محمدرضا شایع کیست؟ + بیوگرافی محمدرضا شایع

محمدرضا شایع یکی از بهترین خواننده های رپ فارسی است که مخاطب های بسیار زیادی دارد. این رپر با توجه به این که در بیشتر آهنگ هایش حرف دل مردم و جوانان را می زند، روز به روز بر فن هایش افزوده می شود. از آن جایی که شما عزیزان در خواست داشته اید تا او را بیشتر بشناسید؛ در این مقاله به معرفی کامل این رپر پر استعداد پرداخته ایم.

محمدرضا شایع کیست؟

محمدرضا شایع کیست؟

محمد رضا شایع خواننده سبک رپ فارسی جوان کشورمان، رپر معروف و پر طرفدار فعال است که تا کنون کسی از چهره این خواننده هیچ شناخت و اطلاعاتی نداشت. او به تازگی عکس هایی از خود منتشر کرد که مخاطبین او را بسیار خوشحال و هیجان زده کرد. او که بعد از ده سال به طرفدارانش معرفی شد، این موضوع محبوبیت او را چند برابر نمود.

هم اکنون در ویکی پدیا و دیگر سایت های معرفی سلبریتی ها می توانید زندگی شخصی و کاری او را به طور دقیق مطالعه نمایید. محمدرضا شایع، متولد تاریخ نهم مرداد ماه در سال ۱۳۷۲ می باشد. این خواننده زاده شهر تهران در محله شاه عبدالعظیم است که هم اکنون در خارج از کشور ساکن است. او نتوانسته در رشته دانشگاهی به تحصیلات خود ادامه دهد و بدون آن که تحصیلات خود را به پایان برساند، در رشته موسیقی که از کودکی علاقه و آرزوی او بود شروع به فعالیت نمود.

بیوگرافی محمدرضا شایع

بیوگرافی متنوع و متفاوتی از این خواننده در سایت های مختلف وجود دارد که می توانید معتبرترین این اطلاعات را در این قسمت مطالعه نمایید. شایع علاقه به موسیقی در خویش را از حدود سنین ده سالگی متوجه شد و از آن زمان آرزوی بزرگ او پیشرفت و پیش روی در این موسیقی شد و برای آن تمام تلاش خود را به کار گرفت. او اولین اثر خود را در سن هفده سالگی منتشر نمود و نقطه عطف زندگی او از همان زمان رقم خورد.

از سال ۱۳۸۹ فعالیت حرفه ای او آغاز شد و از همان زمان بود که عده ای به عنوان هوادار با او همراه شدند. یه روز خوب میاد نام اولین اثر او بود که توانست در همان ابتدا توجه بسیاری را جلب نماید.

شروع موفقیت از دوران نوجوانی

شروع موفقیت از دوران نوجوانی

از جمله نشانه های داشتن استعداد و علاقه این خواننده به موسیقی را می توان سنین نوجوانی او دانست که تمام پس انداز خود را در راه گوش دادن موسیقی پاپ صرف می نمود. او تمام وقت خود را در غرق شدن در دنیای موسیقی می گذارند. او دوران دبیرستان خود با همین شکل گذراند و در این دوره علاقه او به موسیقی عمق بیشتری پیدا کرد.

او در آن زمان وقت خود را در ترانه سرایی و یادگیری سطح ابتدایی موسیقی صرف نمود و با همین تکست ها آهنگ های خود را می ساخت که مورد توجه نیز قرار گرفت. او اولین آهنگ خود را به صورت امتحانی در فضای اینترنت آپلود نمود و منتظر بازخورد دیگران ماند.

همکاری گسترده و موفق محمدرضا شایع با دیگر رپرها

آهنگ های این خواننده بیشتر با لحن افراد کوچه و بازار است و متن آهنگ هایش با لحن لاتی نوشته می شود. یاسر بختیاری نام یکی از خواننده های سبک رپ است که بسیار شبیه به شایع فعالیت می کند. شایع با خواننده های نامداری همچون یاسین ترکی و حصین مدیر سایت سنگین بت و تی دی و کنیس کارهای مشترکی داشته است و توانسته همراه آن ها آثار بسیار ارزشمندی را به جا بگذارد.

درگیری بین تتلو و شایع بر سر چه موضوعی بود؟

درگیری بین تتلو و محمدرضا شایع بر سر چه موضوعی بود؟

به نظر می‌ رسد که منشا اختلافات میان امیر تتلو و محمدرضا شایع، توهین‌ هایی بود که تتلو به خانواده شایع روانه کرده بود. این در حالی بود که پیش از آغاز این تنش‌ ها، برنامه‌ ای برای اجرای مشترک یا همکاری آن ها در دست اقدام بود. ماجرا زمانی شروع شد که شایع در یک ویدئو اظهار داشت نمی‌ داند دلیل فحاشی‌ های تتلو به مادرش چیست. اما علیرغم این موضوع، قصد ندارد مانند تتلو رفتار کند.

تتلو نیز با انتشار یک ویدئو، از شایع و خانواده‌ اش عذرخواهی کرد و اعلام داشت که از کارهای شایع لذت برده و در صورت تمایل شایع، برای همکاری آماده است.

با این حال، پس از عذرخواهی تتلو، محمدرضا شایع هیچ پاسخی به پیشنهاد همکاری نداد. تنها واکنش به این موضوع از جانب مدیر برنامه‌ های شایع و با انتشار یک استوری صورت گرفت. واکنش ندادن شایع، تتلو را به شدت نا امید کرد، به طوری که او ابراز داشت با وجود عذرخواهی صادقانه، هیچ بازخوردی از سوی شایع دریافت نکرده است.

دیس عماد قویدل به محمدرضا شایع

آهنگ مستی بر بام بارانی اثر عماد قویدل که با موزیک ویدیویش از طریق شبکه رادیو جوان به نمایش درآمده است. حمله‌ ای لفظی به محمدرضا شایع است. این ترک، که به شکلی دیس تند و صریح مطرح شده، به او همچنین به گاد پوری و برخی از دیگر رپرهای نسل چهار اشاره دارد. با داشتن زمانی نزدیک به ده دقیقه، این اثر را می‌ توان در زمره طولانی‌ ترین ویدیوهای موسیقی رپ فارسی شمرد.

چه کسانی به محمدرضا شایع دیس دادند؟

چه کسانی به محمدرضا شایع دیس دادند؟

در رپ فارسی، کوروش وانتونز با انتشار قطعه‌ ای تحت عنوان آل استار ۲ یکی از دیس‌ های معروف به محمدرضا شایع را روانه بازار کرد. در بخشی از این ترانه، کوروش با بیان این مصراع تو رو خدا زده، خدا رو هم که زده پرشیا، با ما بیف کنی غرق می شن همه کشتی‌ هات، بطور مستقیم شایع را مورد خطاب قرار داده است. علاوه بر این اثر، یک ویس کوتاه از وانتونز نیز در دسترس است که در آن به طور بداهه شایع را دیس می‌ کند.

از دیگر رپرهایی که به جمع منتقدان شایع پیوسته، هیپ هاپولوژیست است. او در پایان یکی از آهنگ‌ های خود به صورت نمادین به محمدرضا شایع پرداخته و با زیرکی به سبک دریل او اشاره می‌ کند. اشاره دیگری که در دنیای رپ فارسی سر و صدا به پا کرد، دیس توسط عماد قویدل بود، که پیش‌ تر به بررسی آن پرداختیم.

ورود به جمع بزرگان رپ

در همان حین خوانندگان قوی او را تحسین کردند و او شروع به کسب شهرت و تجربه و مهارت بیشتر نمود. پس از آن حصین، خواننده موفق سبک رپ او را به گروه خود با نام کاغذ دعوت نمود و او را در این مسیر یاری نمود تا بتواند پیشرفت کند و نقش موثری در ارتقای سطح فعالیت های شایع داشت.

آهنگ های شایع

آهنگ های محمدرضا شایع

شایع که از بهترین خوانندگان رپ است طرفداران زیادی دارد و تماما در پی آنند که از تاریخ های کنسرت های او مطلع شوند. آهنگ های او را به طور پیگیرانه دنبال می کنند. او فن ها و مخاطبین زیادی دار. در این قسمت قصد داریم آهنگ های این خواننده فعال در موسیقی در سبک رپ را معرفی نماییم. با ما همراه باشید تا از آثار و کارهای این خواننده آگاه شوید.

شایع تنگی نفس

این آهنگ معروف در اوایل سال ۱۳۹۹ منتشر شد که توجه طرفداران این خواننده را به خود جلب نمود. این آهنگ با لحن لاتی و کوچه بازاری و مانند دیگر متن های آهنگ ها و نمونه کارهای این خواننده می باشد‌.

شایع یجا

این آهنگ با نام تا یه جا و در تاریخ سی ام جولای سال ۲۰۲۰ منتشر شد. از کار های بسیار زیبا این خواننده است که حالت انتقادی دارد و با لحن اعتراضی نوشته شده و متن آن کمی تند است. مهیار نیز در این آهنگ حضور دارد و می توان هم خوانی این دو خواننده را بسیار موفق ارزیابی کنیم.

شایع تلو

آهنگ تلو این خواننده در تاریخ ۲۵ ام تیر ماه سال ۱۳۹۸ منتشر شد. این آهنگ در سبک اجتماعی انتقادی و با لحن معترضانه منتشر شد و ترانه سرایی این آهنگ با خود خواننده می باشد و در دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ منتشر شد. می توان با کمی دقت به کیفیت آهنگسازی و تنظیم این آهنگ پی ببرید. هم اکنون می توانید این آهنگ را در سایت های دانلود آهنگ دانلود نماییم و نظرات تان را پیرامون این آهنگ در همان سایت ثبت نمایید.

شایع زبر

شایع زبر

آهنگ های این خواننده که با لحن کوچه و بازاری نوشته شده و بسیار غمگین است مخصوص قشر خاصی از جوانان است. ممکن است بسیاری با آهنگ های او ارتباط برقرار نکنند. با این حال این خواننده به کار و فعالیت دلخواه خود ادامه داده است و سعی نموده بتواند با علاقه اکثریت قشر جوان همراه شود.

شایع یه موقع هایی

یه موقع هایی نام اثری بسیار قوی و ارزشمند از این خواننده است که در تاریخ ۱۴ ام اسفند ماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد و نظر بسیاری از مخاطبین این خواننده را به خود جلب نمود. این آهنگ در دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ منتشر شده و در سایت های دانلود آهنگ در دسترس خواهد بود.

شایع صبر

این آهنگ در تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۹ منتشر شده است که به محض انتشار آن با موج عظیمی از بازخوردهای مثبت رو به رو شد. این خواننده نیز مورد تحسین منتقدین و طرفدارانش قرار گرفت. این آهنگ نیز اخلاقی اجتماعی است و با لحن انتقادی نوشته شده است.

شایع از ما نیستی

این آهنگ تاثیر گذار و عالی در لیست کارهای این خواننده می باشد. از ما نیستی نام این اثر با کیفیت است که در دو کیفیت خوب و عالی، ۱۲۸ و ۳۲۰ در سایت های دانلود آهنگ منتشر شده و قابل دانلود می باشد. از ما نیستی با لحن کوچه بازاری و لاتی نوشته شده و تفاوت چندانی در سبک آن با دیگر آهنگ های این خواننده ندارد.

دانلود اهنگ شایع

دانلود آهنگ شایع

آهنگ های شایع و همینطور گلچین های این آثار نیز در سایت های دانلود آهنگ اپلود شده. شما می توانید با جستجو و سرچ در سایت ها آن ها را دنبال نمایید. آهنگ هایی که طی آلبوم هایی از سوی این خواننده تا کنون منتشر شده است، توسط آهنگ سازان مشهوری ساخته و تولید شده است که می توان از جمله آنان علیبی و مهیار و محمد رضاییان را نام برد.

دانلود آهنگ عکس العمل محمدرضا شایع

آهنگ عکس العمل شایع از آهنگ های قدیمی این خواننده است که در تاریخ سی ام دی ماه ۱۳۹۶ منتشر شد. این آهنگ با تنظیم و آهنگسازی این خواننده تولید شد و ترانه سرایی بسیار خوب و قوی داشت. آهنگ عکس العمل شایع از کارهای خوب این خواننده به شمار می رود.

آثار ارزشمند محمدرضا شایع

چکش، عصبانی، یه موقع هایی و خالص و اینجانب نام آثار ارزشمند این خواننده معروف و فعال سبک رپ می باشد. با همه این توصیفات تا زمانی که خود آهنگ های این خواننده را نشنوید، متوجه کیفیت و ارزش آثار او نمی شوید و لازم است ابتدا به محتوا و درونمایه آثار او پی ببرید.

درآمد شایع از کجاست؟

درآمد شایع از کجاست؟

خوانندگان موسیقی سبک پاپ و هیپ هاپ اجازه برگزاری کنسرت در ایران را ندارند و برای آن که موفق شوند اجرای زنده نیز داشته باشند مجبور به ترک ایران و مهاجرت می شوند. شایع نیز از ایران خارج شده و توانسته با برگزاری کنسرت های متعدد و زیاد در سراسر دنیا، برای طرفداران ایرانی مقیم کشورهای خارجی کنسرت هایی برگزار نماید. درآمد او از طریق این کنسرت ها است و به طور میانگین ماهیانه ۳۰۰ میلیون تومان درآمد دارد.

ترک های شایع

عصبانی نام آخرین آلبوم منتشر شده از این خواننده است که شامل ترک هایی با سبک رپ و هیپ هاپ است. این آهنگ ها در تاریخ ۱۹ ام فروردین سال ۱۴۰۰ منتشر شد و بازخورد بسیار مثبتی همراه شد. تمام ترک های منتشر شده از شایع برای طرفداران او ارزشمند واقع شده و همچنان ارزش این خواننده را حفظ نموده است. تمام این ترک ها در کنسرت های این خواننده خوانده شده و اجراهای بسیار خوبی نیز داشته است.

کلیپ این رپر را در کجا ببینیم؟

شایع تا کنون چندین کلیپ آهنگ و موزیک ویدیوهای زیادی منتشر نموده که می توان گفت در بیشتر آن ها چهره این خواننده واضح و مشخص نبوده است. به هر حال هنر و استعداد او در تمامی این موزیک ویدیوها هویدا و مشخص است. شاید بتوان گفت باید او را رقیب اصلی خوانندگان سبک رپ امروزی دانست. برای دیدن کلیپ های او می توانید از طریق وب سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی مختلف اقدام کنید.

عکس های محمدرضا شایع

عکس های محمدرضا شایع

شایع خواننده سبک پاپ ایرانی زمانی که وارد دوره سربازی شد سعی نمود تا فعالیتش در این زمینه را ادامه دهد و همچنان به تکست نویسی ادامه داد. در همان زمان بود که عکس هایی از این خواننده لو رفت و با این که او با این موضوع مشکل داشت اما رفته رفته این موضوع را پذیرفت و با آن کنار آمد.

با این حال این خواننده از زمانی که در این حرفه قدم گذاشت تا به کنون تمام سعی خود را نموده تا عکسی از او لو نرود. زیرا او از همان اوایل ترس زیادی داشت که در این حرفه محبوب واقع نشود و بعد از آن که آهنگ های او مورد پسند قرار نگرفت و عکس های او هم لو رفت از این حرفه کنار زده بشود و پذیرفته نشود. اما در نهایت چندی پیش او به راحتی با انتشار پستی در اینستاگرام عکس خودش را با همه طرفدار هایش نشان داد و در حال حاضر محبوبیت او بیشتر از قبل شده است.

آیا محمدرضا از با اخلاق ترین خوانندگان رپ است؟

با همه این حال این خواننده را می توانیم از اخلاق مدارترین خواننده این سپک موسیقی بدانیم و از او به عنوان با استعداد ترین افراد این حرفه نام ببریم. او بدون هیچ امکانات چشم گیری در این حرفه وارد شد و هم اکنون نیز بدون هیچ ادعایی و با فروتنی بسیار فعالیت خود را ادامه داده است. شاید دلیل این همه محبوبیت و علاقه طرفداران به این خواننده را اخلاق و رفتار بسیار خوب او دانست.

اینستاگرام شایع

اینستاگرام محمدرضا شایع

اینستاگرام شایع هم اکنون نزدیک به دو میلیون فالوور و دنبال کننده دارد. او بیشتر از یک سال است در این پیج فعالیت دارد. آیدی اینستاگرام او shayea.official است و نزدیک به ۲۴ پست را به اشتراک گذاشته است و ۲۴ نفر را نیز فالو نموده است.

بیشتر محتواهایی را که منتشر می کند که در زمینه موسیقی و اجرای زنده اش است و فعالیتش تنها در این زمینه بوده است. او عکس ها و کلیپ هایی را نیز از خود منتشر می کند که نزدیک به یک میلیون ویو و بازدید به همراه دارد. کامنت و لایک های این خواننده پایین است و بیشتر از ۲۰ هزار لایک و کامنت تا کنون نداشته است.

تلگرام شایع چیست؟

برای انجام تبلیغات در زمینه های مختلف شماره این سلبریتی به مدیر برنامه های او داده شده و می توانید از طریق ارتباط با مدیر برنامه های او به این خواننده دسترسی پیدا کنید. این سلبریتی در تلگرام نیز کانال خود را اداره می کند و می توانید با مراجعه به کانال تلگرامی او ، به محتواهای منتشر شده از جانب او دسترسی پیدا کنید.

او همچنین تاریخ کنسرت های خود را در این کانال تلگرامی اعلام می کند و از این طریق نیز با طرفداران و دنبال کنندگانش ارتباط نزدیکی را بر قرار می کند.

بلیط 100 میلیونی کنسرت شایع

بلیط ۱۰۰ میلیونی کنسرت محمدرضا شایع

از دو سال گذشته، برنامه‌ های زنده این هنرمند در ترکیه روی صحنه رفته‌ اند. با این حال، در خرداد این سال، قیمت‌ بالای بلیت‌ های کنسرت‌ هایش بحث‌ برانگیز شد و موجی از انتقادات را در پی داشت. برخی مدعی بودند که این قیمت‌ ها برای صندلی‌ های ویژه VIP در نظر گرفته شده بودند. اما حتی با این توضیح، بسیاری از دوستداران موسیقی رپ و کاربران فضای مجازی این هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی را برای شرکت در یک کنسرت بسیار بالا می‌ دانستند.

محمدرضا شایع با اعلام قیمت‌ بالای بلیت‌ های کنسرت خود در استانبول، بار دیگر در مرکز توجه قرار گرفت. عده‌ ای از مردم قیمت‌ های اعلام شده را با قیمت بلیت‌ های کنسرت امینیم، رپر سرشناس آمریکایی که کمتر از ۷ میلیون تومان بود، مقایسه کردند.

گروه دیگری از افراد جزئیات دقیق‌ تری از قیمت‌ های متفاوت بلیت‌ ها ارائه داده و بیان کرده‌ اند که مبلغ ۸۸۰ دلار تنها برای نشستن در جایگاه ویژه در نظر گرفته شده بود. در حالی که قیمت بلیت در جایگاه‌ های معمولی از ۵۰ تا ۸۰ دلار متغیر بود. این کاربران همچنین افزودند که این مبلغ در مقایسه با قیمت بلیت‌ های کنسرت تتلو که ۵۰۰ دلار و کنسرت زدبازی که ۱۰۰ دلار است، چندان غیرمعمول نیست.

همکاری امیر جعفری و مهرداد صدیقیان در آلبوم شایع

چندی پیش، خبری جالب توجه در فضای موسیقی رپ ایران منتشر شد، که از همکاری محمدرضا شایع، با دو هنرمند نامدار عرصه سینما، امیر جعفری و مهرداد صدیقیان، حکایت داشت. تصاویری از این سه شخصیت در کنار یکدیگر در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده که شاید شما نیز مشاهده کرده‌ اید. این دو بازیگر در قطعاتی از جدید ترین آلبوم شایع با عنوان آماده باش به هنرنمایی پرداختند.

اضافه شدن این دو چهره معتبر به پروژه موسیقی محمدرضا شایع، درخشش ویژه‌ ای به این آلبوم بخشیده است و گامی نو در تعامل هنرمندان سینمایی و فعالان عرصه رپ فارسی تلقی می‌ شود. در قطعه‌ ای به نام عقده‌ ای، شاهد دکلمه‌ ای از امیر جعفری هستیم و در قطعه چشمامی نیز صدای مهرداد صدیقیان در قالب دکلمه‌ ای زیبا به گوش می‌ رسد.

سوالات متداول

  1. شایع کیست و در چه تاریخی متولد شده است؟

    محمد رضا شایع در تاریخ نهم مرداد ماه سال ۱۳۷۲ متولد شده است و زاده شهر ایران می باشد.

  2. اولین گروه شایع چه بوده است؟

    اولین گروهی که به شایع برای انجام همکاری پیشنهاد داد کاغذ نام داشت.

  3. نام آلبوم جدید شایع چیست؟

    عصبانی نام آلبوم جدید شایع است که در تاریخ نوزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

  4. آیدی اینستاگرام شایع چیست؟

    آیدی اینستاگرام شایع shayea.official می باشد که نزدیک به دو میلیون فالوور دارد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات