فیت پوتک و تراویس اسکات دروغ است؟ + چه حواشی حول این خبر وجود دارد؟

آیا همکاری و فیت پوتک و تراویس اسکات حقیقت دارد. در این متن به صحت و درستی این موضوع خواهیم پرداخت. همچنین کل کل های میان پوریا پوتک و کوروش وانتونز در این راستا را بررسی خواهیم نمود.

فیت پوتک و تراویس اسکات دروغ است؟

فیت پوتک و تراویس اسکات دروغ است؟

شایعه فیت پوتک و تراویس اسکات یکی از برجسته ترین مسائلی است که در چند وقت اخیر در رپ فارس مطرح بوده است. پوریا پوتک به یکی از موفق ترین رپرهای ایرانی تبدیل شده است که طرفداران زیادی دارد. این شخص رتبه یک سابسکرایب یوتیوب را در بین ایرانی ها کسب نموده است. پوتک تا کنون آهنگ ها و آلبوم های موفق زیادی داشته است و تا کنون ۱۳ آلبوم را ضبط و منتشر کرده است. وی به دلیل فیت هایی که داشته است بسیار دیده شده و مخاطبان زیادی کسب کرده است.

اما ماجرای فیت این هنرمند با تراویس اسکات خواننده سیاه پوست رپ یکی از عجیب ترین خبرهایی بود که منتشر شد. تراویس اسکات را احتمالا همگی شما می شناسید، کسی که یکی از گران ترین و مشهورترین رپرهای آمریکایی می باشد. این شخص از سراسر جهان مخاطب و شنونده دارد و معمولا کنسرت های او جزو بزرگ ترین کنسرت های جهانی ثبت شده است. اما ادعایی که پوریا پوتک نسبت به فیت خود با این خواننده محبوب آمریکایی کرد بسیار سر و صدا کرد.

حدود یک سال پیش پوتک در ترک ناسا که با خوانندگان دیگری مثل کچی بیتز و بهذاد لیتو همکاری داشت، ادعایی کرد. او ادعا کرد که قرار است که با این رپر بزرگ جهانی یک همکاری داشته باشد. این ادعای او، مخاطبان را به شوک بزرگی دچار کرد و همگی را حیرت زده کرد. پوتک راجب جزئیات این همکاری حرفی نزده است و تنها به همین لفظ بسنده کرده است. پوتک تا کنون همکاری های جنجالی زیادی داشته است و قطعا اگر این فیت صورت بگیرد رکورد همه آهنک های او را می زند.

چه حواشی حول این خبر وجود دارد؟

بعد از اینکه پوتک ادعای فیت و همکاری با تراویس اسکات را کرد جنجال های بزرگی پیش آمد. در بسیاری از کانال های یوتیوبی و رپری به این موضوع اشاره کردند. برخی از کانال های یوتیوبی با هم هم نظر بودند که اگر همکاری این وسط صورت بگیرد قطعا یک همکاری پولی است. به طور کلی دو نوع فیت در رپ فارسی و البته جهانی وجود دارد. نوع اول یک همکاری دوستانه است که خوانندگان بدون هیچ چشم داشتی آهنگی با همکاری هم منتشر می کنند.

نوع دوم فیت پولی و یا همان حق فیت است که رپرهای بزرگی مثل تراویس اسکات حق فیت بسیار بالایی دارند. این رپر آمریکایی مبلغی حدود ۱ ملیون دلار برای حق فیت خود دریافت می کند. همین موضوع باعث به وجود آمدن حواشی زیادی شد چرا که مخاطبان بعید می دانستند که پوتک بتواند این مبلغ را پرداخت کند. با گذشت تمام این ماه ها هنوز هیچ اخباری جدیدی راجب تاریخ دقیق انتشار موزیک این دو نفر منتشر نشده است.

پاسخ کوروش وانتونز به خبر فیت پوتک و تراویس اسکات

کوروش وانتونز یکی دیگر از رپرهای مشهور ایرانی است که رئیس گروه وانتونز نیز به شمار می رود. این شخص طرفدارهای زیادی دارد و سالانه به همراه گروه خود کنسرت های زیادی برگزار می کند. پس از این ادعای پوتک کوروش وانتونز در ترکی که منتشر کرد تیکه ای به این ورس پوتک انداخت. البته این راهم بگوییم که این دیس ترک، خوانندگان دیگری را مثل شایع، ویلسون و… را در بر می گیرد.

کوروش در این ترک خود گفته بود که از همکاری های فیک حرفی نزنید. او در ادامه گفت وقتی که آهنگ من منتشر می شود همه فقط به ترک من گوش می دهند. مضمون اصلی حرف او این بود که به جای ادعاهای دروغین همانند من ترک های با ارزشی را منتشر کنید.

تاریخ انتشار فیت این دو رپر چه زمانی است؟

از آن جایی که این ترک هنوز ضبط نشده است راجب انتشار آهنگ فیت پوتک و تراویس اسکات اطلاعات درستی در دست نیست. پس از انتشار این خبر هنوز پوریا پوتک اخبار اضافی منتشر نکرده است. او توضیحاتی راجب این فیت نداده تا مخاطبان مطمعن شوند که چه تاریخی این همکاری صورت می گیرد.

نا گفته نماند که پوتک ادعا کرده است که یکی از افراد نزدیک به تراویس اسکات را می شناسد. از آنجایی هم که تراویس یک رپر بسیار بزرگی است اگر همکاری صورت بگیرد بسیار زمان بر است. یعنی ممکن است حدود یک یا دو سال زمان ببرد تا بالاخره این ترک منتشر شود.

نظر تراویس اسکات در مورد این همکاری چیست؟

گفته شده است که خود تراویس اسکات هم نسبت به همه این حواشی و این ماجرای فیت هیچ واکنشی نشان نداده است. پس از اینکه ماجرای کلیپ فیت پوتک و تراویس اسکات در فضای مجازی منتشر شد افراد نظراتی مختلفی داشتند.

برخی معتقدند که این شخص جایگاه اجتماعی بسیار بالایی دارد و امکان ندارد چنین همکاری صورت بگیرد. برخی نیز معتقدند از آن جایی که تراویس اسکات بسیار قدرتمند است و سرش شلوع است این همکاری شکل نمی گیرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل