مشکلات زندگی با دو واژن برای زن جوان و همسرش!  + زن جوان با دو واژن و دو رحم

مشکلات زندگی با دو واژن برای زن جوان و همسرش! 

مشکلات زندگی با دو واژن برای زن جوان و همسرش سوژه کاربران در فضای مجازی شده است. این زن جوان می گوید: “همسر من از یکی از واژن های من برای رابطه جنسی و از دیگری برای حرفه بزرگسالان استفاده می کند – به همین خاطر هم، خانواده او ما را قضاوت می کنند.” ما در ادامه به بازگویی این ماجرای جالب از زبان این زن جوان پرداخته ایم.

 

زن جوانی به نام (ایولین)، با دو رحم، و دو واژن به دنیا آمد. اما بزرگترین مشکل او در زندگی اش این است که خانواده شوهرش چه احساسی نسبت این شرایط و همچنین، به سابقه او در کار جنسی دارند. زنی که با دو واژن متولد شده بود، پس از اینکه خانواده شوهرش آنها را “قضاوت کردند”، به ترول هایی که محتوای او را سرکوب می کردند، برخورد کرد.

 

بیشتر بخوانید: نامزد دختر جوان به خاطر داشتن واژن زشت او را رها کرد + عکس

 

زن جوان با دو واژن و دو رحم

خانم ایولین میلر در 20 سالگی متوجه شد که دو رحم، دو رحم و دو واژن دارد. او پس از یک جدایی بد، چند سال بعد از اولین ازدواجش، وارد کار جنسی شد. سپس میلر، به مدت 7 سال به عنوان کارگر جنسی در یک اسکورت سرویس مستقل کار کرد. او سپس با دوست پسر نوجوانش تام ارتباط برقرار کرد و عاشق شد و حتی با او هم خانواده تشکیل داد.

مشکلات زندگی با دو واژن برای زن جوان و همسرش

اما، پس از ادعای اینکه او از یک واژن خود برای شوهرش و از دیگری برای حرفه خود استفاده می کند، ترول ها در فضای مجازی شروع به انتقاد از او کردند. او درمورد آزارهای آنلاین کاربران توضیح داد: آنها می توانند نظرات بسیار ناپسندی بگویند. من را به عنوان یک مادر قضاوت می کنند. مرا سرزنش کرده و یک تن فروش و فاحشه خطاب می کنند.

 

بیشتر بخوانید: عکس دختر 23 ساله انگلیسی که دو واژن دارد + عکس واژن

 

تن فروشی زن دو واژن آمریکایی

وی در ادامه توضیحاتش می گوید: کاربری برای من کامنت کرده بود که، من در تعجبم که چرا شوهرت به تو علاقه ای دارد و من برای بچه های تو هم متاسفم. اما نادیده گرفتن انتقاد خانواده تام هم برای این زوج سخت تر از آزارهای کاربران است. چندی پیش، خواهر تام اِما فرستاده شد تا از طرف پدر و مادرش در مورد وضعیت آنها صحبت کند.

تام همسر اولین گفت: خواهرم در ابتدا در مورد ملاقات با اولین بسیار محتاط بود، به خصوص اینکه می دانست پیشینه او چیست و چگونه با هم وارد کار جنسی آنلاین می شویم. اما خواهر تا هم اضافه می کند: وقتی فهمیدم او یک مدل در OnlyFans است، بسیار شوکه شدم. تام نیز مدتی طول کشید تا به من بگوید و ما حالا دیگر رازی بین یکدیگر نداریم.

 

بیشتر بخوانید: رکوردهای سکس جهان که باعث تعجب شما می شوند!

 

پورنوگرافی یک شغل حرفه ای است!

خانم ایولین هم، پس از اینکه فهمید که خانواده تام “احساسات بسیار منفی” در مورد رابطه شان دارند، گفت که چه فکری درمورد آنها می کند. ایولین سعی کرد این تصور را که او چگونه به عنوان بخشی از کار OnlyFans خود با دیگران می خواد را توضیح دهد. و تام هم توضیح داد که: “در واقع همه با دوست دختر من می خوابند”. اما خواهرش گفت: ما از اینکار آنها تنفر داریم.

ایولین گفت که وقتی آنها متوجه شوند که این یک شغل حرفه ای است، احتمال بیشتری دارد که تصمیمات پسرشان را بپذیرند و بفهمند که چقدر می توانیم از این کار درآمد کسب کنیم. او افزود که وقتی با هم کار می کنند، حتی زمان بیشتری برای یکدیگر و فرزندانشان دارند. تام اضافه کرد: «در ابتدا احساس غیرطبیعی بودن می‌کردیم، اما با گذشت همه چیز برای ما عادی شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل