فروش عکس های دوران بارداری بوکسور زن  + درآمد بالای بازیگر پورن در دوران بارداری اش

فروش عکس های دوران بارداری بوکسور زن 

فروش عکس های دوران بارداری بوکسور زن و درآمد باورنکردنی او سوژه برخی از رسانه های مشهور شده است. این بوکسور زن جوان توضیح می دهد: من یک ستاره بزرگسال باردار هستم و پسرها آن را دوست دارند – شما درخواست های من را باور نخواهید کرد. آنها حاضرند به خاطر ژست های سکسی از بارداری من، صدها دلار پول نقد پرداخت کنند.

 

میشا مونتانا، ستاره بزرگسال، پس از افشای باردار بودنش، می گوید که هرگز به اندازه همین الان مورد تقاضا نبوده است. و او چندین درخواست نسبتاً بی شرمانه هم از طرفدارانش دریافت کرده است. این بوکسور مو قرمز اهل لس آنجلس، در ماه ژوئیه در صفحه اینستاگرام خود فاش کرد که با شریک زندگی خود، کشتی گیر سابق دبلیو دبلیو ای، مت ریدل، منتظر بچه دار شدن است.

 

بیشتر بخوانید: بدن نمایی بوکسور زن معروف برای هوادارانش! + عکس خفن

 

درآمد بالای بازیگر پورن در دوران بارداری اش

میشا می گوید: اگر بازیگر پورن هستید و حامله شدید، در این دوران درآمد شما صفر می شود. ولی برای من عکس قضیه اتفاق افتاده است. این مدل اکنون در یک چت اختصاصی درباره انواع درخواست‌هایی که دریافت می‌کند، با یک رسانه معتبر صحبت کرده است. میشا گفت: من هرگز به اندازه محتوای بارداری خود درآمدی از این راه نداشته ام. باردار بودن یک ستاره بزرگسال دشوار است.

فروش عکس های دوران بارداری بوکسور زن 

زیرا شما طرفداران تان را به سختی جمع آوری کرده اید که شما را هر چه باشد ترک نمی کند. اما پس از آن شما یک گروه جدید (بسیار خاص) از طرفداران/فالوورها را به دست می آورید که فقط به محتوای زنان باردار علاقه مند هستند. شما همچنین طرفدارانی دارید که تصور می کنند باردار هستید، زیرا فانتزی سابق شان اکنون برای آنها خراب شده است.

 

بیشتر بخوانید: حرکت 18+ دانیلا همسلی بوکسور مشهور پس از برنده شدن در مسابقه!

 

چالش های بارداری برای بازیگران پورن

باردار بودن به آنها نشان می دهد که شما دیگر “قابل دستیابی” نیستید. خانم میشا در مورد درخواست‌های عجیبی که در دوران بارداری دریافت کرده است، اعتراف می‌کند که بیشتر از چند مورد بوده است. مردم از من درخواست می کنند که با من رابطه جنسی داشته باشند. یکی از دنبال کننده های من، برای آن 20000 پوند به من پیشنهاد داده است.

درآمد بالای بازیگر پورن در دوران بارداری اش

آنها همچنین می پرسند که آیا شیر مادر و لباس های دارای لکه های شیردهی ام را می فروشم و آیا آب حمام من برای فروش است یا خیر. می دانستم بارداری یک طلسم محبوب است، اما نمی دانستم که در واقع چقدر محبوب و پردرآمد است. چیزی در مورد آن وجود دارد که طرفداران آن را دوست دارند و آنها هزینه زیادی را برای آن خرج می کنند.

 

بیشتر بخوانید: ایبانی بریجز قهرمان بوکس زنان وارد صنعت بزرگسالان شد!

 

تمسخر و آزارهای آنلاین برخی کاربران

میشا توضیح می دهد: من طرفداران فوق العاده ای دارم و اکثر آنها درخواست های زیادی ارسال کرده اند. علیرغم اینکه میشا همچنان بین طرفدارانش محبوب است، ولی اخیراً درباره تمسخرها و آزارهای آنلاین برخی افراد هم صحبت کرده است. این زن جوان ادامه داد: من به قضاوت شدن عادت دارم، اما باردار بودن همه چیز را به سطحی کاملاً متفاوت می برد.

چالش های بارداری برای بازیگران پورن

این اولین بار نیست که آزارهای آنلاین برای من اتفاق می افتد. اما در دوران بارداری آدم کمی حساس و زود رنج می شود. میزان قضاوت های مضحک و اظهار نظرهای عجیب و غریب و نفرت انگیزی که برای من ارسال می شوند، حیرت انگیز است. من. در واقع از پست کردن منظم عکس های خودم در رسانه های اجتماعی خودداری کردم.

 

باردار بودن و در حال حاضر مواجهه با هجوم احساسات و ترن هوایی هورمونی، مقابله با آزار و اذیت آنلاین را بسیار سخت تر می کند. میشا می‌گوید از زمانی که متوجه شده باردار است، اقدامات احتیاطی بیشتری را در حرفه بزرگسالان خود انجام داده است. وی افزود: عوامل زیادی وارد معادله شده است که جدید هستند یا نیاز به تاکید دارند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آماندا نونس قهرمان همجنسگرای UFC + عکس

 

چالش های سکس ورکرها در دوران بارداری

میشا توضیح می دهد: ایمنی و سلامت در دوران بارداری اهمیت بیشتری پیدا می کند. من مناسب ندیدم که با شرکای مرد در دوران بارداری ام عکسبرداری کنم. این خلاء اخلاقی جدیدی ایجاد می کند که حتی پیشروترین افراد نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند. او همچنین گفت که “ارتباطات خوبی” یکی از شرکای جنسی اش در این دوران داشته است.

 

میشا در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بچه دار شدن از صنعت بزرگسالان جدا خواهد شد یا نه، می گوید که قصد دارد بعد از تولد فرزندش، بیشتر روی کارگردانی و نویسندگی تمرکز کند. او گفت: من چند پروژه بلندپروازانه دارم که در حال حاضر قصد دارم با آنها در اوایل سال 2024 تولید کنم. من واقعاً مشتاق هستم که مادر شدن را بپذیرم، اما همچنین یک معتاد به کار هستم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات