معرفی بازی ورق 66 شصت و شش + بررسی دیلر و بازیکنان در بازی پاسور 66 شصت و شش

معرفی بازی ورق 66 شصت و شش

بازی ورق 66 شصت و شش یکی از بازی های محبوب حکم و پاسور در بازی های دورهمی برای ساعت ها هیجان و سرگرمی میباشد در ادامه با آموزش بازی پاسور 66 شصت و شش + ترفند و قوانین لازم Sixty-Six هاتم بت را دنبال نمایید . 

بیایید بازی ورق را بازی کنیم Sixty-SixSixty-Six یک بازی با ورق سرگرم کننده است که منشا آن آلمان است و با نام Sechsundsechzig در آنجا شناخته می شود. به نظر می رسد که این یک سلف بزیک و پینوکل باشد. برای بازی توسط دو بازیکن طراحی شده است.

Sixty-Six از یک عرشه تغییر یافته استفاده می کند که شامل یک عرشه استاندارد است که در آن عرشه برای استفاده از تمام کارت های فرقه های آس، کینگ، ملکه، جک، 10 و 9 کاهش می یابد. رتبه بندی کارت های این عرشه برای این بازی به شرح زیر است: آس، 10، پادشاه، ملکه، جک، 9.

تعیین اولین فروشنده را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، با روشی معمول که هر دو بازیکن از یک عرشه به هم ریخته می‌کشند. بازیکنی که کارت بالاتر را می کشد اولین فروشنده می شود. اگر هر دو بازیکن کارتی از یک فرقه بکشند، بازیکنان دوباره قرعه کشی می کنند، تا زمانی که یک کارت به وضوح بالاتر از دیگری باشد، به کشیدن ادامه می دهند. پس از هر دست، معامله به طور متناوب بین دو بازیکن انجام می شود.

برای شروع، فروشنده به طور کامل بسته را به هم می زند و به حریف خود پیشنهاد می دهد تا برش دهد. پس از کات، دلال‌ها به هر بازیکن شش کارت در دو دسته از سه کارت می‌دهند که از حریف شروع می‌شود. پس از معامله، او باقیمانده عرشه را رو به پایین روی میز به عنوان استوک (که به آن طناب نیز می گویند) قرار می دهد. سپس کارت بالایی این سهام را برمیگرداند و آن را در کنار سهام قرار می دهد. این کارت در معرض باید تا حدی زیر شمع انبار قرار گیرد. کت و شلوار این کارت تبدیل به کت و شلوار برنده برای دست می شود

بررسی دیلر و بازیکنان در بازی پاسور 66 شصت و شش

حریف دیلر بازی را با هدایت کارت اول به اولین ترفند شروع می کند. حریف او سپس یک کارت از خود را به حقه بازی می کند. در این مرحله از بازی او ممکن است هر کارتی را از دست خود بازی کند و نیازی به پیروی از آن یا بازی برگ برنده برای ترفند ندارد. این ترفند با بالاترین کارت کت و شلوار ترامپ که به ترفند بازی می شود برنده می شود.

اگر هیچ کارتی از کت و شلوار ترامپ برای ترفند پخش نشد، بالاترین کارت لباس در اصل منجر به این شد که ترفند برنده آن شود. برنده هر ترفند اولین کارت را به ترفند بعدی هدایت می کند. بازیکنی که این ترفند را برنده می‌شود، کارت‌ها را به سمت پایین قرار می‌دهد تا بعداً برای کمک به تعیین امتیاز برای دست استفاده شود. برنده ترفند، کارت رو به پایین بالای سهام را می گیرد و حریفش کارت بعدی رو به پایین را از سهام می گیرد .

تا دست خود را به 6 کارت دوباره پر کند. این کار تا زمانی که سهام تمام شود ادامه می یابد، به طوری که در یک دست، یک کارت در سهام باقی می ماند (و برگ برنده رو به بالا). در این نوبت، برنده ترفند آخرین کارت رو به پایین سهام را می گیرد و حریف او برگ برنده آشکار را می گیرد. پس از این، بازی بسته در نظر گرفته می شود و قوانین بازی تا حدودی تغییر می کند (پایین را ببینید).

اصطلاحات بازی پاسور 66 شصت و شش

ازدواج: اگر بازیکنی که نوبت به یک ترفند می‌رسد، پادشاه و ملکه‌ای با لباس یکسان در دست داشته باشد، می‌تواند برای ازدواج گلزنی کند. او این کار را با نشان دادن دو کارت انجام می دهد و سپس باید با استفاده از یکی از کارت هایی که شامل ازدواج است به ترفند بعدی منتهی شود. برای ازدواج در لباس ترامپ (به نام ازدواج سلطنتی) بازیکن 40 امتیاز کسب می کند. برای ازدواج با لباس غیر ترامپ، بازیکن 20 امتیاز می گیرد. در اولین ترفند بازی، در صورتی که برتری به اولین ترفند یکی از کارت های ازدواج باشد و آن بازیکن برنده ترفند باشد، ممکن است ازدواج به ثمر برسد.

اگر بازیکنی 9 عدد از کت و شلوار ترامپ را در دست داشته باشد، می‌تواند هر زمان که بخواهد آن کارت را با لباس ترامپ در معرض دید تعویض کند. با این حال، برای استفاده از این امتیاز، او باید حداقل یک ترفند را در طول دست فعلی برنده شده باشد. تنها استثنای این قانون این است که 9 برگه ترامپ آخرین کارت موجود در سهام باشد، در این صورت ممکن است با آن تعویض نشود و حریف آن را به عنوان آخرین قرعه کشی خود قبل از بسته شدن سهام بکشد.

بستن سهام: در هر زمان در طول دست، به شرطی که یک بازیکن حداقل یک ترفند را در طول دست فعلی برنده شده باشد، بازیکن ممکن است سهام و بازی را بسته اعلام کند. او این کار را با چرخاندن برگ برنده آشکار رو به پایین انجام می دهد. پس از بسته شدن سهام، بازیکنان دیگر از سهام کارت نمی کشند و به سادگی آخرین کارت ها را از دست بازی می کنند. در این مدت، قوانین بازی نیز تا حدودی تغییر می کند:

در طول این مرحله، بازیکن در صورت داشتن چنین کارتی باید با همان کارتی که منجر به ترفند شده است، بازی کند و در ادامه، باید با کارت بالاتری از آن لباس، برنده ترفند شود. اگر آنها کارتی از کت و شلوار led ندارند، در عوض باید کارتی از کت و شلوار ترامپ را در صورت داشتن کارت بازی کنند. اگر آنها هیچ یک از کارت های کت و شلوار یا کارتی از لباس ترامپ نداشته باشند.

بازیکن می تواند هر کارتی را از دست خود بازی کند. همانطور که قبلاً، بالاترین کارت کت و شلوار ترامپ که برای ترفند بازی می شود، برنده آن می شود. اگر ترفند حاوی هیچ کارتی از کت و شلوار ترامپ نباشد، بالاترین کارت کت و شلوار در اصل منجر به ترفند برنده ترفند می شود. همچنین، پس از بسته شدن عرشه، ازدواج‌ها دیگر از نظر قانونی نمایش داده نمی‌شوند یا امتیازی به آنها داده نمی‌شود.

بررسی امتیازدهی در بازی پاسور 66 شصت و شش

امتیاز دهی: پس از انجام آخرین ترفند و برنده شدن، بازیکنان سپس برای کارت هایی که در ترفندها گرفته شده اند گلزنی می کنند. هر بازیکن تمام کارت هایی را که در ترفندهایی که در طول دست به دست آورده است مرتب می کندپ

پس از نشستن بازیکنان، عرشه به هم ریخته و به حریف دست راست فروشنده پیشنهاد می‌شود تا برش دهد. پس از برش، فروشنده شروع به معامله می کند، از بازیکن به سمت چپ شروع می کند و در چرخش عقربه های ساعت ادامه می دهد. او با دادن یک بسته سه کارتی رو به پایین به هر بازیکن شروع می کند و سپس با یک بسته دو کارته دنبال می کند و معامله را با بسته سه کارتی دیگر تکمیل می کند. او آخرین کارت خود را رو به بالا می چرخاند تا لباس ترامپ را برای دست تعیین کند (کت و شلوار این کارت آشکار شده به عنوان لباس ترامپ برای این دست تنظیم شده است). او این کارت را تا زمانی که اولین ترفند در حین بازی انجام شود، جلوی خود نگه می دارد.

بازی با بازیکنی شروع می شود که در سمت چپ فروشنده است که هر کارتی را که انتخاب می کند از دست خود هدایت می کند تا اولین ترفند را شروع کند. هر بازیکن دیگر، در یک چرخش جهت عقربه های ساعت، سپس یک کارت از خود را به حقه بازی می کند. هنگام بازی کردن به ترفند، بازیکن باید در صورت امکان از همین روش پیروی کند.

اگر کارت کت و شلوار منتهی به ترفند را نداشته باشد، باید یک کارت کت و شلوار برنده (اگر داشته باشد) بازی کند. اگر او کارتی از کت و شلوار led یا کارتی از لباس ترامپ نداشته باشد، می تواند هر کارت دیگری را از دست خود تا ترفند بازی کند. اگر یک کارت از لباس ترامپ کارت اصلی یک ترفند باشد، هر بازیکن باید در صورت امکان سعی کند ترفند را برنده شود (یک کارت بالاتر از لباس ترامپ را نسبت به هر لید قبلی بازی کنید).

ترفند بازی پاسور 66 شصت و شش

اگر ترفند حاوی هر کارتی از لباس ترامپ باشد، بازیکنی که بالاترین کارت را بازی کرده برنده ترفند است. اگر ترفند حاوی هیچ کارتی از کت و شلوار ترامپ نباشد، بالاترین کارت کت و شلوار در اصل منجر به این شد که ترفند برنده آن شود. این ترفند باید کنار گذاشته شود، رو به پایین برای گلزنی بعدی. برنده هر ترفند هر کارتی را که انتخاب می کند از دست خود هدایت می کند تا ترفند بعدی را شروع کند.

بازی تا زمانی ادامه می یابد که تمام ترفندها بازی شده و برنده شوند. هدف این بازی این است که اولین شراکتی باشد که در مجموع هفت امتیاز بازی را کسب می کند. امتیاز بازی به روش های زیر به دست می آید:
بازی:
هر یک از کارت‌هایی که در یک ترفند به دست می‌آیند، دارای یک امتیاز کارت هستند. در پایان بازی، هر دو شراکت هر یک از کارت های امتیازی را که در ترفندها به دست آورده اند، حساب می کنند. ارزش امتیاز کارت برای کارت های این بازی به شرح زیر است:

کارت کارت ارزش امتیاز

آس 11

ده 10

پادشاه 4

ملکه 3

جک 2

نه، هشت، هفت 0

اگر شراکتی موفق شود هر ترفندی را که در دست دارد برنده شود، سه امتیاز بازی کسب می کند.اگر شراکتی بیش از 100 امتیاز کارتی بگیرد اما کمتر از 130 امتیاز کارت کسب کند، آن شراکت 2 امتیاز بازی کسب می کند.اگر یک شراکت بیش از 66 امتیاز در کارت کسب کند اما کمتر از 100 امتیاز کارت کسب کند، شراکت 1 امتیاز بازی کسب می کند.

اگر هر دو شراکت دقیقاً 65 امتیاز کارت را در طول دست بدست آورند، هیچ یک از شراکت ها برای بازی در این دست امتیازی کسب نمی کنند. با این حال، از سوی دیگر، هر شراکتی که بتواند امتیاز کارت بیشتری کسب کند، یک امتیاز بازی اضافی از این بازی به دست می‌آورد.

ده تا از ترامپ

شراکتی که بتواند 10 کت و شلوار ترامپ را بگیرد، یک Game Point کسب می کند. این امتیاز بازی فوراً به شراکت تعلق می گیرد (که ممکن است به شراکت اجازه دهد در صورتی که از قبل شش امتیاز بازی از دست قبلی جمع آوری کرده باشد، برنده بازی شود).

اولین شراکتی که در طی چند دست هفت امتیاز بازی کسب کند، برنده کلی بازی اعلام می شود.Three Hand Sixty-Six: یک نسخه از Sixty-Six نیز برای سه بازیکن ایجاد شده است. دو نفر از بازیکنان به طور فعال در هر دست شرکت می کنند، اما بازیکن سوم بر اساس امتیاز برنده دست، امتیاز کسب می کند.تعیین اولین فروشنده و موقعیت نشستن می تواند به روش های مختلفی با قرعه کشی برای کارت های بالا که معمولاً استفاده می شود انجام شود. بعد از هر عقربه، معامله در جهت عقربه های ساعت در اطراف میز می چرخد.

دسته و رتبه بندی کارت ها مشابه بازی استاندارد دو دستی است که در بالا توضیح داده شد. در واقع، تمام جنبه های این بازی یکسان است به استثنای اضافه شدن بازیکن سوم که نقش فروشنده را بر عهده می گیرد.

دیلر مانند یک بازی معمولی دست را پخش می کند، اما فقط به دو بازیکن دیگر می پردازد و هیچ کارتی به خودش نمی دهد. سپس دو شرکت کننده به گونه ای بازی می کنند که گویی نسخه دو دستی را همانطور که توضیح داده شد بازی می کنند. بازیکنی که در سمت چپ فروشنده است، اولین کارت را به اولین ترفند هدایت می کند.

پس از پایان دست، امتیازات دو بازیکن به طور معمول محاسبه می شود. با این حال، دیلر نیز برای خود مبلغی برابر با برنده دستی که در آن معامله کرده است به دست می آورد. با این حال، او ممکن است هرگز امتیاز بازی برنده بازی را به این شکل کسب نکند و باید آخرین امتیاز خود را به عنوان یک شرکت کننده فعال در دست کسب کند.

بررسی بازیکنان بازی پاسور 66 شصت و شش

بنابراین اولین بازیکنی که به هفت امتیاز می رسد، برنده بازی اعلام می شود و از بازی خارج می شود. سپس دو بازیکن باقی مانده به بازی ادامه می دهند تا جایگاه دوم را مشخص کنند. در این مقطع، بازی به طور یکسان در بین این دو بازیکن به عنوان نسخه استاندارد دو دستی انجام می شود. با این حال، اگر بازیکن برنده بازیکنی بود که به طور معمول به عنوان فروشنده بعدی تعیین می شد، او همچنان تمام وظایف را به عنوان فروشنده انجام می دهد (اگرچه او قبلاً بازی را برده است بنابراین هیچ امتیازی اضافه نخواهد کرد.

تعیین اولین فروشنده و shuffle مانند Sixty-Six است. پس از زدن، فروشنده به هر بازیکن یک بسته سه کارتی رو به پایین می دهد. سپس یک کارت رو به بالا را به مرکز جدول برای تعیین ترامپ می زند. سپس به هر بازیکن یک بسته دو کارتی رو به پایین می‌دهد به طوری که هر بازیکن یک دست پنج کارتی داشته باشد. سپس باقیمانده موجودی را رو به پایین روی میز قرار می دهد و تا حدودی کارت تعیین برنده در معرض دید را می پوشاند.

پس از تقسیم دست ها، غیر فروشنده با بازی هر کارتی که از دست خود انتخاب می کند شروع می کند تا اولین ترفند را آغاز کند. در طول این مرحله اول بازی (قبل از اتمام موجودی)، هنگام بازی با یک کارت، یک بازیکن مجبور نیست که کارتی را با همان لباسی که قهرمان بازی می کند، بازی کند.

کارت های بازی پاسور 66 شصت و شش

و بنابراین می تواند هر کارتی را از دست خود بازی کند (از جمله یک کارت). کارت کت و شلوار ترامپ). بالاترین کارت کت و شلوار ترامپ برنده ترفند است. اگر هیچ کارتی از کت و شلوار ترامپ برای ترفند پخش نشد، بالاترین کارت لباس در اصل منجر به این شد که ترفند برنده آن شود. برنده هر ترفند اولین کارت را به ترفند بعدی (که ممکن است هر کارتی به انتخاب او از دست او باشد) بازی می کند. برنده ترفند کارت بالای سهام را می گیرد و حریف او کارت بعدی را از سهام می گیرد.

تعویض برگه برنده هنگامی که آخرین کارت سهام توسط برنده یک ترفند کشیده می شود، حریف او برگه برنده افشا شده را می گیرد. در این زمان قوانین بازی تا حدودی تغییر می کند. هنگام بازی با یک کارت به ترفندی که توسط حریف هدایت می شود، بازیکن باید در صورت داشتن کارتی با همان کارت بازی کند و باید با کارت بالاتری از آن لباس، برنده ترفند شود.

اگر او کارتی از همان لباس led ندارد اما کارتی از لباس ترامپ دارد، باید آن را بازی کند. اگر او هیچ کارتی از کت و شلوار کت و شلواری نداشته باشد، می تواند هر کارت دیگری را از دست خود بازی کند. بالاترین کارت کت و شلوار ترامپ که به ترفند زده شود، برنده ترفند است. با این حال، اگر هیچ کارتی از لباس ترامپ برای ترفند بازی نشده باشد، بالاترین کارت کت و شلوار در اصل منجر به ترفند آن می شود.

ن.بدر نوبت یک بازیکن برای رهبری (و به شرطی که قبلاً حداقل یک ترفند در دست فعلی برنده شده باشد)، بازیکن ممکن است یک ازدواج نشان دهد. ازدواج یک ملکه و پادشاه یک کت و شلوار است. پس از نشان دادن کارت‌هایی که ازدواج را تشکیل می‌دهند، سپس به ترفند بعدی منتهی می‌شود، اما باید با یکی از کارت‌هایی که ازدواج را تشکیل می‌دهند، هدایت شود.

اگر بازیکنی جک کت و شلوار برنده را در دست داشته باشد، تا زمانی که حداقل دو کارت در انبار باقی مانده باشد (شامل برگه برنده رو به پایین و برگ برنده آشکار) می تواند آن را در نوبت خود با برگ برنده لو رفته عوض کند. کارت). پس از اتمام عرشه، عرشه بسته می شود. با این حال، یک بازیکن همچنین ممکن است تصمیم بگیرد که عرشه را قبل از این زمان ببندد. در نوبت خود، زمانی که بازیکنی پیشتاز است (و حداقل یک ترفند را برنده شده است) ممکن است تصمیم بگیرد که عرشه را قبل از اینکه خسته شود ببندد. او این کار را با چرخاندن برگ برنده آشکار رو به پایین انجام می دهد. هنگامی که عرشه بسته شد، بازیکن دیگر نمی‌تواند از استوک کارت بکشد و با کارت‌هایی که در دست دارد، دست را تکمیل کند. اگر هیچ یک از بازیکنان عرشه را قبل از اتمام آن نبندند، بازیکنان به کشیدن عرشه ادامه می دهند تا زمانی که عرشه خالی شود و سپس با استفاده از آخرین کارت هایی که در دست دارند، بازی را کامل می کنند.

امتیازات خال ها در بازی پاسور 66 شصت و شش

پس از انجام آخرین ترفند، دست امتیاز داده می شود. نمودار زیر امتیازاتی را نشان می دهد که می توان در طول دست به دست آورد:

هر کارتی که بازیکن در یک ترفند برنده می‌شود، طبق نمودار زیر دارای ارزش امتیازدهی است:

ارزش امتیازدهی کارت

آس 11

ده 10

پادشاه 4

ملکه 3

جک 2

ورود به سایت معتبر

هر ازدواجی که یک بازیکن به دست می آورد، تعدادی امتیاز  مانند بازی پاسور بی دل برای آن بازیکن به دست می آورد. یک ازدواج سلطنتی (پادشاه و ملکه هر دو لباس ترامپ) 40 امتیاز و ازدواج استاندارد (پادشاه و ملکه یک لباس، غیر ترامپ) 20 امتیاز کسب می کند. بازیکنان ممکن است پس از بسته شدن یا فرسودگی عرشه به ترکیب شدن و گلزنی برای ازدواج ادامه دهند برای ورود به سایت معتبر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل