لیست 8 اقدام احمقانه مدیریت استقلال در فصل جاری

ظاهراً پس از خصوصی سازی نیز قرار نیست باشگاه استقلال به شکل حرفه ای و اصولی اداره شود. در ادامه لیستی از تمام اقدامات احمقانه مدیریت فعلی استقلال را مرور می کنیم.

لیست 8 اقدام احمقانه مدیریت استقلال در فصل جاری

لیست 8 اقدام احمقانه مدیریت استقلال در فصل جاری

1. اقدام به جذب دو بازیکن بوسنیایی بدون هماهنگی با مربی (تبعاتی همچون پر شدن سقف بودجه و سوختن سهمیه بازیکن خارجی و پرداخت هزینه فسخ)
2.تعلل در تعیین تکلیف بازیکنان مازاد و مبهم بودن موضوع سقف بودجه با توجه به نامعین بودن بازیکنان لیست خروجی
3. اعلام استادیوم شهر قدس به عنوان میزبان برای لیگ قهرمانان آسیا با وجود وضعیت اسفبار استادیوم شهر قدس که جز آبروریزی بین المللی برای استقلال و فوتبال ایران هیچ در پی نخواهد داشت (مثل آنچه در بازی پرسپولیس و النصر رخ داد و کیفیت بد چمن آزادی دستامیه خنده کاربران در سراسر جهان شد)
4. فسخ قرارداد بازیکنان به منظور حل قانونی مشکل سقف بودجه که البته این موضوع تبعات شکایت احتمالی بازیکن را در پی خواهد داشت و همچنین تا 28 شهریور که پنجره نقل و انتقالات باز است، بیشتر نمی توان با این مدیریت احمقانه، کار را جلو برد. مدیران این تیم به جای این بازی مضحک بهتر بود زودتر وضعیت بازیکنان مازاد را تعیین تکلیف می کردند. اکنون وال این است پلن آقایان برای بعد از 28 شهریور چیست؟ کدام بازیکنان مازاد می شوند و اگر انتخاب شده اند چرا اعلام نمی شوند تا آنها هم بتوانند تیم جدید خود را انتخاب کنند؟
5. بی توجهی به تشکیل کمیته فنی و نظارت به عملکرد ضعیف کادر فنی
6. ناتوانی در جذب دستیار خارجی به جهت مشکل سقف بودجه. این سوء مدیریت از آن جهت قابل تامل است که مدیران استقلال به خوبی از شرایط تیم و مبلغ قراردادها مطلع بوده و هستند و هنوز هیچ راهکار عملیاتی و موثری (به جز اقدام احمقانه برای فسخ موقت قرارداد بازیکنان) برای حل این موضوع پیدا نکرده اند.
7.عملکرد منقعل حقوقی در قبال تخلفات آشکار تیم های دیگر در موضوع دور زدن غیرقانونی سقف قرارداد علی رغم اعتراف صریح و مستند علیرضا بیرانوند
8.ناتوانی در مدیریت حواشی و اطلاعرسانی دقیق و سریع ه منظور جلوگیری از شیطنت دشمنان استقلال

با این وضعیت باید به حال هلدنیگ خلیج فارس تاسف خورد که با این تیم مدیریت ناکارآمد قصد دارد، تیمی مدعی قهرمانی در مسابقات آسیایی روانه لیگ نخبگان کند که احتمالاً جز آبروریزی هیچ نتیجه دیگری برای هواداران استقلال به همراه نخواهد داشت. در مجموع از سه ضلع موفقیت در فوتبال استقلال دو ضلع مهمش را دارا نیست. مدیریت – کادر فنی بازیکنان

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات