معرفی بازی تویستر + این بازی چه قوانینی دارد؟

بازی تویستر یک بازی گروهی است که لحاظت شادی را برای شما و دوستانتان می سازد؛ برای شناخت بیشتر این بازی با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که امکان شرط بندی روی این بازی وجود دارد و می توایند سودهای خوبی را از آن دریافت کنید.

معرفی بازی تویستر

معرفی بازی تویستر

بازی تویستر یک بازی مهارت های فیزیکی است که توسط Milton Bradley Company و Winning Moves Games USA تولید شده است. روی یک تشک پلاستیکی بزرگ که روی زمین یا پهن می شود، بازی می شود. حصیر بازی تویستر دارای چهار ردیف از شش دایره رنگی بزرگ با رنگ های مختلف در هر ردیف است: قرمز، زرد، سبز و آبی رنگ های درون این حصیر هستند. یک اسپینر به بازیکنان می گوید که باید دست یا پای خود را کجا قرار دهند. این بازی خود را به عنوان “بازی که شما را گره می زند” تبلیغ می کند.

این بازی چه قوانینی دارد؟

در یک بازی دو نفره، هیچ دو نفر نمی توانند دست یا پا روی یک دایره داشته باشند. قوانین برای بازیکنان بیشتر متفاوت است. به دلیل کمیاب بودن دایره‌ های رنگی، بازیکنان اغلب مجبور می‌ شوند خود را در موقعیت‌ های غیرم حتمل یا نامطمئن قرار دهند و در نهایت باعث سقوط کسی می‌ شوند. زمانی که فرد به زمین می افتد یا زمانی که آرنج یا زانوی او به تشک برخورد می کند، حذف می شود.

محتویات بازی تویستر چیست؟

این بازی سرگرم کننده متشکل از یک حصیر یا پارچه است که از دایره های رنگی تشکیل شده و یک اسپینر دارد که تعیین کند شما در چه مکانی قرار خواهید گرفت.

تاریخچه بازی تویستر

در سال ۱۹۶۴، Reyn Guyer Sr مالک و مدیریت یک شرکت طراحی بود که نمایشگر های درون فروشگاهی را برای ۵۰۰ شرکت Fortune می ساخت. چارلز فولی یک طراح اسباب‌ بازی معتبر و موفق برای صنایع دریاچه در مینیاپولیس بود و به آگهی یک طراح اسباب‌ بازی با تجربه توسط رینولدز گویر پدر از شرکت گویر پاسخ داد. فولی با Reyn Guyer و پسرش Reyn که به توسعه محصول در تجارت اسباب‌ بازی علاقه داشتند، مصاحبه کرد. پس از مصاحبه با فولی، گویر و پسرش در مورد امکان راه اندازی یک بخش کوچک از شرکت در توسعه محصول بحث کردند. پدرش برای مدت کوتاهی موافقت کرد که از ایده پسرش برای توسعه محصول حمایت کند و فولی را استخدام کرد که با شرکت Guyer برای همه بازی‌ ها و اسباب‌ بازی‌ های طراحی شده توسط فولی قراردادی به امضا رساند. شرکت گویر موافقت کرد و فولی را رسماً استخدام کرد. فولی نیل رابنز را استخدام کرد، یک هنرمند طراحی محصول موفق با مدرک هنر از مدرسه هنر و طراحی مینیاپولیس تا روند رشد خود را افزایش دهد.

ایده های بازی از بازی های کوچک بچه ها تا بازی های کلمات برای بزرگسالان را در بر می گرفت. فولی ایده ای برای استفاده از افراد به عنوان قطعات بازی به عنوان بخشی از ایده بازی، “یک بازی برای مهمانی” داشت. رابنز این ایده را داشت که از یک تشک رنگی استفاده کند که به افراد اجازه می دهد با یکدیگر تعامل داشته باشند، در یک ایده بازی که در دوران دانشجویی در مدرسه طراحی ایجاد کرده بود. فولی این ایده را دید و مفهومی را برای قرار دادن نقاط رنگی در ردیف‌ ها توسعه داد و با یک اسپینر، این ایده را ایجاد کرد که دست‌ ها و پا های بازیکنان را به نقاط رنگی که از اسپینر صدا می‌زنند، صدا کند. این باعث ایجاد یک وضعیت درهم تنیده بین دو نفر می شود و کسی که اول می افتد ضرر می کند. این ایده ها باعث شد تا افراد حاضر بازی را با نام تویستر تولید کنند تا سرگرمی جدیدی را با تحرک مناسب برای بازیکنان تامین کند.

آموزش بازی تویستر

در بازی تویستر یک اسپینر به یک تخته مربع وصل می شود و برای تعیین جایی که بازیکن باید دست یا پای خود را بگذارد استفاده می شود. اسپینر به چهار بخش دارای برچسب تقسیم می شود: پای چپ، پای راست، دست چپ و دست راست چهار بخش این مربع هستند. هر یک از این چهار بخش به چهار رنگ (قرمز، زرد، سبز و آبی) تقسیم می شوند. پس از چرخش، روی دو بخش قرار می گیرند که ترکیب نامیده می شود (به عنوان مثال: “دست راست زرد”) و بازیکنان باید دست یا پای خود را به دایره ای با رنگ مناسب حرکت دهند.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

حداقل نفرات لازم برای این بازی دو نفر است اما به وضوح مشخص است که هرچه تعداد بازیکنان این بازی بیشتر باشد هیجان و سرگرمی بیشتری برای افراد حاضر خواهد داشت.

این بازی شرایط سنی دارد؟

رنج سنی این بازی +۶ است و افراد بالای ۶ سال می توانند این بازی را انجام دهند و تا ساعات ها سرگرم باشند.

زمان لازم برای انجام بازی تویستر چند دقیقه است؟

این بازی زمان بندی مشخصی ندارد. به طور مثال اگر با ۴ نفر این بازی را انجام می دهید بازی تا زمانی ادامه پیدا می کند که افراد به نوبت از بازی حذف شوند تا زمانی که تنها یک نفر درون بازی باقی بماند و به عنوان برنده انتخاب شود.

چگونه می توانیم این بازی را خریداری کنیم؟

این بازی را می توانید از وبسایت های معتبر و فروشگاه های سطح شهر خریداری کنید تا در دورهمی های مختلف از انجام این بازی لذت ببرید تا هیجان و زمان خوبی را در کنار یکدیگر سپری کنید.

سوالات متداول

  1. آیا بازی تویستر برای افراد ناتوان هم وجود دارد؟

    دستورالعمل‌هایی در دسترس عموم در مورد نحوه تغییر یک بازی تویستر وجود دارد تا آن را برای افراد کوررنگ و برای افراد کاملاً نابینا در دسترس قرار دهید.

  2. کارکرد بازی تویستر برای افراد نابینا چگونه است؟

    Blindfolded Twister یک نوع قابل دسترس است که در آن چهار علامت لمسی مختلف روی تشک وجود دارد و بازیکنان چشم بسته هستند و باید با احساس کردن دایره ای با نماد نامگذاری شده پیدا کنند.

  3. آیا بازی تویستر مقام و عنوانی هم داشته است؟

    بازی تویستر توانست در سال ۱۹۸۱ جزء ۱۰۰ بازی برتر جهان قرار بگیرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل