیند – منجر بـه سردرگمی و سرزنش از درون وفاداران کاخ و فراتر از ان شد، اما این مرد 76 ساله همان‌ گونه در خانه باقیمانده اسـت. نظارت افسار فعلاً.

 

ظاهرا بـه دلیل عدم وجود نامزدهای مشتاق، کار هاجسون احتمالاً برای ادامه فصل امن اسـت و عقاب‌هاي‌ رده چهاردهم هنوز پنج امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند، اگر چه موقعیت آن ها بسته بـه نتایج ممکن اسـت متزلزل‌تر شود. شنبه.

 

با این حال، همه ی چیز برای تیم سلهرست پارک غم و اندوه نیست، زیرا آن ها شاهد بوده اند کـه تیمشان از 9 امتیاز اخیر در خانه 7 امتیاز کسب کرده اسـت – بـه پیروزی هاي‌ متوالی مقابل برنتفورد و شفیلد یونایتد با سه گل در هر مسابقه – اما بازدیدکنندگان آن ها با احساس اعتماد بـه نفس تازه وارد می‌شوند.

 

هاجسون و عدد مقابلش، مائوریسیو پوچتینو، هردو گرما را در طول فصل زمستان احساس کردند، زیرا دومی شاهد بود کـه لیورپول و ولورهمپتون واندررز قبل از بازی تکراری دور چهارم جام حذفی با استون ویلا، کـه فقط 5 را پاس کرده بود، چهار ضربه بـه تیمش زدند. شفیلد یونایتد بدون پاسخ

بـه نظر می رسید کـه قالب از ابتدا پخش شده بود، اما در کمال تعجب طرفداران آبی و حامیان بی‌طرف، مردان پوچتینو یکی از – اگر نگوییم بهترین – از سلطنت نوپای آرژانتینی برای صعود بـه دور پنجم، بـه عنوان کانر گالاگر ؛ نیکلاس جکسون بـه نمایش گذاشتند. و انزو فرناندز شیرها را اهلی کرد.

 

هنوز هم در رقابت برای دوبل در جام حذفی و جام حذفی انگلیس و آماده شدن برای رویارویی با لیورپول در فینال تورنمنت دوم در اواخر این ماه، مسیر بازگشت چلسی بـه اروپا کاملا بسته نیست، علیرغم این واقعیت کـه انها در جام جهانی باقیمانده اند. جایگاه آشنای میانه روی جدول در جایگاه یازدهم.

 

چلسی میتواند دوشنبه شب بـه یک باشگاه ناخواسته دست یابد، جایی کـه آبی‌ها میتوانند برای نخستین بار در دوران لیگ برتر، چهار گل در سه بازی پیاپی در لیگ برتر بـه ثمر برسانند، اما از سوی دیگر، رکورد باشگاهی مورد نظر نیز بالاست. برای گرفتن

 

در واقع، میهمانان در هر 12 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل کریستال پالاس پیروز شده‌اند، و اگر انها بـه سیزدهمین پیروزی در این جا برسند، این طولانی‌ترین برد چلسی در برابر یک رقیب منفرد در کل تاریخ لیگ خود خواهد بود.

 

اخبار تیم

اولیس تنها پس از این کـه با مشکلی در بازی مقابل شفیلد یونایتد از زمین خارج شد، برای نیمکت نشینی در آمکس چراغ سبز نشان داد و تصمیم عجیب هاجسون برای بـه خدمت گرفتن وینگر با بازی شکست خورده بـه طرز وحشتناکی نتیجه معکوس داد. او اکنون با ان مشکل ران چند هفته اي بیرون اسـت.

 

علاوه بر این، مارک گوهی ؛ مدافع سابق آبی‌ها در نیمه اول بـه دلیل مصدومیت از ناحیه زانو مصدوم شد و همچنین دیدار مجدد با تیم سابق خودرا از دست داد، در حالی کـه چک دوکور «آشیل»؛ راب هولدینگ «مچ پا»؛ ابرچی. Eze «ران» و Jesurun Rak-Sakyi «ران» هنوز خارج از رقابت هستند.

 

جوئل وارد «ران» با شانس اندکی برای بازگشت حضور دارد و می تواند یک گزینه اضطراری در دفاع میانی باشد، اما کریس ریچاردز باید جای گزین گوهی شود – بـه آدام وارتون اجازه میدهد تا نخستین بازی کامل خودرا بعد از غسل تعمید آتش در برایتون انجام دهد.

 

علاوه بر یک مدافع سابق چلسی، یکی از اعضای فعلی دفاع عقب آبی ها – بنوا بادیاشیل – در شکست استون ویلا در جام حذفی از ناحیه کشاله ران آسیب دید و این بازیکن فرانسوی برای شرکت در دربی مناسب نخواهد بود.

 

با این حال، لوی کولویل و تروو چالوبا – کـه دومی هنوز دراین فصل ظاهر نشده اسـت – تمرینات خودرا در فرصتی مناسب از سر گرفته اند و پوچتینو همچنین این گزینه را دارد کـه تیاگو سیلوا 39 ساله را کـه نیمکت نشین ویلا اسـت، فراخواند. پیروزی پارک

 

مارک کوکورلا «مچ پا»؛ وسلی فوفانا «زانو»؛ ریس جیمز «ران»؛ لسلی اوگوچوکو «همسترینگ» و رومئو لاویا «ران» هنوز در معرض نیستند، در حالی کـه دروازه بان رابرت سانچز «زانو» تمرینات تیمی را از سر گرفته اسـت، اما هنوز کاملاً نیست. آماده برای بازگشت رقابتی

 

ترکیب احتمالی کریستال پالاس:

هندرسون; مونوز، ریچاردز، اندرسن، میچل؛ هیوز، وارتون، لرما؛ آیو، ماتتا، شلوپ

 

ترکیب اصلی احتمالی چلسی:

پتروویچ; گوستو، دیاسی، سیلوا، چیلول؛ فرناندز، کایسدو؛ مادوکه، گالاگر، پالمر؛ جکسون

 

می گوییم: کریستال پالاس 0-2 چلسی

موفقیت قاطع چلسی همیشه کاتالیزور چرخش در ثروت نیست، اما آبی ها در مواجهه با کاخ هاي‌ بدون Olise، Eze و Guehi باید موانع کمی را در مسیر رسیدن بـه حداکثر مورد نیاز در این جا تجربه کنند.

 

12 شکست پیاپی مقابل چلسی نشان دهنده طولانی ترین شکست پالاس مقابل یک تیم در تاریخ لیگ اسـت و عدد 13 بدشانس مطمئناً در لیست تیم آسیب دیده و روحیه ضعیف هاجسون اسـت کـه بـه طور تصادفی نتوانست دروازه خودرا بسته نگه دارد. 12-مرتبه امور لیگ برتر.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل