لخت شدن دختر جوان در استانبول  + حمله به رژه لخت دختر جوان در استانبول

لخت شدن دختر جوان در استانبول 

در این پست، به بررسی ماجرای لخت شدن دختر جوان در استانبول و حمله مردم به او خواهیم پرداخت. ترکیه کشوری به ظاهر آزاد و اروپایی اما پر از افراط است. این کشور از یک سو به عنوان یک کشور مسلمان و سنتی شناخته شده و از سوی دیگر یک کشور اروپایی و توریستی. هر روز ماجراهای جالبی در این کشور و خصوصا استانبول اتفاق می افتد و امروز به سراغ یکی از آنها رفته ایم.

 

ما در این پست، به بررسی لحظه برخورد مدل «دختر برهنه» در خیابان بر سر کمپین «آزادی برای سینه ها» خواهیم پرداخت. وقتی این دختر می خواست لخت و بدون سوتین در خیابان راه برود و اعتراض کند، مورد حمله مردمی که در خیابان بودند قرار گرفت. یک مرد عصبانی با ملیسا آیدینالپ مخالفت کرد، او با پرخاشگری به سمت این دختر رفته و سعی کرد به او حمله کند.

 

بیشتر بخوانید: بدن نمایی نیلی افشار در اینستاگرام و عکس های لخت او!

 

حمله به رژه لخت دختر جوان در استانبول

مرد خشمگین به این دختر جوان اجازه داد قبل از برداشتن تابلوی خود و انداختن آن به زمین، سوتین خودش را در مقابل جمعیت در حال رشد در خیابان بپوشد. این لحظه ای است که یک مدل معروف به “دختر برهنه” مورد حمله مردم قرار گرفت. او نام خود را در کمپین حقوق زنان برای پوشیدن آنچه می خواهند بر سر زبان ها انداخته است. این مدل با خشم مردم در استانبول ترکیه، مواجه شد.

لخت شدن دختر جوان در استانبول 

ملیسا آیدینالپ، تهیه‌کننده محتوای رسانه‌های اجتماعی، در حال فیلم‌برداری از خود در حال رژه اعتراضی بود. او در حال عبور از امتداد خیابانی در مرکز شهر و حمل تابلویی با مضمون “آزادی برای سینه‌ها” بود. باید بگوییم که او یک سوتین میرکو مشکی به تن داشت. آیدینالپ به طور مرتب سوت می زد و با تابلوی اعتراضی خودش در خیابان راه می رفت.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن بیلی آیلیش برای نشان دادن تاتو جدیدش!

 

فیلمبرداری مردم از دختر لخت در خیابان

یکی از رهگذران که به طور خاص خشمگین شده بود با او روبرو شد و پوستر دست ساز او را پاره کرد. این مرد همچنین با آیدینالپ درگیر شد. ویدئویی نشان می‌دهد که چگونه مرد هنگام پیاده‌روی، پوستر را از دستان او می‌گیرد و دختر جوان را به سمت پیاده‌رو می‌فرستد. صحنه زشت جمعیتی از مردم را به سمت خود می کشاند که شروع به فیلمبرداری از این دو نفر می کنند.

این مرد و زن جوان معترض، بحث کوتاه اما جنجالی خود را دارند. خانم آیدینالپ قبل از اینکه تابلویی که دارد توسط مرد عصبانی از دستش پاره شود، نگاه های متعجب تماشاگران را به خود جلب کرد. از جمله زن مسنی که دیده شد نگران به نظر می رسید و سرش را به سمت مدل خم می کرد. البته این اولین باری نیست که این دختر اقدام به ایجاد اینچنین حواشی می کند.

 

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه درمان سرطان با فروش عکس های لخت در اینترنت

 

عاقبت رژه لخت اعتراضی در استانبول ترکیه

باید بگوییم که آیدینالپ قبلا هم، زمانی که به دلیل “رفتار ناشایست” و “نمایش گرایی” در خیابان بغدات استانبول پس از رژه در روز بیکینی سیاه در اعتراض قبلی متهم شد، خبرساز شده بود. طبق قانون کیفری ترکیه، این مجازات تا یک سال حبس دارد. اما آیدینالپ به شرطی از مجازات فرار کرد که هفته‌ای دو بار در یک کتابخانه عمومی برای مطالعه کتاب‌های اخلاقی و ارزش‌های اجتماعی حضور یابد.

در زمان نگارش این مقاله، مشخص نیست که آیا او به دلیل آخرین نمایش خود از مبارزات آزادی بازداشت شده است یا خیر. به هر حال باید صبر کرد و دید که چه مجازاتی برای او در نظر گرفته خواهد شد. همچنین باید دید که او با این حرکت چقدر فالوور جذب می کند. این مدل ها از شبکه های اجتماعی درآمد داشته و برای جذب فالوور دست به هر کاری می زنند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل