لیست سلبریتی های بایسکشوال جهان + داو کامرون

در مقاله درباره سلبریتی های بایسکشوال بحث خواهیم کرد؛ در ابتدا بهتر است معنی کلمه بایسکشوال را بدانید، به افرادی که دو جنس گرا هستند یعنی هم به جنس مرد و هم به جنس زن تمایل دارند و در واقع می توانند به هر دو جنس تمایل داشته باشند، بایسکشوال گفته می شود. البته بایسکشوال ها می توانند به هم جنس خود، هر دو جنس و چند جنس گرایش داشته باشد. در این مطلب قصد معرفی سلبریتی های بایسکشوال را داریم.

لیست سلبریتی های بایسکشوال جهان

لیست سلبریتی های بایسکشوال جهان

بایسکشوال ها قسمت بزرگی از جامعه ال جی بی تی را تشکیل می دهند اما هنوز آن طور که باید در بین مردم شناخته نشده اند. برخی از این افراد سعی می کنند تا در مورد جامعه خود صحبت کنند و این موضوع را روشن تر کرده و مردم را آگاه تر سازند. در ادامه به تعدادی از سلبریتی های بایسکشوال جهان اشاره می کنیم. او از معروف ترین سلبریتی های اینستاگرام نیز می باشد.

داو کامرون

داو کامرون یک سلبریتی بایسکشوال است که ۲۷ سال سن دارد و خواننده و هنرمند می باشد. او ترانه ای برای جامعه ال جی بی تی به نام دوست پسر منتشر کرده بود و در آن در مورد رفتارهای عجیب و غریب خود صحبت کرده است. او بیان می کند که همیشه از این که رفتارهای عجیبی داشته و به افراد مختلفی علاقه مند شده است، ترسی نداشته و به راحتی آن را بیان می کرده است. تبلیغ سلبریتی های بایسکشوال توسط داو کامرون و سایر افراد جامعه ال جی بی تی انجام می شود تا مردم بتوانند درک و آگاهی بیش تری از این افراد به دست آورند.

فرانک اوشن

در سال ۲۰۱۲ بود که فرانک اوشن نامه ای در تامبلر نوشت و بیان کرده بود که اولین عشق او یک مرد می باشد. او در ترانه های خود در مورد عشق به زن ها و مردها صحبت می کند اما در موسیقی خود به طور واضح از تمایلش به مردان صحبت نکرده است. او در مصاحبه هایی که انجام می دهد به طور واضح از دو جنسه بودن خود صحبت نمی کند، گویا هنوز هم از قضاوت دیگران می هراسد.

رنه رپ

رنه رپ یک خواننده بسیار خوب است که در سال ۲۰۲۳ در برنامه Call Her Daddy با الکس کوپر مصاحبه کرد و در مورد بایسکشوال بودن خود با او صحبت کرد. او در این مورد بیان کرده است که از همه چیز وحشت داشته است و از این که تمایلات متفاوتی داشته، می ترسیده است. او گفته بود که همیشه نگران بوده است که مورد تمسخر قرار بگیرد و اولین سالی که متوجه دو جنسه بودن خود شده بود، برای او بسیار سخت و گران تمام شد.

معرفی ثروتمند ترین سلبریتی های بایسکشوال

سلبریتی های متعددی به عنوان بایسکشوال معرفی شده اند که تعدادی از آن ها دارای شهرت و ثروت چشم گیری هستند. لیدی گاگا یکی از سلبریتی های بسیار ثروت مند و دوجنسه است که از ابتدای فعالیت خود در این مورد صحبت کرده است. هالسی هم یک خواننده بسیار معروف است که ثروت زیادی دارد. او نیز تا کنون مصاحبه های بسیاری در مورد بایسکشوال بودن خود داشته است و چندین ترانه هم با همین موضوع اجرا کرده است.

سلبریتی های بسیار ثروت مند دیگری نیز وجود دارند که بایسکشوال هستند و با جست و جودر اینترنت می توان بیش تر با آن ها آشنا شد. درامد سلبریتی های بایسکشوال متفاوت است و هر کس نسبت به استعداد خود به ثروت رسیده است و نمی توان گفت که تمامی آن ها دارای ثروت یکسانی هستند.

کدام یک از سلبریتی های بایسکشوال در عرصه سینما فعالند؟

کیت کانر یکی از سلبریتی های بایسکشوال است که در عرصه سینما فعالیت می کند. او در فیلم های راکت من، سانتا و جو کوچولو ایفای نقش داشته است و البته در سریال های مختلفی در تلویزیون هم حضور داشته است. بهتر است بدانید که او متولد ۸ مارس سال ۲۰۰۴ می باشد و اکنون ۲۰ سال سن دارد. مگان فاکس یک بازیگر بسیار معروف می باشد که او نیز بایسکشوال می باشد. اولین فعالیت او در سینما در سال ۲۰۰۱ بوده است و اکنون ۳۷ سال سن دارد و در مصاحبه های خود اعلام کرده است که دو جنس گرا می باشد و فقط با افرادی مانند خود رابطه عاشقانه برقرار می کند.

لی لی راینهارت هم یکی دیگر از بازیگران دو جنسه است که اصالتی آمریکایی دارد. اولی کراوالیو هم یک بازیگر ۲۳ ساله است که بایسکشوال می باشد، می توانید در اینترنت جست و جو نمایید و تعداد زیادی از این هنرمندان را به دست آورید. عکس های سلبریتی های بایسکشوال را می توانید در اینترنت تماشا نمایید و فیلم های سلبریتی های بایسکشوال را دانلود و مشاهده کنید.

آشنایی با سلبریتی های بایسکشوال خواننده

خوانندگان بسیاری بایسکشوال هستند که در برخی از ترانه های خود در این مورد صحبت کرده اند. التون جون یکی از معروف ترین خوانندگان است که بایسکشوال است. او هم اکنون ۷۶ سال سن دارد و تا کنون سه بار ازدواج کرده است که تمامی همسران او مرد بوده اند.

لنس باس نیز یک خواننده دیگر با همین گرایش می باشد که در سال ۲۰۰۶ تمایل خود را به صورت علنی بیان کرد. این افراد تعداد بسیار کمی از جامعه ال جی بی تی هستند که به عنوان خواننده فعالیت می کنند. می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید و اطلاعات بیش تری در این زمینه به دست آورید.

حاشیه های سلبریتی های بایسکشوال

بایسکشوال ها همیشه به دلیل تمایل و گراشی که دارند، تیتر بسیاری از خبرها هستند وحواشی بسیاری در مورد آن ها ایجاد می شود. همیشه در مورد ازدواج و رابطه این افراد خبرهای مختلفی منتشر می شود و گروه اندکی هم از این موضوع استفاده کرده و آن ها را مورد تمسخر قرار می دهند و به طور کلی زندگی سلبریتی های بایسکشوال همیشه پر از خبرهای دروغ و حواشی مختلف بوده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل