معرفی بازی کارتی هری پاتر + 1. نبرد هری پاتر هاگوارتز

هری پاتر سری داستان هاي‌ جذاب میباشد کـه تونسته بسیار موفق عمل کند در ادامه با 12 بازی ورق با موضوع هری پاتر + ترفند و قوانین لازم هاتم بت را دنبال کنید .

 

معرفی بازی کارتی هری پاتر

آیا شـما یک طرفدار بزرگ هری پاتر هستید؟ این مقاله برای تو اسـت! با جادو ؛ جانوران و شرورهای ترسناک ؛ کمبود بازی هاي‌ تفریحی و دیوانه وار وجود ندارد کـه بتواند در دنیای جادوگری هری پاتر جای بگیرد.

12 بازی ورق با موضوع هری پاتر + ترفند و قوانین لازم

دراین مقاله ؛ ما 12 بازی از بهترین بازی هاي‌ هری پاتر را در آنجا تجزیه خواهیم کرد. بنابر این ؛ اگر شـما طرفدار بزرگی از همه ی چیز هری پاتر هستید ؛ گره خودرا آماده کنید و آماده شوید تا از طریق دنیای هری پاتر از طریق تبلت خود سرمایه گذاری کنید!این پست حاوی پیوندهای شریک بـه محصولات مختلف اسـت.

 

1. نبرد هری پاتر هاگوارتز

هدف: امنیت هاگوارتز رابا مبارزه و شکست دادن شرورانی کـه مایل بـه دستیابی بـه قدرت در مدرسه هستند ؛ ایمن کنید.در نبرد هری پاتر هاگوارتز ؛ بازیکنان دریک مکان تعاونی باهم کار می‌کنند تا نیروهای شر را از تصاحب مدرسه متوقف کنند. بازیکنان بـه امید این کـه نیروهای تاریک را بـه عقب برگردانند ؛ در برابر هنرهای تاریک مقاومت میکنند و ان را می جنگند.

 

اگر قهرمانان شکست بخورند ؛ مطمئناً فاجعه را نه تنها هاگوارتز بلکه جهان بـه وجود می آورد. Hogwarts Battle نه تنها یکی از بازی هاي‌ مورد علاقه هری پاتر ما بلکه یکی از بهترین بازی هاي‌ ساختمانی عرشه در آنجا اسـت!

 

Harry Potter Hogwarts Battle یک بازی تعاونی اسـت ؛ جایی کـه بازیکنان شخصیت هاي‌ کلاسیک را از این سریال انتخاب میکنند تا بـه عنوان بازی کنند. انها باید باهم همکاری کنند تا شرور را از مکانهای گرانبها در هیئت مدیره متوقف کنند. بازیکنان باید از هنرهای تاریک و حملات شرور زنده بمانند. سپس کارت هاي‌ خودرا بازی کنید ؛ منابع را گرد آوری کرده و بـه شرورهای حمله میکنند. بازیکنان همچنین باید نفوذ کنند تا بتوانند کارتهای موجود در عرشه هاي‌ خودرا بهتر کنند.

 

ضرب و شتم جادویی هاگوارتز

ضرب و شتم جادویی Hogwarts یک بازی هیئت مدیره سرگرم کننده سه بعدی اسـت. این بازی از چندین بازی کوچک ساخته شده اسـت کـه می‌توانید برای تیم خود امتیاز کسب کنید ؛ اما مراقب باشید کـه انجام دادن ضعیف نیز میتواند برای شـما هزینه کند. از مونتاژ هیئت مدیره گرفته تا انجام اقدامات مختلف مبتنی بر مهارت ؛ این بازی برای همه ی ساخته شده اسـت.

معرفی بازی کارتی هری پاتر

برای بازی در بازیگران ضرب و شتم جادویی هاگوارتز ؛ بـه تیم ها می پیوندند تا بـه عنوان اعضای خود بـه رقابت بپردازند. 8 مینی بازی جداگانه وجوددارد کـه برخی از آن ها بـه مجموعه مهارت هاي‌ مختلف نیاز دارند.

 

بازیکنان برای انجام بهترین تلاش خود در هر بازی کوچک کـه شامل ساخت معجون ؛ ضربان هاي‌ ضرب و شتم ؛ پیدا کردن مسیرهای مناسب ؛ ضرب و شتم هیدرا و موارد دیگر خواهد بود .

 

12 بازی ورق با موضوع هری پاتر + ترفند و قوانین لازم

بـه رقابت میپردازند. ما همچنین نمی‌توانیم مورد علاقه همه ی ؛ یک بازی عجیب‌وغریب از Quidditch را فراموش کنیم. پس از اتمام تمام بازی ها ؛ بازیکنان نمرات را مقایسه میکنند تا ببینند قهرمان هاگوارتز کیست ؛

 

 

3. سرنخ: دنیای جادوگری هری پاتر

این یک پیچ و تاب جادویی در بازی کلاسیک سرنخ اسـت. بازیکنان بـه عنوان جادوگران مختلف در هاگوارتز بازی میکنند. یکی از دانش آموزان ناپدید شده اسـت و همه ی شخصیت ها مظنون هستند. بازیکنان برای رد کردن جادوگران ؛ طلسم ها و مکان هاي‌ مختلف نیاز بـه کشف دلایل دارند. هنگامی کـه انها یک اتهام محکم داشته باشند ؛ میتوانند ان را بـه سرپرست بیاورند.

 

12 بازی ورق با موضوع هری پاتر + ترفند و قوانین لازم

درست مانند سرنخ کلاسیک ؛ بازیکنان تاس را می چرخانند تا در صفحه حرکت کنند. با انجام اینکار ؛ انها کارت هاي‌ راهنما را برای رد کردن جادوها ؛ مکان ها و مظنونان مختلف پیدا می‌کنند. بازیکنان باید مراقب باشند زیرا امکان فرار از مارک تاریک وجوددارد. اگر یک بازیکن در تماس باشد ؛ درصورت نداشتن کارت راهنمای مناسب می‌تواند امتیاز خانه را از دست بدهد.

 

از دست دادن تمام امتیازات خانه شـما را از بازی ها دور میکند ؛ بنابر این مراقب باشید. هنگامی کـه یک بازیکن از اتهام خود خاطرجمعی دارد ؛ می‌تواند راهی دفتر Dummeldore برای متهم کردن شود!

 

انواع بازی های خفن کارتی هری پاتر 

هدف: با گرد آوری کارتهای سرنخ ؛ جانور جادویی را شناسایی کنید.در هری پاتر Magical Beasts بازیکنان برای گرد آوری کارتهای سرنخ برای شناسایی جانوران جادویی رقابت می‌کنند. آن ها باید استراتژی کنند تا سرنخ هاي‌ خودرا از سایر جادوگران در امان نگه دارند و تحقیقاتی را پیدا کنند تا دریابند کـه چه جانوری را دنبال می‌کنند.

ضرب و شتم جادویی هاگوارتز

برای بازی هری پاتر ؛ بازیکنان جانوران جادویی تاس را می چرخانند تا در صفحه حرکت کنند. همچنین یک قسمت خاص از تاس وجوددارد کـه باعث میشود تخته تلنگر شود! ایجاد شرایط و مزایای دیوانه وار برای نوبت جادوگر.

 

بازیکنان مسابقه می‌دهند ؛ بـه دنبال سرنخ هایي در سراسر صفحه هستند و بـه آرامی کارت هاي‌ سرنخ را برای جانوران مختلف جمع آوری می‌کنند. وقتی یک بازیکن موفق بـه گرفتن 4 کارت سرنخ اسـت کـه یک جانور را شناسایی می‌کند ؛ آن ها برنده می‌شوند!

 

5. پیگیری بی اهمیت: دنیای جادوگری هری پاتر

این بازی کلاسیک تعقیب بی اهمیت اسـت ؛ اما دارای دسته ها و سؤالاتی در مورد هری پاتر اسـت! برای داشتن گسترده ترین دانش در مورد جهان با دوستان خود رقابت کنید. مسابقه اي کـه نخستین بازیکنی اسـت کـه برنده می‌شود.

 

بازیکنان تاس را می چرخانند تا در پیگیری هاي‌ بی اهمیت حرکت کنند: هری پاتر. بعد از هر حرکات ؛ یک بازیکن متفاوت یک سؤال چیزهای بی اهمیت را میخواند ؛ با دسته اي کـه بازیکن فعلی روی ان قرار گرفت ؛ مطابقت دارد. اگر بازیکن بـه درستی پاسخ دهد ؛ ممکن اسـت ادامه یابد ؛ یا ممکن اسـت گاهی اوقات گوه را جمع کند. هنگامی کـه یک بازیکن تمام گوه ها را جمع میکند ؛ می‌توانند بـه وسط هیئت مدیره صعود کنند تا بـه یک سوال آخرین چیزهای بی اهمیت برای پیروزی پاسخ دهند.

Catch the Golden Snitch

یک بازی تخته اي سریع و مبتنی بر مهارت اسـت. بازیکنان همه ی نوبت خودرا هم زمان میگیرند و منطقه بازی را هرج و مرج میکنند. بازیکنان برای گرد آوری مجموعه کارتها برای گلزنی ؛ همه ی در هنگام سرقت ؛ مسدود کردن و همیشه در هشدار برای Snitch Golden ؛ بـه رقابت خواهند پرداخت. این مبتنی بر بازی Quidditch از کتاب ها اسـت.

انواع بازی های خفن کارتی پری پاتر 

بازیکنان همه ی نوبت خودرا بـه طور هم زمان در Catch the Golden Snitch می‌گیرند. بازیکنان عرشه هاي‌ خودرا برای ترسیم دریافت می‌کنند. بازیکنان کارت می‌کشند ودر اسرع وقت آن ها را دور می‌کنند.

 

 تا مجموعه هاي‌ کارت تطبیق را گرد آوری کنند اما هرگز بیش از 5 کارت در دست ندارند. بازیکنان ممکن اسـت مجموعه اي از مواردی را بدست آورند کـه در پایان بازی بـه آن ها امتیاز میدهند ؛ جفت هاي‌ جستجوگرانی کـه فقط درصورت گرفتن اسنچ و انواع کارت هاي‌ مختلف دیگر امتیاز می‌دهند.

 

 ترفند و قوانین لازم

برخی از کارت ها هنگام گرد آوری ؛ مانع از سرقت افراد از شـما میشوند. برخی دیگر بـه بازیکنان این امکان را می‌دهند کـه در تلاش برای خرابکاری دست بازیکنان دیگر ؛ یک گلدان را بـه سمت دیگری پرتاب کنند. برخی از مجموعه ها بـه شـما امکان می‌دهند مجموعه هاي‌ بازیکنان دیگر را سرقت کنید. پس از مقدار تصادفی چرخش ؛ اسنچ طلایی بـه هوا آزاد میشود. بازیکنی کـه ابتدا ان را صید میکند مجاز اسـت کـه سالک هاي‌ خودرا بـه ثمر برساند. انتشار Snitch Golden نیز بازی را بـه اتمام می‌رساند. بازیکنی کـه بیشترین امتیاز را کسب کرده اسـت.

 

 

7. هری هزری هری پاتر

در هری پاتر هزارتوی در مقابل سایر بازیکنان رقابت خواهید کرد تا همه ی شخصیت هاي‌ مخفی خودرا پیدا و گرد آوری کنید. شـما دائماً در حال تغییر صفحه و اهداف حرکت خواهید بود. مسابقه برای پیدا کردن همه ی و بازگشت بـه شروع شـما این اسـت کـه برنده برنده شوید.

 

بـه نوبه خود بازیکن ؛ آن ها مخفیانه بـه نظر میرسند ؛ بـه شخصیت فعلی کـه در تلاش هستند از هزارتوی نجات پیدا کنند. بازیکنان باید با انتخاب و کشویی در کاشی هاي‌ جدید بـه نوبه خود .

 

راهی را برای حرکت در چشم انداز همیشه در حال تغییر استراتژی کنند. هنگامی کـه یک بازیکن بـه شخصیت رسید ؛ کارت خودرا فاش می‌کند و شروع بـه جستجوی شخصیت هاي‌ مفقود شده بعدی میکند. هنگامی کـه یک بازیکن تمام شخصیت هاي‌ اختصاصی خودرا پیدا کرد ؛ انها باید برای پیروزی بـه مکان شروع خود برگردند!

 

بدرفتاری در کوچه مورب

Mischief in Diagon Alley یک بازی با سرعت بسیار سریع ودر زمان واقعی اسـت. بازیکنان سه تاس خودرا می چرخانند و از دستورالعمل هاي‌ خود برای جابجایی وسایل موجود در صفحه استفاده میکنند. هدف برای هر بازیکن این اسـت کـه بـه سرعت همه ی وسایل مغازه خودرا گرد آوری کرده و همه ی موارد اشتباه را از مغازه خود حذف کنید.

 

بازیکنان هم زمان سه تاس را می چرخانند. تاس بـه شـما میگوید چه موردی را میتوانید حرکت دهید ؛ از چه جهتی می‌توان از ان حرکت کرد و چه تعداد از موارد را میتوان جابه‌جا کرد. بازیکنان رول می‌کنند .

 

وسایل صحیح را بـه مغازه خود منتقل میکنند و موارد اشتباه را بیرون میکشند. بلافاصله پس از اتمام رول قبلی خود دوباره بچرخید. نخستین بازیکنی کـه تمام موارد صحیح را در مغازه خود داشته باشد و هیچ مورد نادرست برنده شود.

 

Munchkin Harry Potter

یک بازی Mashup Board Harry Potter Board از Munchkin سنتی و دنیای جادوگری اسـت. بازیکنان در مورد شخصیت خود تصمیم می‌گیرند ؛ هیولا را در نبرد شکست میدهند و بـه هر قیمتی از نفرین و مرگ خودداری می‌کنند. بازیکنان در تلاش برای رسیدن بـه نخستین کسی کـه بـه سطح 10 برسند ؛ با دیگران رقابت می‌کنند و خراب میشوند.

 

بازیکنان نوبت بـه مبارزات هیولا ؛ اتاق هاي‌ جست‌وجو و کارت بازی می‌کنند. هدف مونچکین هری پاتر رسیدن بـه سطح 10 اسـت ؛ اما انجام اینکار و پیروزی باید یک هیولا را شکست دهید. بازیکنان همچنین میتوانند با استفاده از نفرین ؛ دادن کارت یا کمک بـه مبارزه با هیولا ؛ بـه سایر بازیکنان کمک یا آسیب برسانند. از مرگ مراقب باشید ؛ زیرا باید همه ی چیز را شروع کنید.

 

10. نام های رمزگذاری: هری پاتر

در Codenames: بازیکنان هری پاتر بـه دو تیم تقسیم می‌شوند. بازیکنان سپس بـه نوبه خود می‌پردازند و سرنخ هایي را برای طرف مقابل بـه درستی حدس میزنند کـه اعضای مورد نیاز را بـه درستی حدس بزنند.

 

پس از یافتن همه ی 15 عضو از هردو طرف هیئت مدیره ؛ بازیکنان همه ی پیروز میشوند. مواظب باش! مقامات وزارتخانه وجود دارند و حتی بدتر از ان ؛ یک مرگ و میر در سست اسـت! این بازی سرگرم کننده هری پاتر یک پیچ و تاب سرگرم کننده در نام هاي‌ کلاسیک اسـت.

12 بازی ورق با موضوع هری پاتر + ترفند و قوانین لازم

 

بازیکنان نوبت خودرا میدهند و بـه هم تیمی هاي‌ مخالف خود سرنخ یک کلمه اي می‌دهند و بـه دنبال ان تعدادی کارت این سرنخ برای این سرنخ اعمال می‌شود. تیم مقابل قبل از لمس کاشی برای نشان دادن یک حدس ؛ فکر می‌کند ودر مورد سرنخ بحث می‌کند و بحث می‌کند. اگر عضو ققنوس بود.

 

12 بازی ورق با موضوع هری پاتر 

 انها یک قدم بـه پیروزی نزدیک میشوند و دوباره حدس می‌زنند. هنگامی کـه این یک مقام وزارتخانه اسـت ؛ انها وقت خودرا از دست میدهند و باید فوراً بـه نوبت پایان دهند. اگر این Death Death Eater اسـت ؛ بازی را از دست داده اید. پس از اتمام نوبت خود ؛ زمان ان رسیده اسـت کـه تیم دیگر از این لباس پیروی کند و نوبت خودرا بـه همان روشی تکمیل کند. اگر بازیکنان موفق بـه دریافت 15 عضو قبل از پایان بازی شوند ؛ برنده می‌شوند!

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات