فرم پیش بینی بازی کلن و بایرن مونیخ «بوندس لیگا، 2 آذر»

فرم پیش بینی بازی کلن و بایرن مونیخ «بوندس لیگا، 2 آذر»

 

فرم پیش بینی بازی کلن و بایرن مونیخ «بوندس لیگا، 2 آذر» FC Koln با میزبانی از بایرن مونیخ در بوندسلیگا قصد ایجاد ناراحتی بزرگی خواهد داشت. در روز جمعه. در همین حال، بایرن با پیروزی بـه صدر جدول صعود خواهد کرد زیرا بایرلورکوزن، صدرنشین لیگ تا شنبه بازی نمی‌کند.علیرغم تحمل یک شروع دشوار در فصل، کلن حداقل توانست با کسب تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل VfL Bochum در آخرین بازی خود، از جدول پیش از تعطیلات بین المللی خارج شود.

 

ضربه دیوید سلکهدر نیمه دوم به بیلی گاتز کمک کرد تا پس از لوکاس داشنر

برای کلن، مقاومت در برابر این فشار و اجتناب از شکست تنها برای چهارمین بار در 11 بازی لیگ دراین فصل، می تواند گامی بزرگ در جهت چرخش مبارزاتشان باشد. این بازیکن 51 ساله پس از گذراندن دو فصل خوب تحت مدیریت استفن بامگارت، ناامید خواهد شد تا از یک نبرد طولانی در برابر سقوط این فصل اجتناب کند. زمان در اطراف.

 

با این حال، آن ها در روز جمعه در هنگام میزبانی از قهرمانان فعلی مقابل ان قرار خواهند گرفت و بهترین شانس انها این اسـت کـه پس از یک تعطیلات بین‌ المللی شلوغ برای اکثر باواریایی‌ها، بهترین شانس را دارند کـه رقیب خودرا سرد کنند. بازیکنان

 

در واقع، توماس توخل با کسب پنج برد متوالی در بوندسلیگا، از زمان بندی آخرین تعطیلات بین المللی سال 2023 لذت خاصی نمی‌برد.بایرن در آخرین بازی خود مقابل هایدنهایم از ترس جان سالم بـه در برد، با این‌که تیم تازه ارتقا یافته با دو گل عقب نشینی کرد و تنها 20 دقیقه باقیمانده در آلیانز آرنا بـه تساوی رسید. با این حال، جانشینان رافائل گوئریرو و اریک ماکسیم چوپو موتینگ هردو بسیار مهم بودند. با گلزنی از روی نیمکت تاثیر میگذارد.

فرم پیش بینی بازی کلن و بایرن مونیخ «بوندس لیگا، 2 آذر »

بایرن علیرغم بردهای چشمگیر خود، نتوانسته اسـت از لورکوزن، صدرنشین لیگ برتری بگذرد، کـه تنها امتیازاتش در تساوی 2-2 در آلیانتس آرنا در سپتامبر بـه دست آمد. باوجود پنج بازی لیگ در کشور آلمان تا تعطیلات زمستانی، توخل امیدوار اسـت کـه شرایط قبل از کریسمس تغییر کند.

با این حال، همان طور کـه در فصل گذشته قهرمانی با بوروسیا دورتموند نشان داده شد، تجربه، استعداد و فرهنگ قهرمانی بایرن، آن ها را بـه نیرویی تبدیل می کند کـه در هر سناریویی باید با ان حساب کرد. آن ها در مسیر پیروزی در هر شش بازی گروهی در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین فصل متوالی هستند، اگر چه شکست شوکه کننده انها مقابل ساربروکن در DFB-Pokal درکتاب انها لکه باقی خواهد ماند.

 

با این اوصاف، توخل در درجه اول بر اساس میزان نزدیکی باواریایی‌ها بـه سی و چهارمین قهرمانی بوندسلیگا و هفتمین قهرمانی در جام ملت‌هاي‌ اروپا قضاوت می شود، در حالی کـه اگر بتوانند در روز جمعه بدبختی را در کلن سخت انباشته کنند، تلاش انها در رقابت‌هاي‌ قبلی افزایش مییابد.

 

اخبار تیم

کلن بدون فیلیپ پنتکه و جاکوب کریستنسن باقی خواهد ماند بـه دلیل آسیب دیدگی، در حالی کـه مارک یوث در بازی با بوخوم بـه دلیل کشیدگی عضلانی کنار رفت و بعید اسـت کـه تا اوایل دسامبر حضور داشته باشد.

 

دامیون داونز و دژان لیوبیچیچ باید بـه ترتیب از بیماری و ناک التیام پیدا کنند و لیوبیچیک احتمالا جایگاه Uth را در میزبانی ها بدست آورید’ نقش هجومی – هافبک دنیس حسینباسیک، جان تیلمن و ماتیاس اولسن در صورتی کـه بامگارت بـه دنبال تقویت خط هافبک خود باشد، همگی گزینه هاي‌ مناسبی برای حضور در ترکیب ارائه میدهند.

 

در همین حال، بایرن بدون جمال موسیالا، متیس دی لیخت سفر خواهد کرد. a i=4>؛ تارک بوخمن و گابریل ماروسیک بـه دلیل مصدومیت. موسیالا در حال حاضر از مشکل همسترینگ رنج می‌برد، در حالی کـه مصدومیت شدید زانو دی لیخت می تواند وی را تا سال جدید دور نگه دارد.

فرم پیش بینی بازی کلن و بایرن مونیخ «بوندس لیگا، 2 آذر »

با توجه بـه این‌که چند بازیکن او در اوایل این هفته در وظایف بین‌ المللی حضور داشتند، توخل مایل اسـت بازیکنانش را بادقت بیشتری نسبت بـه همیشه محاسبه کند. با این حال، با پیشرفت انها بـه مرحله حذفی از قبل مطمئن شده اسـت، او بـه احتمال زیاد بـه بازیکنان هفته آینده در برابر کپنهاگ در لیگ قهرمانان اروپا استراحت می‌دهد.

 

مهاجم انگلیس هری کین تنها حدود 30 دقیقه در دیدار برابر مونته نگرو در روز دوشنبه حضور داشت، در حالی کـه کینگزلی کومان روز سه‌شنبه مقابل یونان از روی نیمکت فرانسه از روی نیمکت آمد، بنابر این هردو بازیکن باید برای شروع در کلن خوب باشند.

 

ترکیب احتمالی FC Koln:

Schwabe; Carstensen، Hubers، Chabot، Heintz; Martel, Huseinbasic; تیلمان، لیوبیچیک، کاینز؛ سلکه

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:

نویر؛ مزراوی، اوپامکانو، کیم، دیویس؛ گورتزکا، کیمیچ؛ سانه، مولر، کومان؛ کین

 

می گوییم: اف سی کلن 0-2 بایرن مونیخ

این مسابقه در رده دوم و دوم جدول قرار دارد و بدترین عملکرد دفاعی در برابر قوی ترین رکورد دفاعی در بوندسلیگا تاکنون دراین فصل اسـت. اگر چه زمان نزدیک این بازی بـه تعطیلات بین المللی ممکن اسـت بـه نفع میزبان باشد، اما ما نمیتوانیم فراتر از یک پیروزی خارج از خانه را ببینیم.

 

بایرن احساس خواهد کرد کـه در هفته‌هاي‌ آینده مبارزه جدی برای حذف لورکوزن در صدر جدول در دست دارد، بـه این معنی کـه آن ها نمیخواهند فرصتی را برای حرکت بالاتر از آن ها از دست بدهند شنبه بازی می کند.ژابی آلونسو

 

برای تجزیه و تحلیل داده‌هاي‌ محتمل‌ترین نتایج، امتیازات و موارد دیگر برای این مسابقه لطفاً این جا را کلیک کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل