مرد انگلیسی که 6 دوست دختر دارد  + رابطه جنسی با 6 دوست دختر سخت است

مرد انگلیسی که 6 دوست دختر دارد 

در این پست، با مرد انگلیسی که 6 دوست دختر دارد آشنا می شویم. این مرد ادعا می کند که این دختران عاشق او هستند، اما دیگران می گویند که آنها به خاطر پول با این مرد دوست شده اند. ال ایکس زاندر که تهیه کننده موسیقی است می گوید: من شش دوست دختر دارم – ترول ها در فضای مجازی می گویند من به آنها پول می دهم اما حقیقت این است که ما عاشق هم هستیم.

 

یک جوان بریتانیایی که در حال حاضر شش دوست دختر دارد و در حال استخدام دوست دختر هفتمش است، می گوید افرادی که از او انتقاد می کنند حسود هستند. باید بگوییم، این تهیه‌کننده موسیقی بریتانیایی که «شش زن دارد و آنها را دوست دختر می‌نامد» مرتباً ترول‌هایی را که ادعا می‌کنند روابط او تقلبی است سرزنش می‌کند.

 

رابطه جنسی با 6 دوست دختر سخت است

LX Xander به پادکست – عشق بدون قضاوت – توضیح داد که داشتن رابطه جنسی “با بیش از چهار نفر سخت تر می شود”. او در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کند و در انگلستان بزرگ شده است. زاندر ادامه داد: من در حال حاضر شش همسر دارم که آنها را دوست دختر می دانم. آنها نیا، اوری، وی، فلوریدا، بیانی، و ایزی نام دارند.

 

بیشتر بخوانید: زیباترین دوست دختر فوتبالیست های معروف + عکس های داغ

 

مرد انگلیسی که 6 دوست دختر دارد 

چند دختر دیگر هم هستند که من خیلی به آنها صمیمی هستم اما نمی خواهم درباره آنها توضیح دهم. این مرد خوش اشتها گفت: این یک تصمیم آگاهانه نبود که به طور ناگهانی تبدیل به رابطه ای چندعشقی شود. قبلا داشتن چند دوست دختر طبیعی‌تر به نظر می‌رسید، اما زاندر اضافه کرد: تازه متوجه شدم که تک‌همسری سنتی واقعاً با من و نحوه عملکرد من به عنوان یک انسان کار نمی‌کند.

 

مشکلات داشتن دوست دخترهای زیاد

اینکه باید تمام عشق و محبت خود را فقط برای یک نفر ذخیره کنم، با من جور در نمی آید – و احساس خوبی درمورد آن ندارم. زاندر گفت که او مرتباً به دلیل سبک زندگی نامتعارفش در فضای مجازی، عمدتاً توسط مردان دیگر مورد انتقاد قرار می گیرد. مثلا، یک نظر دهنده گفت: شما یک سفیدپوست هستید که از فرهنگ سیاهپوستان پول در می آورید.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی زوج جوان در مکان های عمومی و پارکینگ های چند طبقه!

 

رابطه جنسی با 6 دوست دختر

شما اینجا مهمان هستید، زنان ما را نبرید و آنها را تحقیر نکنید تا بتوانید یک دلار از اینستاگرام پول به دست آورید. بسیاری از مردم فکر می کنند که او به زنان پول می دهد تا وانمود کنند که دوست دختر او هستند. البته او توضیح داد: یک کامنت داشتم که میگفت: استریپرها برای پول هر کاری انجام می دهند. زاندر همچنین بر این باور است که بسیاری از منتقدانش به او حسادت می کنند.

 

مردهای دیگر به من حسادت می کنند

زاندر ادامه داد: آنها چیزهایی می گویند تا تلاش کنند و به نظر برسد که روابط عشقی من جعلی است یا من به آنها پول می دهم. یا آنها می گویند: اوه او مانند یک شوگرددی است… من همه این مزخرفات را همیشه می شنوم. من فکر می‌کنم برای برخی از مردان، دیدن شیوه‌ای که من زندگی می‌کنم، مثل ضربه‌ای سخت به اعتماد به نفس آن‌ها است.

مشکلات داشتن دوست دخترهای زیاد

دنی یکی از دوست دخترهای او ادعا می کند که آنچه او را به سمت زاندر جذب می کند این بود که: این مرد مهربان، شیرین و بامزه است. این دختر جوان توضیح داد: من این واقعیت را دوست دارم که او رک و صادق بود. وقتی او به من گفت که شش دوست دختر دارد، واقعاً من را آزار نداد. همچنین، زاندر گفت که اگر دوست دخترانش را با مرد دیگری را ببیند، ناراحت نمی شود.

 

بیشتر بخوانید: داستان جالب زن زیبا که به دنبال شریک جنسی می گردد + عکس

 

مرد خوش اشتها افزود: این به هر کسی بستگی دارد که کاری را که می خواهد انجام دهد. پس، اگر روزی بفهمم که یکی از آنها با مرد دیگری ارتباط دارد ناراحت نمی شوم. اجازه می دهم او برود و یک عشق جدید در زندگی اش پیدا کند و خوشحال باشد. من عاشق دوست دخترهای خودم هستم و شادی آنها برای من مهم است. بنابراین، از همه می خواهم که دست از قضاوت من بردارند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات