مجتبی نوترکی کیست؟ + اینستاگرام مجتبی نوترکی 

مجتبی نوترکی از بهترین بدنساز های سنگین وزن حال حاضر در ایران است که تحت حمایت شرکت ترک نوتریشن در مسابقات شرکت می کند و اولین قهرمان جهان در سال ۲۰۱۲ بوده است. هم چنین او موفق به کسب سومین آقای المپیا مسکو ۲۰۱۴ و مستر اول المپیا مسکو در سال ۲۰۱۵ شده است.

مجتبی نوترکی کیست؟

مجتبی نوترکی کیست؟

در بیوگرافی مجتبی نوترکی از بدنساز های ایران آمده است که او متولد سال ۱۳۶۱ در همدان است که در رشته پرورش اندام فعالیت می کند و تا به اکنون چندین بار قهرمان شده است. بهتر است بدانید که او توانسته تا در مسابقات مستر المپای آماتوری مسکو مقام اول و هم چنین مدال طلا را در دسته سنگین وزن کسب کند. مجتبی به تازگی تحت نظر کینگ شهریار کمالی فعالیت می کند و در حال حاضر خود را برای شرکت در مسابقات بین المللی و کسب کارت حرفه ای آماده می کند.

اینستاگرام مجتبی نوترکی 

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و کاربردی است که در حال حاضر اکثر بدنسازان در این شبکه فعالیت می کنند تا به این گونه بتوانند با طرفدارانشان در ارتباط باشند. حال بهتر است بدانید که مجتبی نیز در جولای ۲۰۱۶، یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد تا به این گونه بتواند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد و از آن زمان به بعد مجتبی نوترکی اینستاگرام را یک پل ارتباطی قوی بین خود و مخاطبانش تبدیل کرده است.

پیدا کردن آدرس اینستاگرام وی

حال اگر از طرفداران این بدنساز مشهور هستید و تمایل دارید تا آدرس اینستاگرام او را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید. این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه‌ های اجتماعی این بدنساز مشهور همچون آدرس تلگرام مجتبی نوترکی و یوتیوب مجتبی نوترکی می‌ توانید همانند اینستاگرام به قسمت سرچ این شبکه های اجتماعی مراجعه نمایید.

  • اینستاگرام مجتبی نوترکی

دستاوردها و جوایز مجتبی نوترکی 

به جرات می‌ توان بیان کرد که مجتبی نوترکی یکی از پرافتخار ترین بدنسازان حال حاضر در ایران می‌ باشد که از زمانی که فعالیت خود را در این حرفه شروع کرده است، توانسته دستاورد ها و جوایز متعددی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت برساند. در این باره بهتر است بدانید که وی اولین قهرمان جهان در سال ۲۰۱۲ بوده است. هم چنین او موفق به کسب سومین آقای المپیا مسکو ۲۰۱۴ و مستر اول المپیا مسکو در سال ۲۰۱۵ شده است.

در این باره می توان این گونه بیان کرد که این بدنساز موفق توانست در مسابقات مستر المپیای آماتوری مسکو مقام اول و مدال طلا را در دسته سنگین وزن کسب کند. در حال حاضر نیز مجتبی نوترکی، خود را برای شرکت در مسابقات بین المللی و کسب کارت حرفه ای آماده می کند.

آیا این بدنساز در مستر المپیا شرکت کرده است؟

بهتر است بدانید که مجتبی از بدنساز های قدیمی زمانی که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای در رشته پرورش اندام شروع کرده است در خیلی از مسابقات مهم شرکت کرده است و توانسته در برخی از این مسابقات افتخارات و جوایزی را هم کسب کند. حال این موضوع را هم باید افزود که او در مسابقات مستر المپیای آماتوری مسکو شرکت کرد و توانست مقام اول و مدال طلا را در دسته سنگین وزن کسب کند.

دوستی مجتبی نوترکی و هادی چوپان

دوستی مجتبی نوترکی و هادی چوپان

اگر در رشته پرورش اندام مشغول به فعالیت هستید و یا این که فعالیت‌ های این رشته را دنبال می‌ کنید. به احتمال زیاد تا به اکنون نام هادی چوپان را شنیده‌ اید. هادی چوپان یکی از قهرمانان این رشته ورزشی است که در حال حاضر در میان مردم به ویژه این رشته ورزشی طرفداران بسیار زیادی دارد.

حال این موضوع را هم باید افزود که این روز ها دوستی بسیار نزدیک بین نوترکی و هادی چوپان مشاهده می‌ شود تا جایی که تصاویر آن ها در کنار یکدیگر در فضای مجازی منتشر شده است. هم چنین مدتی قبل مجید از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام قهرمانی هادی چوپان را به او تبریک گفت.

مجتبی نوترکی و همسرش

با توجه به این که در حال حاضر نوترکی به یکی از بدنسازان مشهور تبدیل شده است که مخاطبان و طرفداران زیادی دارد، به همین دلیل این روز ها خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا علاوه بر زندگی حرفه‌ ای این شخص مشهور در مورد زندگی شخصی او نیز اطلاعاتی را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید که اطلاعات دقیقی در مورد زندگی شخص او و همسرش در دسترس نمی‌ باشد و نمی توان به طور قطع بیان کرد که او ازدواج کرده است و یا این که در حال حاضر مجرد است.

مجتبی نوترکی همدان زندگی می کند؟

این بدنساز مشهور در همدان به دنیا آمده و بزرگ شده است. حال ناگفته نماند که در حال حاضر نیز او در همدان به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. البته گاهی اوقات نوترکی برای حضور در مسابقات مختلف به شهر ها و یا حتی کشور های دیگر هم سفر می‌ کند.

عکس های مجتبی نوترکی

عکس های مجتبی نوترکی

اگر تمایل دارید تا به مشاهده عکس مجتبی نوترکی بپردازید و به این گونه بیشتر با او آشنا شوید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به صفحه شخصی نوترکی در اینستاگرام مراجعه نمایید. هم چنین با جستجوی نام او در اینترنت هم با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و تصاویر او برای شما نمایش خواهد یافت.

بررسی حواشی این بدنساز

به طور معمول حاشیه در پیرامون افراد مشهور و سرشناس مشاهده می‌ شود. حال با توجه به این که نوترکی یکی از بدنسازان مشهور به شمار می‌ رود که مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل هر از گاهی در پیرامون او نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود که اکثر حواشی پیرامون وی مربوط به فعالیت هایش در رشته بدنسازی می‌ باشد.

کلیپ های آموزشی مجتبی نوترکی 

اگر تمایل دارید تا به مشاهده کلیپ‌ های آموزشی این بدنساز مشهور بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به صفحه شخصی او در اینستاگرام مراجعه نمایید. هم چنین در حال حاضر کلیپ‌ های آموزشی نوترکی در اینترنت و آپارات هم موجود می‌ باشد که می‌ توانید با مراجعه به این پلتفرم‌ ها نیز به جستجو و مشاهده این کلیپ‌ ها بپردازید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات