لب گرفتن دیوید بکهام از دخترش  + چرا دیوید بکهام لب دخترش را می بوسد؟

لب گرفتن دیوید بکهام از دخترش 

لب گرفتن دیوید بکهام از دخترش باعث واکنش گسترده کاربران در فضای مجازی شده است. بوسیدن لب‌های بچه‌ها اغلب بحث‌ها و بحث‌ها را برمی‌انگیزد. بسیاری از والدین، از جمله چهره‌های مشهوری مانند دیوید بکهام، علی‌رغم انتقاداتی که از آن‌ها می‌شود، همچنان تصاویری از خودشان به اشتراک می‌گذارند که در حال لب‌بوسیدن فرزندانشان هستند.

 

برخی استدلال می کنند که این عمل راهی بی ضرر برای ابراز عشق و محبت به فرزندانشان است که بر پیوند قوی والدین و فرزند تاکید می کند. علیرغم انتقادها، دیوید بکهام معتقد است که بوسیدن لب های فرزندانتان راهی بی گناه برای نشان دادن میزان دوست داشتن آنهاست. البته برخلاف اعتقاد این بازیکن، اکثر کاربران به تندی به رفتارهای او تاخته اند.

 

همچنین چند وقت پیش بود که پستی از حرکات عجیب پسر و عروس دیوید بکهام منتشر کردیم. آنها عکس هایی با مضمون جنسی و بسیار عجیب برای دیوید بکهام پست کرده بودند. واکنش کاربران به عکس های پسر و عروس دیوید بکهام هم بسیار تند بود. به هر حال گویی این خانواده می خواهند از راهی که شده، توجه افراد را به خودشان جلب کنند.

 

چرا دیوید بکهام لب دخترش را می بوسد؟

دیوید می گوید: این روش او برای ابراز عشق است. بازیکن سابق منچستریونایتد با انتشار عکسی از خود در حال بوسیدن لب های دخترش با واکنش شدید هواداران خاص مواجه شد. با این وجود، او بر این باور است که این راهی خالص و محبت آمیز برای نشان دادن عشق به فرزند است.

چرا دیوید بکهام لب دخترش را می بوسد

آقای بکهام توضیح داده: من بچه ها را خیلی دوست دارم. من و ویکتوریا اینگونه بزرگ شدیم و با فرزندانمان هم اینگونه هستیم. او افزود: ما می‌خواهیم به بچه‌هایمان عشق نشان دهیم، و می‌دانی، ما با آنها بسیار با محبت‌کننده رفتار می کنیم.

 

بیشتر بخوانید: عکس های عروس دیوید بکهام و پسرش بروکلین خشم کاربران را برانگیخت!

 

بوسه دیوید بکهام برای هوادانش

دیوید بکهام ادعا دارد که او با طرفدارانش نیز با محبت رفتار می کند. در سال 2001، در پایگاه آدیداس استاکپورت، هواداران جوان فوتبال مشتاقانه منتظر ورود بکهام برای راه اندازی یک ابتکار ویژه فوتبال در مدارس بودند. در میان آنها جورجینیا تاک هشت ساله بود که سبک و مهارت های بکهام را تحسین می کرد.

وقتی بکهام رسید، صورت بچه ها از شادی درخشید و چشمان جورجینیا از انتظار برق زد. لبخند دوستانه و بوسه سفیر فوتبال خاطره ای ماندگار ساخت و نشان داد که قهرمانان چگونه می توانند هواداران جوان را خوشحال کنند. این عمل نشان داد که ورزش می تواند نسل های مختلف را متحد کند و الهام بخش هواداران جوانی مانند جورجینیا باشد.

 

بیشتر بخوانید: گریه مادر اژدها قبل از سکانس رابطه جنسی با جیسون موموآ

 

آیا دیوید بکهام لب تمام فرزندانش را می بوسد؟

دیوید بکهام لب های همه بچه هایش را می بوسد به جز یکی. بکهام مرتباً سلفی هایی را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که با دخترش هارپر بوسه های گرم روی لب های شان را نشان می دهد. او گفته است که این ژست محبت آمیز را با تقریباً همه فرزندانش به اشتراک می گذارد. آقای بکهام توضیح می دهد: من به خاطر بوسیدن لب های دخترم مورد انتقاد قرار گرفتم.

لب همه بچه هایم را می بوسم. بروکلین، شاید نه. بروکلین 18 ساله است، ممکن است این موضوع کمی عجیب باشد. او همیشه بچه هایش را در اولویت قرار می دهد. باید بگوییم که دیوید بکهام در سن 23 سالگی پدر شد. علیرغم شغل موفق و برنامه سخت، او به طور مداوم خانواده خود را در اولویت قرار می دهد و مطمئن می شود که برای آنها وقت می گذارد.

 

بکهام دراین مورد هم توضیح می دهد: من فکر می کنم با بچه ها زودتر به بلوغ می رسی. شما در زندگی چیزهای مهم تری نسبت به نگرانی های روزمره خود دارید و زندگی همه چیز به بچه ها تبدیل می شود. من فکر می‌کنم این چیزی است که شما به‌عنوان یک پدر یاد می‌گیرید. شما اهمیت کمتری پیدا می‌کنید و همه چیز به فرزندانتان مربوط می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: بدن نمایی زن جذاب 55 ساله و سرازیر شدن هواداران به سمت او

 

بچه بزرگ کردن کار آسانی نیست

البته دیوید بکهام اعتراف می کند که فرزندپروری آسان نیست. بکهام وقتی دخترش هارپر از او خواست که او را به مدرسه نبرد بسیار ناراحت شد. این فوتبالیست مشهور سابق احساس ناراحتی کرد. زیرا دخترش وقتی او را در مدرسه رها کرد خجالت کشید. او گفت: بابا، می‌توانی مرا کمی دورتر از مدرسه پیاده کنی. ویکتوریا بکهام گفت: او کوچک‌ترین دختر ما است و این اتفاق در حال رخ دادن است.

لب گرفتن دیوید بکهام

درست مانند دیوید بکهام، بسیاری از سلبریتی ها اغلب تصاویری از خود در حال بوسیدن لب های فرزندان خود به اشتراک می گذارند. اما روانشناسان در مورد اینکار آنها هشدار می دهند. آنها هشدار می دهند که بوسیدن لب های کودک ممکن است حس مرزهای شخصی آنها را اشتباه بگیرد. حتی آنها را تشویق به انجام رفتارهای مشابه با بزرگسالان دیگر کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل