لخت شدن تایگا خواننده رپر معروف  + پیج اینستاگرام تایگا رپر

تایگا Tyga نام خواننده و رپر مشهور دنیا می‌باشد کـه بسیار تاتو و خالکوبی دارد او در ساحل کاملا لخت شد تا اندام وی را مردم ببینند در ادامه با نمایان شدن تتو باسن خواننده مشهور جلوی چشم مردم «+عکس هات» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

لخت شدن تایگا خواننده رپر معروف 

بـه نظر می رسید کـه تایگا در تعطیلات در بین جنگ حضانت با بلک چینا، مزاحمتی نداشته باشد.در چرخ فلکی کـه یکشنبه در اینستاگرام بـه اشتراک گذاشته شد، خواننده رپ «راک سیتی» در حالی کـه عریان در ساحل راه می‌رفت، باسن لخت و خالکوبی شده‌اش را بـه تصویر کشید.

نمایان شدن تتو باسن خواننده معروف جلوی چشم مردم «+عکس هات»

 

بـه گزاش هاتم بت ٬ این نوازنده کـه مایکل ری استیونسون نامیده میشود، یک کلاه کامیون عقب بـه سر داشت و با شورت آبی نایک خود، قسمت‌هاي‌ جلوی بدن خودرا بـه‌طور استراتژیک پوشانده بود.

 


بیشتر بخوانید: تصاویر 18+ از جیمی جامپ لخت در بازی منچستر یونایتد و گرانادا


 

او در توضیح این عکس نوشته اسـت: «حضور من یک هدیه اسـت… الاغم را ببوس.این پست همچنین شامل عکس هاي‌ دیگری از Tyga، 33 ساله اسـت کـه در حالی کـه خورشید را خیس می‌کند، لباس پوشیده اسـت.

 

سازنده موزیک «Taste» بعدا ویدیوهایی از خود و دوستانش را در حال سوار شدن بـه ATV در امتداد خط ساحلی از طریق استوری اینستاگرام خود در دوشنبه بـه اشتراک گذاشت.

 

 

پیج اینستاگرام تایگا رپر

این فرار بی دغدغه در مناطق گرمسیری زمانی اتفاق میوفتد کـه او و دوست دختر سابقش برای حضانت پسر 11 ساله خود، پادشاه قاهره، مبارزه می‌کنند.

لخت شدن تایگا خواننده رپر معروف 

Chyna – کـه اکنون با نام اصلی خود آنجلا وایت «Angela White» شناخته می شود – در ماه ژوئیه از دادگاه تقاضای کرد کـه حضانت قانونی و فیزیکی پسرشان را بـه طور مشترک انجام دهند ودر عین حال از Tyga نیز تقاضای حمایت از کودک را داشتند.آلوم 35 ساله “راب و چینا” در حال حاضر سرپرستی جزئی کینگ را بر عهده دارد.

 

یک ماه بعد، Tyga مدل سابق OnlyFans را دربخش نظرات پستی کـه توسط Shade Room بـه اشتراک گذاشته شده بود، مورد انتقاد قرار داد.این خواننده رپ نوشت: “10 سال بعد… نه… شنبه بـه برنامه خود بچسبید.”

 

نمایان شدن تتو باسن خواننده معروف جلوی چشم مردم «+عکس هات»

در اوایل این ماه، چینا دریک اظهارنامه درآمد و هزینه مدعی شد کـه برای «تامین مخارج زندگی» بـه دستفروشی وسایل خود متوسل شده اسـت.در پاسخ بـه پرونده سابق خود، تایگا اسنادی را در اوایل این ماه ارائه کرد کـه در ان تقاضای انحصار قانونی و فیزیکی حضانت کینگ را داشت.

پیج اینستاگرام تایگا رپر

در سوابق دادگاه بـه دست آمده توسط صفحه شش، او اشاره کرد کـه چینا باید حق ملاقات داشته باشد.هنرمند “Nasty” همچنین تقاضای کرد کـه هردو طرف قبل از بردن پسرشان بـه خارج از کالیفرنیا باید از یک دیگر اجازه بگیرند.Chyna همچنین دختر 6 ساله دریم رابا نامزد سابق راب کارداشیان کـه حضانت رابا او تقسیم می‌کند، شریک اسـت.

 

عکس های سکسی تایگا و همسرش

مادر دو فرزند در اسناد دادگاه ادعا کرد کـه وسایل شخصی خودرا برای کسب درآمد فروخته اسـت.او قبلاً ادعا کرده بود کـه از سوی تایگا یا کارداشیان “هیچ حمایتی” دریافت نمیکند، کـه هردو در نظرات جداگانه بـه خنده پرداختند.

عکس های سکسی تایگا و همسرش

 


بیشتر بخوانید: عکس بیانکا سانسوری با پایین تنه لخت در کنار کانیه وست «+عکس»


 

من سالی 40 هزار برای مدرسه پسرم می پردازم و او با من زندگی میکند. چراباید نفقه کودک را پرداخت کنم؟» این نوازنده دربخش نظرات یک پست اینستاگرام مارس 2022 Shade Room نوشت.

 

عکس های سکسی تایگا و همسرش

عکس لخت تایگا

کارداشیان، 36 ساله، اینکار را دنبال کرد و اظهار داشت: «من سالی 37 هزار برای مدرسه دخترم میپردازم. رسیدگی بـه تک تک هزینه هاي‌ دکتری من هزینه تمام فعالیت هاي‌ فوق برنامه وی را می پردازم. من از سه شنبه تا شنبه دخترم را دارم. چراباید نفقه کودک را پرداخت کنم؟

 


بیشتر بخوانید: دستگیری یک زن روسپی بدلیل لخت شدن در خیابان «+عکس بی سانسور»


 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات