معرفی بازی ورق پوکنو  + راهنمایی کامل بازی پاسور پوکنو PO-KE-NO

پوکنو pokeno یگی از بازی هاي‌ کارتی و پاسور می‌باشد کـه بسیار سود خوبی دارد و همچنین مخصوص دورهمی ها می‌باشد در ادامه با نحوه بازی پاسور پوکنو PO-KE-NO + ترفند و قوانین لازم هاتم بت را دنبال کنید .

 

معرفی بازی ورق پوکنو 

هدف از PO-KE-NO: نخستین نفری باشید کـه دریک ردیف اول روی تخته خود پنج عدد را دریک ردیف قرار میدهد.

تعداد بازیکنان: 2 تا 13 بازیکن

مواد: تراشه هاي‌ Po-Ke-No «200»؛ تخته هاي‌ بازی PoKeNo «12» و یک کتاب قوانین

نوع بازی: بازی تخته قمار

مخاطب: 7+

 

بیشتر بخوانید: آموزش بازی پاسور برو ماهی + ترفند و قوانین لازم

 

راهنمایی کامل بازی پاسور پوکنو PO-KE-NO

Po-Ke-No ترکیبی زیبا از هردو پوکر و بینگو اسـت! این یک بازی رومیزی قمار برای سنین 8 سال بـه بالا اسـت. می‌توان ان رابا 2 تا 13 بازیکن بازی کرد، بنابر این برای جمع هاي‌ کوچک و بزرگ عالی اسـت!یادگیری قوانین Po-Ke-No آسان اسـت و بازی ها طبق معمولً 10 دقیقه طول می کشن

نحوه بازی پاسور پوکنو PO-KE-NO + ترفند و قوانین لازم

برای شروع بازی Po-Ke-No، بـه هر بازیکن یکی از یک صفحه بازی و چند تراشه داده میشود. اگر حداقل یک تخته اضافی باقیمانده باشد، فروشنده میتواند در بازی نیز بازی کند.فروشنده سپس عرشه 52 ورق بازی را بـه هم ریخت .

 

نحوه چرخاندن کارت بازی پاسور پوکنو PO-KE-NO

بازی با چرخاندن کارت بالای عرشه توسط فروشنده شروع می‌شود. آن ها سپس کارت را صدا میکنند. بازیکنان و فروشنده درصورت توانایی، این مربع را روی هر تخته خود با یک تراشه پوکر می پوشانند.

 

فروشنده بـه کارت هاي‌ تماس ادامه میدهد و بازیکنان تخته هاي‌ خودرا می پوشانند تا زمانی کـه بازیکن یک پنج کارت را پشت سر هم انجام دهد. پنج ردیف دریک ردیف باید یک ردیف افقی یا عمودی باشد. آن ها ممکن اسـت پس از ان بازیکن صدا بزنند و برنده شوند.

 

بازی زمانی بـه اتمام میرسد کـه یک بازیکن با موفقیت 5 نفر را پشت سر هم در تخته خود پوشش دهد. برنده فروشنده بعدی برای هر بازی ادامه دار خواهد شد.برای انجام این نسخه از بازی طبق بالا پیش میرود، بـه جز این کـه برای برنده شدن باید تخته خودرا کاملاً بپوشانید.

 

خفن ترین بازی پوکر

برای این نسخه از بازی ادامه می‌یابد، تا زمانی کـه هر کس یک نوع 5 داشته باشد. سپس بازیکنان دست هاي‌ خودرا باهم مقایسه میکنند. بازیکنی با دست پوکر کـه ارزش پوکر بیشتری دارد، برنده راند خواهد بود.بـه عنوان مثال، فلاش مستقیم هر دست دیگری را میزند.

 

بیشتر بخوانید: 27 بازی پاسور و ورق مخصوص ۲ نفر | آموزش محبوب ترین بازی کارتی دونفره

 

راهنمایی بازی رولت

در واریاسیون رولت، بانکدار تخته بازی ندارد. در عوض بـه بازیکنان هر کدام یک تخته داده میشود و ممکن اسـت ردیف هایي را روی تخته خود انتخاب کنند، یکی عمودی و دیگری افقی.

 

فروشنده 25 کارت را صدا میکند. اگر تا زمانی کـه آخرین کارت کشیده و فراخوانی شود و هیچ بازیکنی در یکی از دو ردیف خود بیرون نیامد، فروشنده برنده می‌شود. اگر در نقطه اي یک بازیکن یکی از ردیف هاي‌ مشخص شده خودرا بپوشاند، ممکن اسـت صدا بزند و برنده شود.

 

در نسخه بلک جک، فروشنده باید بازی کند. هر بازیکن و فروشنده هر کدام یک تخته دارند. فروشنده کارت ها را تا زمانی کـه 5 کارت پشت سر هم در تخته خود داشته باشد .

بیشتر بخوانید: 10 نحوه فهمیدن ورق و پاسور تقلبی از اصل «آسان و کاربردی»

ورود به سایت معتبر

فرا میخواند. هر بازیکنی کـه دراین زمان 5 عدد متوالی نداشته باشد میبازد و بازیکنانی کـه ارزش دست‌هاي‌ پوکر کمتری نسبت بـه فروشنده دارند نیز میبازند. هر بازیکنی با دست پوشانده شده کـه ارزش ان بیشتر از دلالان باشد برنده اسـت برای ورود بـه سایت معتبر کافیست کـه بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل