قرص ضد بارداری در مدرسه دخترانه   + سکس دانش اموزان در دانشگاه دخترانه

قرص هاي‌ ضد بارداری و جلوگیری در مدارس دخترانه باعث شده تا خبرها و واکنش هایي داشته باشد در ادامه با داروی جلوگیری از بارداری در مدارس دخترانه + جزئیات کامل هاتم بت را دنبال کنید .

 

قرص ضد بارداری در مدرسه دخترانه  

والدین نخستین و تاثیرگذارترین مربیان جنسی برای نوجوانان هستند. یادگیری راه هایي برای هدایت انها بـه سمت انتخاب هاي‌ ایمن و سالم در روابط بسیار مهم اسـت. این شامل دانستن چگونگی جلوگیری از بارداری و عفونت هاي‌ مقاربتی «STIs» اسـت. انها بـه اطلاعات دقیق و کامل در مورد پیشگیری از بارداری از یک منبع قابل اعتماد نیاز دارند 

داروی جلوگیری از بارداری در مدرسه دخترانه کشف شد! + جزئیات کامل

براساس قانون آموزش و پرورش دولت انگلیس، آموزش درس سکس برای دوره ابتدایی و توزیع قرص هاي‌ ضد بارداری در مدارس راهنمایی الزامی اسـت و در صورت عدم قبول با مدیران متخلف برخورد میشود. بـه گزارش فراناز بـه نقل از دیلی میل باگسترده شدن فساد درجوامع غربی و پایین آمدن سن جرم در کشور های اروپایی، کشور انگلیس بـه صورت جدی تصمیم گرفته تا آموزش سکس را از کمترین سن یاد گیری در کودکان آغاز کند.

 

بر همین اساس روزنامه انگلیسی دیلی میل 26سپتامبر«4مهر» درخبری نوشت: «مدارس ابتدایی درصورتی کـه درس هاي‌ سکسی را متوقف کنند مجازات می شوند. مدارس راهنمایی نیز موظف هستند قرص هاي‌ ضد بارداری و لوازم جلوگیری توزیع کنند. اکنون مدارس ابتدایی در انگلیس باید سکس را بـه دانش آموزان خود آموزش بدهند. ادعا شده اسـت کـه این بـه خاطر سلامت روش زندگی آن ها می باشد.»

 


بیشتر بخوانید: راز لاغری 18 کیلویی عجیب کلویی کارداشیان «+عکس»


 

دیلی میل تصریح کرد: «مدارس راهنمایی هم تشویق شده اند کـه قرص هاي‌ ضد بارداری و کاندوم را توزیع کنند و این پیام سلامت اسـت. در تحقیقاتی کـه اخیرا انجام شده نتایج بـه دست آمده نشانگر ان اسـت کـه از هر 5 مدرسه یکی تصمیم گرفته اسـت کـه تدریس سکس را انجام ندهد.»

 

سکس دانش اموزان در دانشگاه دخترانه

آکادمی اطفال آمریکا «AAP» بـه والدین توصیه می کند با نوجوانان خود در مورد پرهیز «عدم آمیزش جنسی» و همچنین پیشگیری قابل اعتماد از بارداری و استفاده از کاندوم صحبت کنند.

 

AAP همچنین توصیه می کند کـه پزشکان اطفال با نوجوانان وقت خودرا با شروع معاینات 11 تا 13 ساله صرف کنند. متخصص اطفال در مورد رفتارهای جنسی می پرسد، ودر صورت نیاز، با فرد جوان در مورد بازرسی بارداری و راه هاي‌ پیشگیری از عفونت هاي‌ مقاربتی صحبت می کند.

 

زمان تنهایی با دکتر اطفال برای صحبت در مورد موضوعات حساس باید سالانه در سراسر نوجوانی ادامه یابد. بسیاری از متخصصان اطفال می‌توانند پیشگیری از بارداری را در مطب تهیه یا تجویز کنند. دیگران بـه سایر ارائه دهندگان و منابع در جامعه ارجاع می‌دهند.

 

داروهای ضد بارداری برای درمان پزشکی

اگر فرزند شـما بیماری زنان و زایمان دارد، دکتر اطفال او همچنین ممکن اسـت داروهای ضد بارداری هورمونی را برای درمان دکتری توصیه کند. بیماری‌هاي‌ رایجی کـه با داروهای ضد بارداری هورمونی درمان می شوند عبارتند از خون ریزی شدید قاعدگی، قاعدگی‌هاي‌ دردناک، کم‌خونی فقر آهن، خون ریزی قاعدگی نامنظم و سندرم تخمدان پلی‌کیستیک. آکنه را می‌توان با قرص هاي‌ ضد بارداری هورمونی نیز درمان کرد.

 

 

داروهای ضد بارداری برگشت پذیر طولانی اثر «LARCs» شامل ایمپلنت هاي‌ ضد بارداری و دستگاه هاي‌ داخل رحمی «IUD» هستند. LARC ها موثرترین داروهای ضد بارداری برای جلوگیری از بارداری هستند.

 

عوارض قرص ضد بارداری برای دختران کم سن و سال

کمتر از 1٪ از کاربران درسال اول استفاده از آن ها باردار می شوند. دکتر اطفال شـما همچنین ممکن اسـت IUD یا ایمپلنت هورمونی را برای دوره هاي‌ سنگین یا دردناک توصیه کند. از IUD هورمونی نیز میتوان برای توقف پریود استفاده کرد.

 

نوجوانانی کـه از LARC استفاده می‌کنند، باید از کاندوم یا سایر انواع محافظت کننده در حین فعالیت جنسی برای جلوگیری از عفونت هاي‌ مقاربتی استفاده کنند.

 

یک ایمپلنت پلاستیکی نازک و انعطاف‌پذیر کـه حاوی هورمون پروژسترون بـه نام اتونوژسترل اسـت کـه از ترشح تخمک توسط تخمدان جلوگیری میکند. ایمپلنت تقریبا بـه اندازه یک چوب کبریت اسـت. زیر پوست «زیر پوستی» بازو قرار میگیرد.

 


بیشتر بخوانید: مردی فلج به صورت معجزه آسایی پرستار خود را باردار کرد! «+عکس داغ»


 

داروی جلوگیری از بارداری در مدرسه دخترانه کشف شد! + جزئیات کامل

بـه نظر می‌رسد، آموزش هاي‌ انحرافی در مدارس انگلیس برای جمع و جور کردن مشکلات ناشی از سکس در سنین پایین نیست کـه مشکل بزرگی برای جامعه شناسان انگلیسی ایجاد کرده اسـت . 

 


بیشتر بخوانید: ازدواج یک مرد استرالیایی با دختران دوقلو + عکس و ماجرای جالب آنها


 

زیرا این امر حداقل با مخالفت 20درصدی مدارس روبه‌رو شده اسـت. تلاش دولت انگلیس درواقع برای همگانی کردن فحشا و ترویج بی بندباری برای سرگرم کردن جوانان بـه خودشان اسـت تا بـه موضوعات اصلی کشورشان توجهی نداشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل