لو رفتن عکس های لخت جذاب ترین پلیس زن دنیا  + عکس های لخت پلیس زن انگلیسی

لو رفتن عکس های لخت جذاب ترین پلیس زن دنیا 

لو رفتن عکس های لخت جذاب ترین پلیس زن دنیا با واکنش کاربران در فضای مجازی رو به رو شد. اما این پلیس گفته که خودش این عکس ها را منتشر کرده و از نیروی پلیس بیرون آمده است. بعد از حدود 15 سال کار در نیروی پلیس، این زن می گوید که هیچ پس اندازی نداشته است. بنابراین تصمیم گرفته عکس های داغ از بدن جذاب و اندام زیادی خودش را در فضای مجازی به فروش برساند.

 

خانم لیان کار می گیود: من شغل بازرس پلیس را برای فروش عکس های داغ خودم، رها کردم – برایم مهم نیست که ترول ها در فضای مجازی چه می گویند. لیان کار 37 ساله، 14 سال را در نیروی پلیس گذراند، اما تصمیم گرفت این کار را کنار بگذارد و به جای آن عکس ها و فیلم‌های سکسی بفروشد. او در این هفته به ترول هایی حمله کرد که حرکت او را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت احلام خواننده مشهور ایرانی + بیوگرافی

 

عکس های لخت پلیس زن انگلیسی

یک بازرس سابق پلیس، اکنون پس از استعفا از این شغل برای تبدیل شدن به یک خالق محتوای جنسی، حرفه بسیار متفاوتی دارد. او اکنون یک ستاره آنلاین بزرگ است – دارای 132000 دنبال کننده در اینستاگرام و همچنین پخش کننده محبوب تناسب اندام/انواع در پلتفرم Kickstreaming. با این حال، شهرت آنلاین او با سقوط همراه است، زیرا زیبایی این بلوند اغلب هدف ترول ها قرار می گیرد.

لو رفتن عکس های لخت جذاب ترین پلیس زن دنیا 

لیان نظرات بد را در پیج خودش را قبول نمی کند – و اغلب به ترول ها (کامنتی ها) پاسخ می دهد. و این دقیقاً همان کاری است که او این هفته پس از به اشتراک گذاشتن تصویری از خودش در لباس پلیسش انجام داد. خانم لیان این عکس را از روز پلیسی خود در کنار یک عکس بیکینی اخیر از خود به اشتراک گذاشت که در آن اندام و مجموعه‌ای از خالکوبی‌هایش را به رخ می‌کشید.

 

او در توضیح این پست نوشت: وقتی کسی می‌گوید نمی‌توانید این کار را انجام دهید. این کار را دو بار انجام دهید و عکس بگیرید. علیرغم اینکه بسیاری از طرفداران از لین حمایت می کنند، اما برخی تصمیم گرفتند که نظرات تند را در مورد تغییر شغل این پلیس سابق در مورد پستی که گذاشته بود، بنویسند.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن بیلی آیلیش برای نشان دادن تاتو جدیدش!

 

جواب لیانا به ترول های آنلاین

یکی از افرادی که به وضوح هنوز فکر می‌کرد او در این نیرو حضور دارد، نوشت: حالا آرایش کن و کارت را انجام بده. لیان به سادگی پاسخ داد: می تونی خفه شی. در همین حال، یکی دیگر نوشت: او یک افسر در حال خدمت نیست. هیچ نیرویی در بریتانیا این اجازه را نمی‌دهد، بنابراین هیچ علامت‌گذاری نیرویی وجود ندارد و لیان پاسخ داد: باشه.

عکس لخت جذاب ترین پلیس زن دنیا 

البته برخی دیگر از فالوورهای لیان حمایت کامل از او را داشتند. زیرا یکی او را “زیبا” خواند، در حالی که دیگری به او گفت “جذاب”. لیانا پس از ترک پلیس لینکلن‌شایر، با مجموعه‌ای از تصاویر سفر پر زرق و برق، ژست‌های بیکینی و ویدیوهای تناسب اندام، دنبال‌کنندگان آنلاین گسترده‌ای ایجاد کرده است. وی حالا یک چهره مشهور در کشور انگلستان می باشد.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن دختر جوان در استانبول و حمله مردم به او + عکس

 

درآمد زیباترین پلیس زن دنیا از فروش عکس های لخت

او همچنین از محبوبیت خود با حساب OnlyFans سود می برد. جایی که برای دیدن محتوای جذاب از بدن او باید 9.74 دلار (8 پوند) پول بدهید. لیانا صفحه اونلی فنز خود را سال گذشته راه اندازی کرد و او در آن زمان این خبر را به طرفداران اعلام کرد. او نوشت: از آنجایی که هالووین است، می‌خواستم اولین پستم لذت بخش باشد.

عکس های زیباترین ترین پلیس زن دنیا 

بسیار هیجان‌زده هستم که این صفحه را راه‌اندازی می‌کنم و برای حمایت شما… تخفیف‌های بیشتری در راه است. و در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر می توانید به لینک های پیشنهادی که در همین صفحه قرار داده ایم، مراجعه کنید. همچنین، با کلیک بر روی لینک های پایین صفحه وارد بهترین سایت های سرگرمی در ایران خواهید شد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات