مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی موقت | نسخه شفابخش استقلال پیش از مسابقه با السد

در حلی که رفتن جواد نکونام از استقلال قطعی شده و تنها نوعش باقی مانده (استعفا یا اخراج)، هواداران استقلال نگران نتیجه تیم محبوبشان مقابل السد در دومین بازی از لیگ نخبگان نیز هستند.

مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی موقت | نسخه شفابخش استقلال پیش از مسابقه با السد

با توجه به کادر فنی ضعیف نکونام، به نظر می رسد به جز بهزاد غلامپور، باید با بقیه اعضای کادر فنی این تیم از جمله محمد نوازی، کیانوش رحمتی، حمیدرضا رجبی و … خداحافظی کنیم.در شرایط فعلی هر سساعت تعلل در علم قطع همکاری رسمی با نکونام، به افزایش درصد نکامی استقلال مقابل السد می انجامد. مدیریت استقلال می بایست  تصمیمی قاطع از منافع بشگاه و هوادارنش در چنین شرایطی دفاع کند چرا که حضور نکونام روی نیمکت استقلال مقابل السد ولو با پیروزی هم همراه باشد، چاره کار این تیم نیست. او مقبولیت خود را نزد هواداران از دست داده و با هر شکست و مساوی دیگری، مجدداً این آتش زیر خاکستر شعله ور می شود و چه بهتر به جای ادامه دادن کجدار و مریض با نکونام، آقایان به فکر جذب یک سرمربی کاربلد خارجی باشند. اما تا قبل از انتخاب یک مربی خارجی، نیاز به یک مربی موقت روی نیمکت تیم هست که بتواند از دیدار مقابل السد حداقل یک تساوی بگیرد تا سرمربی جدید این تیم معرفی شود.

استقلال مشابه این وضعیت رو سه سال پیش نیز تجربه کرده است. جائی که فرهاد مجیدی استعفا داد و مجید نامجو مطلق دستیار او به عنوان سرمربی آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت تیم نشست و نتایج خوبی هم با استقلال گرفت که از آن جمله می توان به 5 گله کردن تیم الاهلی عربستان اشاره کرد.

مجید نامجومطلق جدای از دانش فنی مناسبی که دارد، از شخصیت موجه و قابل قبولی نزد هواداران و پیشکسوتان استقلال برخوردار است و می تواند به عنوان دستیار ایرانی سرمربی خارجی استقلال، کمک زیادی به او نماید. او سابقه کار با بسیاری از بازیکنان فعلی استقلال را هم دارد و شناخت خوبی از کیفیت آنها دارد.

به واقع که نیمکت استقلال جای امثال مجید نامجوها، هادی طباطبایی ها، بهتاش فریباها و … است نه اوباشی که با 1-2 سال بازی در این تیم خود را استقلالی می دانند!

مدیران استقلال اگر واقعاً به فکر این تیم هستند، می بایست همین امروز تکلیف کادر فنی فعلی را مشخص کنند تا این تیم بیش از این از حضور آقایان متضرر نشود.

پی نوشت: کادر فنی استقلال به قدری ضعیف کار کرده که حتی بازیکنان این تیم نیز استوری های حمایتی از آنها و شخص نکونام منتشر نکردند تا اینگونه به بن بست رسیدن تفکرات منسوخ نکونام را فریاد بزنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل