معرفی بازی بشکه دزد دریایی + این بازی چه قوانینی دارد؟

یکی از بازی های فکری دیگری که برای کودکان طراحی شده با نام بازی بشکه دزد دریایی شناخته می شود. برای حضور در این بازی هیجان انگیز افراد باید قراری را برای خود تعیین کنند که در صورتی که آدمک از بشکه خارج شود فرد به عنوان پیروز یا بازنده شناخته می شود. همچنین این بازی فضای بسیار کمی را اشغال می کند و برای کودکان مناسب می باشد.

معرفی بازی بشکه دزد دریایی

معرفی بازی بشکه دزد دریایی

این بازی به این صورت است که یک دزد دریایی در درون یک بشکه قرار دارد و تعداد شمشیر های بسیار زیادی بر روی این بشکه دیده می شود. هرکدام از بازیکنانی که رنگ های مختلفی از این شمشیر ها را انتخاب کرده‌ اند بعد از چند بار چرخش دزد دریایی باید این شمشیرها را به سمت داخل فشار دهند. فردی که با فشار شمشیر خود باعث شود که دزد دریایی به سمت بیرون پرتاب شود بر طبق قرار معین شده به عنوان پیروز یا بازنده شناخته می شود.

این بازی چه قوانینی دارد؟

بازی های دورهمی مختلف دارای قوانینی هستند که بازیکنان باید آن ها را رعایت کنند. قوانین این بازی اینگونه انتخاب شده که هر فرد باید شمشیرهای رنگ مورد نظر خود را فشار دهد. اسباب بازی دزدان دریایی کارائیب نام دیگری برای این بازی شناخته می شود که از قوانین مشابهی برخوردار می باشد. برای این بازی کودکانه فکری قوانین سختگیرانه‌ ای وجود ندارد تا کودکان بتوانند به راحتی در بازی حضور داشته باشند. پریدن بیرون دزد دریایی به بیرون که فرد به عنوان بازنده یا پیروز انتخاب می شود به عهده بازیکنان می باشد.

محتویات بازی بشکه دزد دریایی چیست؟

اسباب بازی شمشیر دزد دریایی یا بشکه دزد دریایی دارای محتویاتی مانند یک بشکه به همراه یک دزد دریایی و چند شمشیر به چهار رنگ است. افراد با جستجو کردن عنوان اسباب بازی دزدان دریایی دیجی کالا، می‌ توانند در این فروشگاه مجازی نمونه های مختلفی از این بازی را مشاهده و با محتویات آن ها آشنایی پیدا کنند. کودکان به بازی های مربوط به دزد دریایی و وسایل دزد دریایی و لباس دزد دریایی علاقه بسیاری را دارند و این موضوع باعث استقبال هر کدام از آن ها از این بازی فکری شده است.

آموزش بازی بشکه دزد دریایی

اسباب بازی دزد دریایی و لگو دزد دریایی به صورت متنوع از آموزش های مختلفی برخوردار هستند که برای این بازی های کودکانه آموزش های سختی وجود ندارد. هرکدام از کودکان در ابتدا با مشاهده این بازی متوجه می‌ شوند که با فشار دادن شمشیر هایی که دارای یک رنگ هستند می توانند به عنوان بازیکن در بازی حضور داشته باشند. این بازی یکی از بازی های قدیمی و محبوب در کشورهای خارجی از گذشته های بسیار دور مورد استفاده قرار گرفته بود. با این حال استفاده از راهنمایی که بر روی جعبه این بازی وجود دارد برای آموزش آن مناسب است.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شده در این بازی چهار رنگ دیده می شود که این رنگ ها شامل زرد و قرمز و آبی و سبز هستند. با وجود هر کدام از این رنگ‌ ها چهار نفر می‌ توانند در این بازی حضور داشته باشند و با استفاده از رنگ انتخابی خود بعد از اینکه دزد دریایی از چرخش ایستاد هر کدام از رنگ های مورد نظر خود را به نوبت فشار دهند تا دزد دریایی در نهایت به بیرون پرتاب شود. این بازی گروهی می تواند با حضور افراد کمتر از ۴ نفر هم انجام شود اما هرچه تعداد بیشتر باشد رقابت جویی هم افزایش پیدا می کند.

این بازی شرایط سنی دارد؟

کارتون دزد دریایی به عنوان یکی از کارتون هایی شناخته می شود که برای کودکان بسیار مهیج و محبوب است به همین علت بازی های مربوط به دزد دریایی هم از استقبال برخوردار شده است. برای بازی بشکه دزد دریایی شرایط سنی قرار داده شده است و این بازی بیشتر برای کودکان جنبه سرگرمی را دارد اما برای افراد بزرگسال هیجان انگیز نیست. کودکان با رده های سنی مختلفی می توانند در این بازی حضور داشته باشند و با دیگر همسالان خود به انجام این بازی بپردازند.

زمان لازم برای انجام بازی بشکه دزد دریایی چند دقیقه است؟

با توجه به این که دزد دریایی در یک بشکه برای این بازی قرار می گیرد و بازیکنان باید دزد دریایی را چند مرتبه بچرخانند و بعد از ایست کامل دزد دریایی و پرتاب آن به سمت بیرون به صورت رندوم انجام می شود. انجام این بازی نشان داده که این بازی از قوانین سخت برخوردار نیست و بازیکنان که کودکان هستند می‌ توانند در مدت زمان کمی این بازی را به پایان برسانند و دوباره به انجام آن مشغول شوند. در هنگام انجام هر کدام از این بازی های کودکانه امکان دارد که کودکان مشغول گفتگو با یکدیگر یا بازی های مختلفی شوند به همین علت مدت زمان لازم برای هر کدام از این بازی ها به صورت دقیق مشخص شده نیست.

چگونه می توانیم این بازی را خریداری کنیم؟

خریداری این بازی با مراجعه به فروشگاه های اسباب بازی که اسباب بازی های فکری مختلفی را دارا هستند امکان پذیر است. هر کدام از خانواده‌ ها با مراجعه به فروشگاه های اسباب بازی می‌ توانند بازی های فکری بسیاری را مشاهده کنند و مطابق با سلیقه کودکان خود به خریداری بازی های مختلف اقدام کنند. علاوه بر استفاده از فروشگاه های اسباب بازی های مختلف برای خرید حضوری، مراجعه به فروشگاه های مجازی و آنلاین راه مناسب دیگری برای خریداری این بازی به شمار می رود.

سوالات متداول

  1. آیا بازی بشکه دزد دریایی به عنوان یک بازی رومیزی هم شناخته می‌ شود؟

    بازی بشکه دزد دریایی یکی از بازی‌ های رومیزی است که بازیکنان می‌ توانند آن را به صورت گروهی انجام دهند.

  2. بازی بشکه دزد دریایی دارای چه قیمتی است؟

    با وجود محتویات کم بازی بشکه دزد دریایی قیمت آن کم می باشد و افراد می‌ توانند آن را با قیمت کمی خریداری کنند.

  3. آیا امکان خرابی برای بازی بشکه دزد دریایی وجود دارد؟

    اگر کودکان هر کدام از شمشیرها را با فشار بسیار به سمت داخل هدایت کنند امکان خرابی آن ها وجود دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل