مادری که فرزندش را به فیلم های سکسی تشویق میدهد + فیلم های پورن چیست ؟ 

یک مادری در امریکا برای پسرش کـه ۱۱ سال دارد بـه طرز عجیبی فیلم هاي‌ پورن و سکسی می گذارد در ادامه با این مادر با فرزندش عجیب ترین کارها را میکند! «+عکس کامل» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

مادری که فرزندش را به فیلم های سکسی تشویق میدهد

هدف این مادر انگلیسی کـه دارای سه فرزند بوده و سارا نام دارد، جلوگیری از اعتیادی اسـت کـه فرزند وی و بسیاری از نوجوانان این کشور بـه تماشای تصاویر و فیلم هاي‌ مستهجن پیدا کرده اند.

این مادر با فرزندش عجیب ترین کارها را میکند! «+عکس کامل»

حقایق هایي کـه همیشه بـه صورت فیلم یا داستان برای تمام مردم جهان بیان می شود تا درس عبرتی باشد برای این‌که ما راه هاي‌ خطا را طی نکنیم یا با بی آگاهی خود و دیگران را بـه دردسر نیندازیم.

 

حقیقت تاسف آوری کـه در همه ی ي جهان گسترش پیدا کرده اسـت. و پایه هاي‌ انسانیت را متزلزل می‌کند.وی دراین گفت‌وگو در حالی کـه نگرانی در نگاهش موج می زد ابراز داشت:

 

«پسر 15 ساله من بـه تماشای فیلم ها و تصاویر مستهجن از طریق Computer camera دوربین کامپیوتر «وب» معتاد شده اسـت.»
این زن انگلیسی کـه نام فرزندش تام می‌باشد چند سالی اسـت از پدرش جدا شده اسـت. وی در ادامه گفت‌وگو با روزنامه سان با اشاره بـه آغاز ماجرا گفت:

 

«بـه مناسبت روز تولد پسرم برایش لپتاپ گرفتیم. یک روز دیدم کـه او با حالتی بسیار کنجکاوانه پیش من آمد و گفت: “مادر ببین این زن چه میکند؟” و من در ان لحظه شاهد کثیف ترین حالاتی بودم کـه یک انسان می تواند باشد!

 

بیشتر بخوانید: عکس های برهنه لانا رودس Lanada Rhoades پورن استار آمریکایی «18+»

 

فیلم های پورن چیست ؟ 

پورنوگرافی، پورن یا محتوای مستهجن، هر گونه محتوای جنسی واضح از جمله فیلم، تصویر و متن اسـت. پورنوگرافی با هدف رسیدن بـه تحریک جنسی ایجاد و تماشا می شود.

مادری که فرزندش را به فیلم های سکسی تشویق میدهد

تاریخچه نخستین محتوای مستهجن بـه هزاران سال پیش برمی‌گردد ودر حال حاضر نیز بـه طور گسترده‌اي در فضای مجازی در حال انتشار اسـت. طی گزارش یکی از سایت‌هاي‌ مشهور پورنوگرافی درسال 2018 حدود 92 میلیون نفر بازدید کننده بـه این سایت مراجعه کرده‌اند کـه اغلب افراد را مردان تشکیل داده بودند.

 

اگر چه اعتیاد بـه پورن هنوز بـه عنوان یک بیماری قابل تشخیص شناخته نشده اسـت، این رفتار بـه عنوان استفاده مشکل‌ساز از پورنوگرافیک توصیف شده اسـت. تماشای مکرر پورنوگرافی باعث شکستن قبح اموری اسـت کـه ادیان از جمله اسلام و عرف جامعه آن ها را زشت و قبیح می‌‏شمارند.

 

 

این مادر با فرزندش عجیب ترین کارها را میکند! «+عکس کامل»

این مادر در ادامه توضیح داد: «ما وی را از این کارها بازداشتیم ولی پسرم از 11 سالگی بـه آن ها اعتیاد پیدا کرد، بـه حدی کـه دیدن برخی تصاویر مستهجنی کـه برای من سخت بود برای وی کاملا عادی بود.»

 

سارا افزود: «ما برای دور کردن او از این برنامه ها هر کاری کردیم حتی رایانه اش را از او گرفتیم، اینکار وی را بـه سر حد جنون رساند و ما بـه ناچار رایانه را پس دادیم. در حال حاضر او بـه سن 13 سالگی رسیده ولی همان‌ گونه هرروز کارش نگاه کردن بـه این برنامه هاست.

 

این مادر انگلیسی با اشاره بـه تداوم و وقیحانه تر شدن رفتارهای فرزندش ادامه داد: «گذشته از این ها رویدادی کـه مرا شدیدا شوکه کرد دیدن تصاویر عریان پسرم درکنار یک دختر هم سن و سالش در فیس بوک بود، و حالا من واقعا دیگر عاجز شده راه حلی بـه ذهنم نمی‌رسد کـه چه کنم.»

 

دلیل نشان دادن فیلم سوپر به فرزند خود

وی بـه والدین توصیه کرد: «اگر شـما حداقل یک بار نیمه شب بـه رایانه و کارهایی کـه فرزندتان در اتاق خود انجام می دهند بـه طور پنهان نگاه کنید شاید از بسیاری از این مسایل جلوگیری شود، و شاید هم با چیزهایی مواجه شوید کـه شوکه تان کند، کافی اسـت یک بار امتحان کنند، جامعه انگلستان در وضعیت بسیار اسف باری قرار دارد.»

فیلم های پورن چیست ؟ 

بیشتر بخوانید: بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا «۱۸+»

 

بعد از این گفت‌وگو بود کـه اکثریت کارکنان روزنامه سان انگلیس، بـه این وضع اعتراض کردند و اعلام داشتند کـه قوانین باید در جهت حمایت از کودکان در برابر اینگونه فیلم ها عوض شود.

 

بـه نوشته روزنامه انگلیسی سان؛ الان تعداد زیادی از بچه ها در انگلستان و بـه طور کل اروپا در حال نگاه کردن بـه این نوع فیلم ها بـه صورت آنلاین هستند در حالی کـه سن آن ها کمتر از 15 سال اسـت و این برای خانواده ها بـه یک چالش بزرگ و خانمان سوز تبدیل گردیده اسـت.

 

لازم بـه ذکر اسـت کـه آزادی جنسی در غرب از یکسو و بحران اقتصادی شدید از سوی دیگر از جمله عوامل مهمی هستند کـه بنیان خانواده ودر نهایت اساس جوامع غربی را از درون متلاشی میکنند.

 

این مادر با فرزندش عجیب ترین کارها را میکند

اگر افراد بـه رغم تلاش برای کاهش تمایلات خود، مدام هوس بـه تماشای پورن داشته باشند، ممکن اسـت بـه این محتواهای مستهجن معتاد شوند. این افراد ممکن اسـت حوزه‌هاي‌ دیگری از زندگی مانند کار، تحصیلات و تعاملات اجتماعی را نیز بـه دلیل نیاز مداوم بـه تماشای پورن محدود کنند. تماشای پورن همچنین ممکن اسـت علایق ناشایست و مخرب دیگری را بـه خود اختصاص دهد.

دلیل نشان دادن فیلم سوپر به فرزند خود

آمار اعتیاد بـه پورن بسته بـه منبع ان متفاوت اسـت، اما برخی مطالعات تخمین میزنند کـه اعتیاد بـه پورن تقریبا سه تا شش درصد از بزرگسالان را تحت تأثیر قرار می دهد. این اعتیاد بیشتر در بزرگسالان و نوجوانان مشاهده می شود و مردان بیشتر از زنان بـه ان مبتلا هستند.

 

بیشتر بخوانید: ابيلا دينجر Abella Danger بهترین پورن استار زن دنیا «عکس داغ ۱۸+»

اعتیاد به فیلم های پورن
اعتیاد به فیلم های پورن

از آنجایی کـه محتوای پورن بسیار در معرض اسـت، برای هر فردی آسان اسـت کـه بـه محتوای مستهجن وابسته شود. برخی تحقیقات نشان میدهند کـه تماشای پورنوگرافی می تواند منجر بـه تغییراتی در مغز شود. در مطالعه‌اي کـه ماهیت اعتیاد آور پورن را مرور میکرد، مشخص شد افرادی کـه بـه محتوای مستهجن وابسته میشوند، واکنش‌هاي‌ مغزی را هنگام تماشای پورنوگرافی افزایش می‌دادند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات