مدت زمان رابطه جنسی در مردان  + مردان چقدر در رابطه جنسی دوام می آورند؟

مدت زمان رابطه جنسی در مردان 

متوسط طول مدت زمان رابطه جنسی در مردان چقدر است؟ یک کارشناس روابط جنسی، به اشتراک می‌گذارد که مردان واقعا چقدر در رختخواب دوام می‌آورند – و این خبر بدی برای مردان است. بسیاری از مردان دوست دارند فکر کنند که در اتاق خواب دینامیت هستند، اما معلوم است که یک مرد معمولی، برخلاف تصور شخصی اش، ساعت ها در حین رابطه جنسی دوام نمی آورد.

 

در واقع، یک مرد معمولی تنها برای چند دقیقه می تواند به کار خود ادامه دهد. بر کسی پوشیده نیست که مردان دوست دارند در مورد رابطه جنسی شان صحبت کنند. و یکی از رایج ترین چیزهایی که در مکالمه ظاهر می شود، صحبت کردن در مورد زمان است. اما معلوم شد که مردها تا زمانی که فکر می کنند نمی توانند به رابطه جنسی ادامه دهند.

 

مردان چقدر در رابطه جنسی دوام می آورند؟

بر اساس مطالعه ای که توسط سرویس سلامت مردان، Pilot انجام شده است، افراد متوسط تا زمانی که امیدوارند در رختخواب دوام بیاورند، دوام نمی آورند. در واقع، اگر خوش شانس باشند، احتمالاً نیمی از آن زمان را دوام می آورند. این مطالعه نشان داد که مردان به طور متوسط حدود پنج دقیقه و نیم در رختخواب دوام می آورند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه رابطه جنسی طولانی داشته باشیم و دیر ارضا شویم؟

 

مدت زمان رابطه جنسی در مردان 

همچنین اشاره کرد که بیشتر مردان آرزو می‌کنند که بتوانند دوبرابر طولانی‌تر این وضعیت را حفظ کنند. اما متخصصان سلامت توضیح کاملاً عجیبی در مورد اینکه چرا مردم به خواسته های خود نمی رسند، دارند. ظاهراً بخشی از مشکل برخی از مردان این است که فکر می کنند باید به اندازه ستاره های پورن دوام داشته باشند.

 

چه روش هایی برای دیرتر ارضا شدن وجود دارد؟

دکتر بن کاندون در مورد این موضوع صحبت کرد و توضیح داد که پورن به نوعی “شکاف” بین آموزش جنسی و واقعیت را پر می کند. این به نوبه خود “انتظارات غیر واقعی و ناسالم از رابطه جنسی و روابط صمیمی” را به مردم می دهد. به نظر می رسد که برخی از افراد جوان در حال آزمایش چیزهایی هستند که در زندگی واقعی در فیلم های پورن دیده اند که البته همیشه ایده خوبی نیست.

فیلم‌های بزرگسالان می‌توانند درک مشخص و گمراه‌کننده‌ای از نحوه رابطه جنسی در واقعیت به مردم بدهند. به عبارت دیگر، مردم باید به خاطر داشته باشند که این یک خیال است و همیشه نباید به واقعیت تبدیل شود. به دلیل این موارد است که دکتر کاندون توصیه می کند دیدن فیلم های پورنو را کاهش دهید. زیرا که شما را از واقعیت دور می کند.

 

بیشتر بخوانید: زندگی عجیب مرد معتاد به رابطه جنسی و رازهای ناگفته او + عکس

 

در عوض سعی کنید با شریک زندگی خود در مورد آنچه که هر دو می خواهید در رختخواب امتحان کنید چت کنید. اینگونه می توانید از وقوع یک آتش بازی در حین رابطه جنسی تان مطمئن شوید. و اگر واقعاً می خواهید رابطه جنسی را طولانی تر کنید – او گفت چیزهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

 

ترفندهای تاخیر در ارضا شدن

یکی از روش هایی که می توانید با استفاده از آن ارضا شدن تان را به تاخیر بیاندازید، «روش فشار دادن» است. برای امتحان کردن آن، باید آلت تناسلی خود را بگیرید و قبل از اینکه احساس کنید به اوج می رسید، آن را محکم بفشارید. ترفند دیگر «لبه زدن» است که به موجب آن شما از حالت ارگاسم خارج می‌شوید، (درست زمانی که می‌خواهید ارضا شوید آلت خود را خارج کنید).

متوسط طول مدت زمان رابطه جنسی در مردان

 

همچنین، برخی مکمل‌های غذایی مانند روغن ماهی، رژیم غذایی غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌توانند بر بهبود عملکرد جنسی و تأخیر ارضا تأثیر بگذارند. به علاوه، تمرینات تناسلی که به کنترل عصبی و مهارت‌های جنسی کمک کنند می‌توانند به بهبود کارکرد جنسی و تأخیر ارضا کمک کنند. تمرینات تناسلی مانند تمرینات کِگِل (Kegel) می‌توانند به تقویت عضلات مهم در منطقه جنسی کمک کنند.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی خواننده معروف روی صحنه کنسرت + عکس

 

استرس و فشارهای روحی می‌توانند به گریه زمانی ارضا کمک کنند. تمرینات آرامشی مانند مدیتیشن و یوگا می‌توانند به کاهش استرس کمک کرده و ارتقای سلامت جنسی را تسهیل کنند. توجه داشته باشید، در صورتی که مشکل ارضا به عنوان یک مسأله مزمن و ادامه‌دار برای شما و یا همسرتان تلقی شده باشد، مشاوره از یک متخصص بهداشت جنسی یا روان‌شناس می‌تواند مفید باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل