معرفی بازی کرایم وارز + آموزش بازی Crime Wars

بازی کرایم وارز یکی از برترین بازی های کارتی است که توسط دو الی چهار بازیکن انجام می شود و در حال حاضر از محبوبیت زیادی هم برخوردار است.

  • کاربران محترم و عزیز با کلیک ساده روی “ورود به وب سایت” به معتبرترین سایت شرط بندی ایرانی هدایت خواهید شد.
معرفی بازی کرایم وارز

معرفی بازی کرایم وارز

در حال حاضر برخی از بازی های کارتی با توجه به سبک و قوانینی که دارند در میان علاقه مندان به بازی‌ های کارتی بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند، حال یکی از این بازی ها کرایم وارز نام دارد که مناسب برای ۲ الی ۴ بازیکن است و هدف آن، این است که بازیکنان تمام مینیون‌ های دشمنان خود را از بین ببرند و کینگ‌ پین آن ها را بکشند. این موضوع را هم باید افزود که این بازی با یک بسته کارت استاندارد ۵۲ تایی، یک تاس شش وجهی و هم چنین یک مداد و کاغذ برای ثبت میزان پول هر بازیکن و قدرت حمله و دفاع تیم خود قابل انجام است.

آموزش بازی Crime Wars

بازی کرایم وارز با یک بسته کارت استاندارد و یک تاس شش وجهی قابل انجام است. حال در هنگام بازی هر بازیکن خال متفاوتی را انتخاب می‌ کند. بسته کارت‌ های هر بازیکن شامل سیزده کارت آن خال است، البته در صورتی که بازی با ۳ الی ۴ بازیکن انجام شود. لازم به ذکر است که در یک بازی دو نفره، هر کدام از بازیکنان یک جوکر نیز دارند که بسته‌ ای از ۱۴ کارت را برای آن ها می‌ سازد. هر تیم باید با ۱۰۰۰ دلار و با خال انتخابی خود شروع کنند، هزینه استخدام هر آدم‌ کش هم ۱۰۰ دلار است.

مبارزه بازیکن با کینگ‌ پین و بازی آن شروع می‌ شود. کینگ‌ پین شروع کننده و هم چنین پایان دهنده هر امپراتوری است. برای پیروزی، او باید زنده بماند. هر بازیکن با بازی کینگ‌ پین خود، باید کارت‌ های باقی مانده بسته اش را بر بزند و آن ها را رو به پایین قرار دهد. به یاد داشته باشید که در ابتدای هر بازی، هر بازیکن دو کارت از بالای بسته مربوط به خود می‌ کشد. هر کارت عددی در یک بسته، گروهی از آدم‌ کش‌ ها محسوب می شود. توجه داشته باشید که در بازی کرایم وارز اگر همه بازیکنان به جز شما و متحدتان حذف شوند، به این صورت می‌ توانید بازی را به پایان برسانید.

آموزش بازی هفت خبیث به همراه تکنیک های گول زدن رقیبان در این بازی برای شما فراهم شده است.

این بازی چه قوانینی دارد؟

بهتر است بدانید هر بازی کارتی دارای یکسری قوانین است. حال قوانین هر بازی باعث می‌ شوند تا جذابیت و هیجان بازی افزایش یابد و هم چنین بازیکنان با دانستن این قوانین احتمال برنده شدنشان را افزایش دهند. حال بازی کرایم وارز نیز دارای یکسری قوانین است، اما قوانین این بازی بسیار راحت و آسان می باشد و بازیکن تنها با یادگیری کامل آموزش این بازی می‌ توانند به انجام آن بپردازند و به این گونه لحظات هیجان انگیزی را برای خود به وجود آورند.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که برای خیلی از علاقه مندان به این بازی که تمایل دارند تا به انجام این بازی جذاب بپردازند به وجود می‌ آید، این است که با چه تعداد نفرات می توان به انجام بازی کرایم وارز پرداخت؟ در این باره بهتر است بدانید که بهترین حالت برای انجام این بازی بین دو الی چهار بازیکن می باشد. البته با بیشتر از آن هم می توانید به انجام این بازی بپردازید و تنها باید یک بسته کارت دیگر به کارت‌ های خود اضافه کنید. توصیه می‌ شود که با بیش از هشت بازیکن به انجام این بازی نپردازید.

بازی کرایم وارز برای موبایل

بازی کرایم وارز برای موبایل هم وجود دارد؟

اگر علاقه‌ مند به این بازی جذاب و هیجان‌ انگیز هستید، بهتر است بدانید که هنوز نرم افزار این بازی برای موبایل ساخته و ارائه نشده است، به همین دلیل علاقه مندان تنها به صورت حضوری و با سایر بازیکنان می‌ توانند به انجام این بازی بپردازند و لحظات سرگرم کننده ای را برای خود به وجود آورند.

محتویات بازی کرایم وارز چیست؟

در قسمت قبل به معرفی، بررسی و آموزش بازی کارتی کرایم وارز پرداختیم. حال این موضوع را هم باید افزود که شما با یک بسته کارت استاندارد ۵۲ تایی، یک تاس شش وجهی و هم چنین مداد و کاغذ برای ثبت میزان پول هر بازیکن و قدرت حمله و دفاع تیم خود، می توانید به راحتی به انجام این بازی بپردازید.

سوالات متداول

  1. بازی کرایم وارز چگونه است؟

    یک بازی کارتی است که توسط دو الی چهار بازیکن انجام می شود.

  2. محتویات بازی کرایم وارز چیست؟

    محتویات آن شامل: یک بسته کارت ۵۲ تایی، یک تاس شش وجهی و یک مداد و کاغذ می باشد.

  3. آیا نرم افزار بازی کرایم وارز برای موبایل در دسترس می باشد؟

    هنوز نرم افزار این بازی برای موبایل ساخته نشده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات