معرفی بازی ماریانا + آموزش بازی Marianna

بازی ماریانا یکی از بازی های کارتی ایتالیایی است که تنها با یک بسته کارت ۴۰ تایی و توسط چهار بازیکن انجام می‌ شود و این روز ها از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

  • تنها با یک کلیک روی “ورود به وب سایت” به معتبرترین سایت شرط بندی ایرانی هدایت خواهید شد.
معرفی بازی ماریانا

معرفی بازی ماریانا

قرار است به معرفی، آموزش و بررسی بازی کارتی ماریانا بپردازیم. بازی ماریانا (Marianna) یک بازی کارتی است که در کشور ایتالیا ایجاد شده است. این بازی با یک بسته کارت ۴۰ عددی و توسط چهار بازیکن قابل انجام می‌ باشد. لازم به ذکر است که بازی Marianna با بازی پرطرفدار بریسکولا (Briscola) مرتبط است تا جایی که ترتیب و ارزش کارت‌ ها در هر دو بازی یکسان می باشد. البته این موضوع را هم باید افزود که در این بازی امتیازات اضافی برای مریج وجود دارد که برای تعیین خال حکم هم استفاده می‌ شود.

بهتر است بدانید در حال حاضر این بازی با توجه به سبک و قوانینی که دارد، توانسته توجه خیلی از علاقه مندان به بازی‌ های قمار را به سمت خود جلب کند و بسیار پرطرفدار شده است.

آموزش بازی Marianna

برای یادگیری آموزش این بازی در ابتدا باید با کارت های آن آشنا شوید. بازی ماریانا با یک بسته‌ چهل کارتی انجام می شود که معمولاً یک بسته‌ کارت فرانسوی بدون ۸، ۹ و ۱۰ با خال‌ های خشت، گشنیز، دل و پیک می باشد. حال رتبه کارت‌ های هر خال از بالا به پایین به این گونه می باشد که (آس) ۱۱ امتیاز، (سه) ۱۰ امتیاز، (کینگ) ۴ امتیاز، (کویین) ۳ امتیاز، (جک) ۲ امتیاز و سایر کارت های عددی صفر امتیاز دارند.

توزیع کارت‌ ها و بازی هم خلاف جهت عقربه ساعت است. در این بازی هر بازیکنی می تواند اولین دیلر بازی باشد. دیلر پس از این که کارت‌ ها را بر زد، بازیکنی که سمت چپ او نشسته باید کارت‌ ها را کات کند. پس از آن دیلر پنج کارت رو به پایین به هر بازیکن می‌ دهد و سایر کارت ها را رو به پایین بر روی میز قرار می‌ دهد. سپس بازیکن سمت راست دیلر باید بازی تریک اول را شروع کند. در نهایت هر بازیکنی که بالاترین کارت خال زمینه را بازی کند برنده تریک اعلام می شود.

این بازی چه قوانینی دارد؟

بهتر است بدانید هر بازی کارتی دارای یکسری قوانین می باشد. حال از مهم ترین قوانین این بازی می توان به: اگر شخصی کینگ و کویین از یک خال یکسان را در دست دارد در نوبت بازی کردن خود در هر تریکی می‌ تواند (Marianna) را اعلام کند و آن ها را نشان دهد، پس از اعلام ماریانا همچنان هیچ الزامی برای پیروی از خال زمینه وجود ندارد، یک شخص مجاز نیست بیشتر از یک (Marianna) را در یک تریک اعلام کند، بعد از برداشت آخرین کارت از بسته استاک دیگر امکان اعلام (Marianna) وجود ندارد، اشاره کرد.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

برخی از افرادی که می خواهند به بازی Marianna بپردازند، سوالی که برای آن ها به وجود می آید، این است که با چه تعداد نفرات می‌ توانند به انجام این بازی کارتی بپردازند؟ در این باره بهتر است بدانید که این بازی یک بازی گروهی است که با چهار نفر قابل انجام می باشد. هر دو نفر در این بازی یک گروه را تشکیل می‌ دهند.

بازی ماریانا برای موبایل هم وجود دارد؟

بهتر است بدانید با توجه به این که بازی ماریانا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و مدتی است که تقاضای ساخت نرم‌ افزار آن افزایش یافته است، به همین دلیل در حال حاضر نرم افزار بازی ماریانا برای موبایل در دسترس می باشد و از این رو علاقه مندان به این بازی می‌ توانند به راحتی به دانلود نرم‌ افزار این بازی با توجه به سیستم عامل گوشی خود بپردازند و به صورت مجازی و آنلاین نیز به انجام بازی Marianna بپردازند و لحظات سرگرم کننده ای را برای خود به وجود آورند.

محتویات بازی ماریانا

محتویات بازی ماریانا چیست؟

مهم است که بدانید در حال حاضر برای انجام این بازی تنها به یک بسته کارت ۴۰ تایی نیاز است.

سوالات متداول

  1. بازی ماریانا چگونه است؟

    بازی ماریانا یک بازی ایتالیایی است که توسط چهار بازیکن انجام می‌ شود و این روزها از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

  2. آیا نرم افزار بازی ماریانا برای موبایل وجود دارد؟

    نرم افزار این بازی برای موبایل وجود دارد و علاقه مندان می‌ توانند به صورت مجازی و آنلاین هم به انجام این بازی بپردازند.

  3. برای انجام بازی ماریانا به چه محتویاتی نیاز است؟

    برای انجام این بازی تنها به یک بسته کارت چهل تایی نیاز است

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات