لو رفتن عکس های لخت معلم زن جوان و اخراج او از مدرسه + امرار معاش معلم زن جوان با فروش عکس های برهنه

لو رفتن عکس های لخت معلم زن جوان و اخراج او از مدرسه

 

داستان لو رفتن عکس های لخت معلم زن جوان و اخراج او از مدرسه در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. این معلم 29 ساله به دلیل فروش عکس های برهنه خودش در اینترنت از تدریس محروم و از مدرسه اخراج شد. او می گوید: بعد از افشای عکس ها و ویدیوهای برهنه ام تدریس را کنار گذاشتم. اخراج من از مدرسه با این رسوایی واقعا دلخراش بود.

 

آلی داوسون پس از ناامید شدن از تلاش برای گذراندن زندگی با دستمزد معلمی اش، شروع به تولید محتوای بزرگسالان کرد. با این حال، او مجبور شد این حرفه را پس از “گرفتار شدن” ترک کند. این مدل که قبلاً به عنوان یک معلم زندگی دوگانه ای داشت، مصیبت “وحشتناک” را که پس از افشای محتوای برهنه اش با آن روبرو شد را به اشتراک گذاشته است.

 

بیشتر بخوانید: اخراج دختر جوان از خانه به خاطر فروش عکس های سکسی

 

امرار معاش معلم زن جوان با فروش عکس های برهنه

سه سال پیش، آلی داوسون در تلاش بود تا با دستمزد معلمش امرار معاش کند. پس از مشاهده موفقیت دوستانش در سایت های بزرگسالان، این زن 29 ساله که به دنبال راهی برای کسب درآمد سریع بود، شروع به انتشار عکس های بیکینی خود در اینترنت کرد. در عرض دو ماه، او بیش از 20000 دلار از محتوای خود به دست آورد – تقریباً دو برابر درآمد ماهانه او از شغل معلمی.

 

لو رفتن عکس های لخت معلم زن جوان و اخراج او از مدرسه 

با این حال، او نامه‌ای از کمیسیون آموزش دریافت کرد. در آن نامه آمده بود که: معلم باید برای محتوای برهنه در فضای مجازی «توبیخ» دریافت کند، و برای این توبیخ رأی داده شده است. این سند همچنین می‌گوید «ایمیل ناشناسی» به مدیر مدرسه ارسال شده است که در آن آلی عکس‌های خود را با لباس زیر زنانه منتشر کرده است.

 

بیشتر بخوانید: معلم سابق با فروش عکس های لخت خودش کسب درآمد می کند!

 

توبیخ به خاطر فروش عکس های بیکینی در اینترنت

خانم آلی داوسون به گفت: بعد از آن رسوایی و آدم فروشی، احساس انزجار و تجاوز داشتم. نمی‌توانستم باور کنم کسی عکس‌های من را پیدا کرده و من را ریپورت کرده است. خیلی ترسناک بود، نمی‌دانستم چه خبر است. من در حین حرف زدن می لرزیدم. زیرا واقعاً نمی خواستم به جلسه دادگاه بروم. اما آنها گفتند که فقط در حال بازجویی هستم.

او افزود: فکر می‌کردم دستگیر می‌شوم یا به زندان می‌روم. یک گزارش 10 صفحه‌ای با اسکرین شات‌هایی از شرح پست‌هایم، و همچنین جزئیات ویدیوهای برهنه‌ام، از جمله در مورد سینه‌ها، نوک سینه‌ها و واژن دریافت کردم. به آلی این امکان داده شد که توبیخ را بپذیرد یا در جلسه استماع به آن اعتراض کند.

 

او همچنین ادعا می کند که تماس تلفنی از یک وکیل دریافت کرده است. وکیل به او گفته که آیا نیاز به وکالت در دادگاه دارد یا خیر. معلم سابق، که عاشق دوران مدرسه بود، می‌خواست تفاوتی در زندگی کودکان ایجاد کند. اما می‌گوید ساعت‌های طولانی و حجم کاری سخت بر سلامت روان او تأثیر گذاشته است.

 

بیشتر بخوانید: ترک شغل برای بازی در فیلم های جنسی و درآمد بیشتر! + عکس

 

ترک مدرسه بعد از لو رفتن عکس های برهنه

آلی داوسون در یک مقطع زمانی به مرخصی پزشکی فرستاده شد. اما در نهایت تصمیم گرفت که جلسه را رها کند و این حرفه را ترک کند. این زن جوان برای تمرکز بر حرفه جدید، و پرسود خود برای همیشه معلمی را کنار گذاشت. آلی، که اهل اهل فلوریدا، ایالات متحده است، می‌گوید: نمی‌دانستم چه کار دیگری انجام دهم. بنابراین حسابم را راه‌اندازی کردم.

در ابتدا، من فقط می خواستم بتوانم قبض هایم را پرداخت کنم، اما وقتی شروع به کسب درآمد بیشتر کردم، به کارم ادامه دادم. من [در ابتدا] بیشتر از آنچه که به عنوان معلم بودم درآمد نداشتم. اما با شغل قدیمی‌ام به نقطه شکستگی سوق داده بودم. بنابراین استعفا دادم و به آینده‌ای بهتر امیدوار شدم. از قلب و روحم برای تدریس صرف کردم.

 

خانم داوسون ادامه می دهد: من تدریس در مدرسه را خیلی دوست داشتم. سال ها تمام زندگی ام را وقف آن کردم، تا اینکه آنقدر استرس داشتم که نمی توانستم ادامه دهم. بارها و بارها از خودم می‌پرسیدم که آیا باید وکیل بگیرم یا به جلسه دادگاه بروم و تا زمانی که پاسخ مستقیم به من داده نشد – من این کار را نکردم.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن جلوی دوربین برای تامین خرج تحصیل و دانشگاه!

 

درآمد 50 هزار دلاری در ماه با فروش محتوای جنسی

احساس کردم به من خیانت شده، چون من واقعا معلم خوبی بودم، بچه‌ها و والدین شان من را دوست داشتند. آلی ادعا می کند آخرین باری که از یک وکیل پیشنهادی دریافت کرده در سال 2022 بوده است. از آن زمان، او سعی کرده است تمام این مصیبت را پشت سر بگذارد – به خصوص که او حالا قصد ندارد دوباره به حرفه تدریس بازگردد.

 

علیرغم تمام اتفاقاتی که افتاده، او از تصمیم خود برای راه اندازی OnlyFans پشیمان نیست و اکنون 50000 دلار در ماه درآمد دارد. وی افزود: من در یک بحران بودم و برای زنده ماندن آنچه را که لازم بود انجام دادم. هیچ کار متفاوتی انجام نمی دادم. زیرا این بهترین تصمیم در آن زمان و در نهایت برای رفاه من بود.

 

الان خیلی خوشحال‌تر هستم و احساس نمی‌کنم مجبورم صبح‌ها به زور خودم را از رختخواب بیرون بیاورم. از کاری که انجام می‌دهم لذت می‌برم و تلاش سختم بالاخره نتیجه می‌دهد. وقتی می‌بینم چقدر درآمد دارم، احساس سپاسگزاری به من دست می‌دهد. البته اخراج من هنوز هم دردآور است، زیرا معلمی بخش بزرگی از زندگی من برای مدت طولانی بوده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل