فرم پیش بینی لاس پالماس و رئال مادرید 7 بهمن 1402 ضرایب بالا

فرم پیش بینی لاس پالماس و رئال مادرید 7 بهمن 1402 ضرایب بالا

 

فرم پیش بینی لاس پالماس و رئال مادرید 7 بهمن 1402 ضرایب بالا ،رئال مادرید درصورت اجتناب از شکست در مسابقه جذاب بعد از ظهر شنبه مقابل لاس پالماس در ورزشگاه گرن کاناریا بـه صدر جدول لالیگا بازخواهد گشتلوس بلانکوس آخر هفته گذشته 3-2 مقابل تیم زیرزمینی آلمریا پیروز شد، در حالی کـه لاس پالماس بلند پرواز پس از پیروزی 2-0 مقابل رایو وایکانو وارد مسابقه خواهد شد.

 

پیش نمایش مسابقه

فرم خیرونا در لالیگا دراین فصل، تعداد زیادی از تیترهای خبرها را ربوده اسـت، اما لاس پالماس نیز در بازگشت بـه لیگ برتر اسپانیا از یک کمپین عالی لذت میبرد.لایونیون دپورتیوا کـه فصل گذشته در لیگ سگوندا در جایگاه دوم قرار گرفت، از 21 بازی خود دراین فصل در لالیگا 9 پیروزی، 4 تساوی و 8 شکست با مجموع 31 امتیاز کسب کرده ودر رده هشتم جدول قرار دارد.

 

تیم گارسیا پیمینتا تنها چهار امتیاز کمتر از رئال سوسیداد در رده ششم قرار دارد و پس از پیروزی هاي‌ متوالی مقابل ویارئال و رایو وایکانو وارد رقابت روز شنبه خواهد شد.

 

لاس پالماس در دو بازی اخیر خود 5 بار گلزنی کرده اسـت، اما آن ها همان‌ گونه در میان کم گل ترین گلزنان این فصل لیگ قراردارند و تنها 21 بار ثبت نام کرده اند کـه بیشتر موفقیت هایشان بر پایه دفاعی قوی ساخته شده اسـت و تنها رئال مادرید «13 گل» گل خورده اسـت. کمتر از 17 نفر انها در لیگ برتر اسپانیا دراین دوره.

 

بنابر این مسابقه روز شنبه، دیدار بهترین دو تیم دفاعی لالیگا دراین فصل خواهد بودو رئال مادرید برای کسب چهار پیروزی متوالی در لیگ مقابل لاس پالماس، با موفقیت 2-0 در بازی معکوس در لیگ برتر تلاش خواهد کرد. برنابئو در سپتامبر 2023.

 

حذف رئال مادرید از کوپا دل ری در 18 ژانویه بـه انها این امکان را داد کـه یک هفته آزاد کم نظیر داشته باشند، در حالی کـه تیم کارلو آنچلوتی از زمان شکست 3-2 آلمریا در آخر هفته گذشته در لالیگا، وارد عمل نشد.

آلمریا 2-0 در فاصله زمانی مسابقه پیش افتاد، تیمی کـه در انتهای لیگ قرار داشت ودر مسیری بود کـه می توانست یک پیروزی شوکه کننده در لیگ اول رقابت ها باشد، اما جود بلینگهام و وینیسیوس جونیور با ضربه زدن بـه نتیجه 2-2 رسیدند. قبل از این کـه دنی کارواخال در دقیقه 99 برنده ان شود.

 

در طول مسابقه چند تماس بحث برانگیز VAR وجود داشت و علیرغم این کـه موفق بـه کسب هر سه امتیاز شدند، عملکرد ضعیفی از سوی قهرمانان قهرمانی بود.رئال مادرید با کسب 51 امتیاز از 20 بازی خود دراین فصل لیگ با 16 برد، سه تساوی و یک شکست در رده دوم جدول قرار دارد.

 

خیرونا در قله یک بازی بیشتر انجام داده و یک امتیاز جلوتر اسـت، اما یک تساوی برای شاگردان آنچلوتی کافی اسـت تا در روز شنبه بـه صدر جدول برگردند، زیرا انها رکورد برتر رو در رو نسبت بـه عنوان شگفتی ساز دارند. چالش کنندگانرئال مادرید 4 بازی دیگر در لیگ، از جمله بازی با اتلتیکو مادرید و خیرونا، پیش از رفتن بـه کشور آلمان برای بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با RB Laipzig دارد.

 

اخبار تیم

لاس پالماس بـه دلیل محرومیت، یولیان آرائوخو ؛ مدافع قرضی بارسلونا را در اختیار ندارد ؛ در حالی کـه دیلی سینکگراون بـه دلیل بیماری مشکوک اسـت.آلوارو لموس و اریک کوربلو بـه تست‌هاي‌ آمادگی جسمانی دیرهنگام نیاز خواهند داشت، اما تیم در جریان موفقیت دو گل مقابل رایو در آخر هفته گذشته هیچ مشکل جدیدی پیدا نکرد.

 

آلبرتو مولیرو و مونیر الحدادی باید دوباره بـه حمایت از ساندرو رامیرز برسند و انتظار می رود کـه مارک کاردونا در میان بازیکنان تعویضی سوت اول باشد.در مورد رئال مادرید، کارت زرد دقیقه 98 بلینگهام مقابل آلمریا در آخر هفته گذشته، وی را از این مسابقه محروم خواهد کرد.

 

آنچلوتی گزینه هاي‌ زیادی برای جانشینی برای بهترین گلزن این فصل این تیم دارد، اما انتظار می رود براهیم دیاز وی را دریافت کند.لوس بلانکوس دوباره تیبو کورتوا ؛ ادر میلیتائو و دیوید آلابا را بـه دلیل مصدومیت از دست خواهد داد ؛ اما تیم هیچ نگرانی دیگری در مورد آمادگی جسمانی پیش از مسابقه ندارد.

 

لوکا مودریچ و ادواردو کاماویگا گزینه‌هایي برای حضور در خط هافبک هستند، اما آنچلوتی می تواند تنها یک تغییر بیرونی از تیمی کـه در بازی مقابل آلمریا آغاز کرد – دیاز برای بلینگهام – انجام دهد، زیرا تیم توانسته اسـت این هفته پس از شروع پرمشغله‌اي استراحت کند. ماه آندری لونین نیز قبل از کپا آریزابالاگا ؛ دروازه بان قرضی چلسی، بـه عنوان بازیکن اصلی دروازه تایید شده اسـت.

 

ترکیب احتمالی لاس پالماس:

Valles; سوارز، هرتزوگ، مارمول، اس کاردونا؛ ال حدادی، مونوز، پرونه، کی رودریگز، مولیرو؛ ساندرا

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

لونین; کارواخال، رودیگر، ناچو، مندی؛ والورده، چوآمنی، کروس؛ دیاز؛ وینیسیوس، رودریگو

 

می گوییم: لاس پالماس 1-2 رئال مادرید

لاس پالماس تیمی اسـت کـه باید در لالیگا بسیار جدی گرفته شود و انها بیش از حد قادر بـه کسب یک نتیجه مثبت در روز شنبه هستند. ما انتظار یک بازی نزدیک از نظر امتیاز را داریم، اما رئال مادرید آن قدر کیفیت دارد کـه بتواند سه امتیاز مهم را در ورزشگاه گرن کاناریا بـه ثبت برساند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل