لو رفتن عکس های لخت پرستار آمریکایی  + لو رفتن عکس های پرستار آمریکایی و حسادت دیگر پرستاران به او

لو رفتن عکس های لخت پرستار آمریکایی 

لو رفتن عکس های لخت پرستار آمریکایی باعث اخراج او از بیمارستان شد. این پرستار جوان می گوید: بعد از اینکه همکاران حسود عکس‌های سکسی من را پیدا کردند، شغل پرستاری را رها کردم – حالا من در حال بارگذاری همان عکس ها و کسب درآمد بیشتر از این راه هستم. او پرستاری را کنار گذاشت تا به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا، 10 برابر بیشتر درآمد داشته باشد.

 

ورونیکا رز مدل ادعا می کند که انتقام نهایی را از همکاران پرستار سابقش که به خاطر کارهای جانبی او “قلدری” کردند، گرفته است. این پرستار سابق که بعد از اینکه همکاران «حسودش» متوجه فعالیت‌های جانبی او در زمینه مدلینگ شدند، کارش را رها کرد. پرستار سابق می‌گوید که به شغل پرستاری‌اش علاقه زیادی داشت، اما متوجه شد که ساعت‌های طولانی با دستمزد کمی کار می‌کند.

 

بنابراین تصمیم گرفت برای کسب درآمد بیشتر، عکس‌های سکسی را در اینستاگرام آپلود کند. در آن زمان او نمی دانست که این مسیر حرفه ای او را برای همیشه تغییر می دهد. این دختر 28 ساله اهل لس آنجلس، ایالات متحده، ادعا می کند که شهرت دیجیتالی جدید او به سرعت باعث حسادت همکارانش شد – ادعا می کند که یک زن حتی سعی کرده او را اخراج کند.

 

بیشتر بخوانید: عکس لخت سلبریتی ها بدون سوتین | از بریتنی اسپیرز تا بلا حدید

 

لو رفتن عکس های پرستار آمریکایی و حسادت دیگر پرستاران به او

ورونیکا که 1.2 میلیون فالوور دارد (@veronica .rose.xo)، فاش کرد: من هرگز در محل کار به صفحه ام اشاره نکردم. اما همکارانم به زودی متوجه شدند، و آنها موفقیت من را دوست نداشتند – آنها حسادت کردند. به این دلیل، من به سرعت متوجه شدم که آنها تمام حجم کار را به من می دهند. او افزود: ساعت‌های زیادی کار می‌کردم و آنها می‌نشستند و کاری جز تماشا کردن انجام نمی‌دادند.

لو رفتن عکس های لخت پرستار آمریکایی 

یکی از همکارها آنقدر نسبت به موفقیت من کینه توز بود که هر کاری از دستش برمی‌آمد برای اخراج من انجام داد. همکاران ورونیکا دائماً در مورد شهرت جدید او در رسانه های اجتماعی صحبت می کردند و در مورد عکس های سکسی او شایعاتی پخش می کردند. حساب‌های رسانه‌های اجتماعی او همچنان دنبال‌کنندگانی پیدا می‌کرد و او حتی در عموم شناخته می‌شد.

 

مهمتر از همه، در طول یک مهمانی کاری هالووین که ورونیکا در آن شرکت کرد، او ادعا می کند که توسط یکی از دوست پسران همکارش دیده شده است – که با دوست دخترش خوب نبود. و ظاهراً این فقط شایعات و حسادت دفتر را در مورد شهرت روزافزون او بدتر کرد. با وجود تنش در محل کار، این مدل می‌گوید که همکاران دیگری بودند که الهام گرفته شدند تا راه او را دنبال کنند.

 

بیشتر بخوانید: لو رفتن عکس های لخت جذاب ترین پلیس زن دنیا + عکس

 

درخواست دیگر زنان از ورونیکا برای فروش عکس های 18+

آنها همچنین، از ورونیکا برای شروع کار راهنمایی می‌خواستند. در همین حین، همکلاسی های قدیمی نیز شروع به ارتباط کردند. او گفت: بعضی از همکارانم به نظر می‌رسیدند که خیلی از آن حمایت می‌کردند. اما واقعاً، آنها فقط از من کمک می‌خواستند و من محتوای آنها را بازنشر می‌کردم تا بتوانند فالوورهای خود را به دست آورند. برخی از افرادی که با آنها به مدرسه رفتم با من تماس گرفتند.

افرادی که سال ها بود با آنها صحبت نکرده بودم و گفتند که باید بیشتر با هم دوست باشیم و مشاوره می خواهیم. با افزایش خصومت همکارانش در کنار رشد اینستاگرامش، ورونیکا شروع به مراجعه به فالوورهایش برای مشاوره کرد – زیرا آنها به او توصیه کردند یک حساب OnlyFans راه اندازی کند. او گفت: من خیلی گیج شدم زیرا در آن زمان واقعاً نمی دانستم چیست.

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت احلام خواننده مشهور ایرانی + بیوگرافی

 

درآمد ورونیکا از فروش عکس های سکسی خودش

فکر کردم آن را امتحان کنم و چند عکس بگذارم تا ببینم چقدر می توانم درآمد داشته باشم. در هفته اول، من شش رقم زدم – به حساب بانکی من رسید و من در شوک کامل بودم. بعد از موفقیت اکانت OnlyFans [در سال 2019] کارم را ترک کردم و هرگز به عقب نگاه نکردم. ورونیکا که اکنون 10 برابر حقوق قبلی خود دریافت می کند، چهار خانه خریده است.

لو رفتن عکس های لخت پرستار آمریکایی و اخراج او

 

او همچنین درمورد حیوانات خانگی اش گفت: من آنها را بسیار دوست دارم و آنها مانند خرس هستند. بنابراین آنها چیزهای زیادی را برای غذا دادن و مراقبت می طلبند. من هم دوست دارم ماشین های خوبی برانم – یک G-Wagon و یک Corvette دارم. تصمیم گرفتم با اکثریت پولم وارد املاک و مستغلات شوم. من چهار خانه خریدم و توانستم همه آنها را بپردازم، که واقعاً احساس خوبی است.

 

در نهایت، ورونیکا قصد دارد به پرستاری بازگردد زیرا اشتیاق به کمک به دیگران دارد. این پرستار جنجالی آموخته است که قوی باشد، آنچه را که دیگران می‌گویند تنظیم کند و زندگی‌اش را بر اساس شرایط خودش زندگی کند. و در آخر هم او می گوید که: محیط کار خصمانه او به او آموخت که به افراد متنفر، چه آنلاین و چه در زندگی واقعی اهمیتی ندهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل