ماهان تیموری کیست؟ + همسر ماهان تیموری کیست؟

یکی از جنجالی ترین اخبار سلبریتی ها در ایران مربوط به ماهان تیموری و کلاه برداری او می شود. در این مورد باید بدانید که ماهان تیموری در یک شهر معمولی در یک خانواده معمولی به دنیا آمده است. اما چیزی که او را از بقیه انسان ها متفاوت کرده است، دغدغه او برای استقلال مالی و زدن یک بیزینس به نام خودش می باشد. به طوریکه او برای باور هایش جنگید و امروزه به یک فرد مستقل و توانا در حوزه هوش مالی تبدیل شده است. برای اطلاع بیشتر از زندگی این فرد جوان و باهوش در ادامه با ما همراه باشید.

ماهان تیموری کیست؟

ماهان تیموری کیست؟

در بیوگرافی ماهان تیموری آمده است که، محمد رسولی با نام مستعار ماهان تیموری متولد دهه ۶٠ در شهر اصفهان، تاکنون چندین کتاب پر فروش نوشته است. پرفروش ترین کتاب آن به اسم جنگ باورها بسیار سر و صدا کرده است. همچنین دوره های آموزشی بسیار جذابی برای کسانی که مشتاق یادگیری در زمینه هوش مالی هستند، دارد.

او پایه گذار بیزنس کوچینگ برای اولین بار در ایران می‌باشد. ادعا می‌کند از فقر کامل به این جایگاه رسیده است و حالا به مردم آموزش می‌دهد چگونه در کار خود پیشرفت کنند و نگرش خود را عوض کنند تا به ثروت زیادی در حوزه کاری خود برسند.

او در این دوره های آموزشی و همچنین کتاب‌های خود به بررسی عوامل و ریشه های تاثیر گذار در کسب درآمد افراد پرداخته است او ادعا می کند با خواندن کتاب ها و دوره های آموزشی در کمتر از ۳ ماه می توانید درآمد خود را به دو برابر افزایش دهید.

همسر ماهان تیموری کیست؟

بهتر است بدانید از زمانی که ماهان شناخته شده و معروف شده است، بیشتر در مورد هدفش و بیزینس‌ هایی که انجام می‌ دهد با مخاطبان خود صحبت می‌ کند و می‌ توان این گونه بیان کرد که او زندگی شخصی خود را از حرفه اش جدا نگه داشته است و تا به اکنون در رابطه با زندگی شخصی و همسرش با مخاطبان خود صحبتی نکرده است.

به همین دلیل در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد روابط شخصی او در دسترس نمی‌ باشد. اما با این حال برخی از منابع بیان کردند که به احتمال زیاد او در حال حاضر مجرد است و تا به اکنون ازدواج نکرده است. اما با این حال در رابطه با پارتنر فعلی ماهان اطلاعاتی در دسترس نمی‌ باشد.

عکس های ماهان تیموری را در کجا می‌توان دید؟

عکس های ماهان تیموری را در کجا می‌توان دید؟

این شخص دهه شصتی، به قدری معروف و مشهور است و سالانه بسیاری از کتاب ها و دوره های آموزشی او به فروش می رود که فقط کافیست اسم او را در گوگل یا سایت‌های دیگر سرچ کنید تا تعداد زیادی عکس و فیلم از خود در سمینار ها و دوره های آموزشی و یا کنار خانواده مشاهده کنید. خانواده او نیز از جمله و برادرش سمینار های انگیزشی برگزار می کنند و خواهر او به اولین زن انگیزشی ایران تبدیل شده است. همچنین به اینستاگرام ماهان تیموری می توانید سر بزنید..

پیج اینستاگرام ماهان تیموری چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌ های اجتماعی محبوب و کاربردی است که در حال حاضر خیلی از افراد در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌ کنند. حال بهتر است بدانید که ماهان در ژوئن 2016، یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان از طریق صفحه شخصی اش با مخاطبان و طرفداران خود در ارتباط است.

حال اگر تمایل دارید تا صفحه اینستاگرام ماهان تیموری را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به راحتی بر روی این لینک کلیک کنید و وارد این پیج شوید.

حاشیه های ماهان تیموری

حاشیه های ماهان تیموری

بهتر است بدانید زمانی که شخصی به شهرت و معروفیت می‌ رسد و مخاطبانی را به دست می‌ آورد، گاهی اوقات خواسته و یا ناخواسته در حاشیه‌ هایی قرار می‌ گیرد که این موضوع شامل ماهان تیموری هم بوده است. از زمانی که او در میان مردم شناخته شده و معروف شده است و مخاطبانی را به دست آورده گاهی اوقات در پیرامون او هم حواشی مشاهده می‌ شود.

حال ناگفته نماند که اکثر حاشیه‌ های پیرامون ماهان در رابطه با فعالیت‌ های او به عنوان اینفلوئنسر اقتصادی، بیزینس‌ هایش و هم چنین روابط شخصی او بوده است. البته ماهان تا به اکنون به هیچ کدام از حواشی پیرامونش واکنشی نشان نداده و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است.

آیا ماهان تیموری دستگیر شده است؟

مدتی قبل برخی از رسانه‌ های ایرانی، اخباری در رابطه با این که ماهان تیموری دستگیر شده است را منتشر کردند که این اخبار حاشیه‌ های زیادی را به وجود آورد و پس از آن خیلی از افراد بیان کردند که او کلاهبردار بوده و به همین دلیل دستگیر شده است. البته ناگفته نماند که پس از مدتی ماهان تمامی این اخبار را تکذیب کرد و در این باره بیان کرد که دستگیر نشده است و در حال حاضر به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

دوره ملاقات با شیطان ماهان تیموری

ماهان از جمله سلبریتی های معروف ایران و فعال در زمینه سخنرانی و آموزش در زمینه هوش مالی و بیزنس های کوچینگ است که این روز ها به شهرت زیادی رسیده است. حال این موضوع را هم باید افزود که هدف دوره ملاقات با شیطان ماهان، ارائه راه حل هایی برای ترک عادت های یک انسان بی ثبات می باشد.

جالب است که بدانید از نظر این دوره، انسان بی ثبات به شخصی گفته می شود که قالب فکری ندارد و برای انجام هر کاری مضطرب است و می ترسد. حال برخی از نکات بررسی شده در این دوره شامل: شیطان چگونه با استفاده از ترس، دیگران را کنترل می کند؟ و … می باشند.

دوره های ماهان تیموری چگونه است؟

دوره های ماهان تیموری چگونه است؟

mahanteymouri دوره های آموزشی بسیاری دارد از جمله هوش مالی پلاس که در این دوره به دانش‌ آموختگان یاد می‌دهد که چگونه صرف چند ماه درآمد خود را چند برابر کند او در این دوره ها آموزشی بیش از ۲۰۰ ساعت دارد که با مبلغ حدود ٢ تا ۵ میلیون تومان این دوره‌های آموزشی را به طور کامل به فروش می‌رساند.

در این دوره ها باورهای محدود کننده را در مورد افزایش درآمد از بین می برد و باعث می‌شود یک دید مثبت نسبت به شغل خود و درآمد خود داشته باشید تا بتوانید آن را افزایش دهید. نام این دوره کسب ثروت و آرامش می باشد.

ماهان تیموری کلاهبردار است؟

او از طریق تبلیغات گسترده در فضاهای اجتماعی و اینستاگرام دوره های آموزشی خود را به فروش می رساند و با این قیمت زیاد دوره های آموزشی درآمد او ۲ میلیارد در ۳ ماه بوده است. همه چیز بسیار عادی بود تا این آمار عجیب از سرچ کلمه ماهان تیموری کلاهبردار است در سایت‌ های اجتماعی و گوگل دیده شد.

می توانید این آمار را با جستجو در گوگل پیدا کنید او یک جمله را به صورت تبلیغ برای دوره های آموزشی خود گفت و اینکه اگر فقیر هستی من می توانم تو را ثروتمند کنم. همین نوع جمله باعث شد افرادی که هیچ شغل و درآمد خاصی ندارند این دوره‌ها را بخرند، چون این دوره ها برای کسانی هست که می‌خواهند رتبه یک کسب و کار خود شوند. همین افراد بعد از چندی او را یک دروغگو و یک کلاهبردار خواندند. زیرا آن ها نتوانستند هیچ پیشرفتی در کار خود کنند و گفتند ماهان تیموری دروغ می‌گوید و ماهان تیموری شیاد است.

ماهان تیموری هوش مالی دارد؟

ماهان تیموری هوش مالی دارد؟

هوش مالی یعنی در عوض اینکه انسان برای پول کار کند پول برای انسان کار کند و همین نگرش سبب شده تا کسانی مثل ماهان به فکر آموزش هوش مالی بیفتند. چه بسیار کسانی هستند که توانایی زیادی برای ثروتمند شدن دارند ولی به دلیل نداشتن هوش مالی و باور به خود و تغییر پذیری نمی‌توانند درآمد ماهانه خود را افزایش دهند. ماهان تیموری در دوره های هوش مالی خود به این افراد یاد می‌دهد باور های خودشان را تغییر بدهند تا بتواند ثروتمند شوند.

درآمد اصلی ماهان تیموری از کجاست؟

درآمد اصلی ماهان تیموری از کجاست؟

ماهان تیموری بسیار فعال و پرکار می‌ باشد و طبق گفته هایش تا به اکنون در زمینه‌ های مختلفی مشغول به کار بوده است. جالب است که بدانید طبق گفته‌ های ماهان، او در دوران کودکی و زمانی که حدود 9 سال داشته است با دستفروشی بسته‌ های شانسی در فصل تابستان به درآمدزایی می‌ پرداخته است.  بعد از آن هم با کار در زمینه کانال سازی کولر در قم به تلاش و کسب درآمد خود ادامه داده است.

حال این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر او فعال در زمینه سخنرانی و آموزش در زمینه هوش مالی و هم چنین بیزینس‌ های کوچینگ است و بنیان گذار اصلی این زمینه و عرصه می‌ باشد و از این طریق توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند.

یوتیوب این شخص فعال است؟

بهتر است بدانید ماهان پس از این که توانست در اینستاگرام دنبال کنندگان بسیار زیادی را به دست آورد، فعالیت خود را در یوتیوب هم شروع کرد. او مدتی قبل یک چنل در یوتیوب برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد ویدیو های خود به ویژه ویدیو های آموزشی‌ اش را در چنل یوتیوب خود برای مخاطبانش آپلود می‌ کند.

اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری چیست؟

اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری چیست؟

این اپلیکیشن در دو نسخه ios و آندروید در دسترس می باشد. این اپلیکیشن همان چیزی است که هر فرد برای تغییر و بهبود شرایط مالی خود به آن احتیاج دارند و ماهان تیموری تمامی این نکات را به صورت جامع در این اپلیکیشن آموزش داده است شما می توانید از آن استفاده کنید و شبانه روز از دوره های آموزشی استفاده کنید.

سایت تیموری در چه حوزه ای فعالیت دارد؟

ماهان که در زمینه سخنرانی و آموزش در زمینه هوش مالی فعالیت می‌ کند، مدتی قبل سایت خود را که در این زمینه فعالیت دارد راه اندازی کرد. در حال حاضر در این سایت محتوای ویدیویی آموزشی، فایل صوتی دوره های آموزشی، کتاب های آموزشی مختلف و … آپلود می شود.

ثروت او چقدر است؟

ثروت او چقدر است؟

او مدیر عامل یک موسسه به اسم پیک کتاب است. همچنین ۵ کتاب پر فروش در زمینه هوش مالی و حافظه دارد و همچنین سهامدار یک کارخانه مگنت تارا در قم است که همه این ها به علاوه کسب درآمد از فروش دوره ها او را به یک فرد بسیار ثروتمند تبدیل کرده است که ماهانه چند میلیون درآمد دارد.

سوالات متداول

  1. ماهان تیموری در کدام شهر به دنیا آمد و اولین درآمد خود را چگونه به دست آورد؟

    او در شهر اصفهان متولد شد و در ده سالگی توانست اولین تجربه کسب درآمد خود را به دست آورد.

  2. چرا ماهان تیموری به کلاهبرداری و دروغگو بودن متهم شد؟

    به دلیل پیام یک تبلیغ اشتباه که گفته بود هر فرد فقیر را به ثروتمند تبدیل می کند، برای بعضی از افراد سوءتفاهم به وجود آمد و باعث شد که او را کلاهبردار بخوانند.

  3. ماجرا کارخانه ماهان تیموری در قم چیست؟

    پس از کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش کتاب و همچنین سخنرانی های خود توانست یک کارخانه در شهر قم تاسیس کند.

  4. در دوره های آموزشی هوش مالی پلاس چه چیزی را تدریس می کند؟

    در این دوره‌ ها به افراد می‌گوید چگونه نگرش خود را نسبت به پول عوض کند تا در عرض چند ماه به درآمد میلیونی برسند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات